2024 March 28 - پنج شنبه 09 فروردين 1403
تصوير: دو مفتي كور وهابي
کد مطلب: ٦٢١٢ تاریخ انتشار: ٢٤ فروردين ١٣٨٨ تعداد بازدید: 124355
فتنه وهابیت » شناخت وهابیت
تصوير: دو مفتي كور وهابي


شيخ عبدالعزيز بن عبدالله آل الشيخ - مفتي اعظم عربستان سعودي



شيخ عبدالعزيز بن باز - مفتي اعظم سابق عربستان سعودي




Share
441 | سعيد حسيني (شاه اسماعيل صفوي) | Iran - Tehran | ١٤:٥١ - ٠٣ دي ١٣٩٠ |
جناب مثلا انسان

حقيقت تلخ است و طبيعي است که حقايق خودتان شما را تا اين حد به جنون بکشاند که به اهل تحقيق و حقيقت توهين کنيد !!!
اين همان مبنائي است که متوحش و بيمار رواني و جاهلي چون عمر در حمله به ايران به اجداد شما ترزيق کرد و ويروس حماقت را نسل به نسل در ايران توسط شما جماعت عمري تکثير و منتقل کرد اما او غافل بود از قدرت خداوند تبارک و تعالي و اکنون مي بينيم عمري ها حتي خودشان به خودشان ايمان ندارد و وقتي آنها را عمري خطاب ميکنيم ، نوعي توهين تلقي ميکنند اما ما مفتخريم به علوي بودن

آيا قرآن کريم که خداوند در آن مي فرمايد لعنت خدا و فرشتگان و همه ي مردم بر گمراهان و گمراه کنندگان را ، شريعتي نازل کرده است ؟ !!!

يا حق
442 | فاطمه سادات عظيمي | | ١٤:١١ - ٠٤ دي ١٣٩٠ |
بسم الله الرحمن الرحيم
هل يستوي الاعمي و البصير؟!
الحمد لله الذي جعلنا من المتمسكين بولايه امير المومنين و الائمه المعصومين عليهم السلام
443 | فاطمه آصالح | | ١٣:٥٥ - ٠٥ دي ١٣٩٠ |
جدا که آدمو ياد شيطون مي ندازند به اميد فرج آق و ريشه کن شدن اين خبيث ها
444 | علي رحماني | | ١٤:٢٠ - ٠٧ دي ١٣٩٠ |
يعني با وجود نابينايي توانسته اند به چنين درجه اي از علم خدا و پيغمبر برسند ؟ پس ما خيلي ناسپاس هستيم
اما از کجا مي دانيد که کور باطني بودند ؟؟؟
445 | علي محمد | Iran - Birjand | ١٤:٤٦ - ٠٧ دي ١٣٩٠ |
خدا از شما نگذرد که با گذاشتن عکس اين انسانها که از ابتداي تولد نابينا و با اين شکل و هيبت متولد شده اند باعث شديد عده اي کفر و شرک به زبان بياورند
446 | انصار | Germany - Nuremberg | ١٤:٥٨ - ٠٨ دي ١٣٩٠ |
سلام
اين عکس ها چيه!
ادم ياد فيلم موميايي يا ارباب حلقه ها مي افتد
اينارو جهنم راه نميدن
447 | بخت النصر | Germany - Nuremberg | ١٤:٣٥ - ١٠ دي ١٣٩٠ |
جنابان 444 و 445
شما از چه بيماري رنج مي‌بريد که آدمکش و سفاکي چون معاويه بن هند را اميرالمومنين مي‌دانيد؟
448 | اردوان | Iran - Marivan | ١٢:٤٣ - ١١ دي ١٣٩٠ |
آقاي سعيدحسيني(شاه اسماعيل صفوي)
ما ادعا نکرديم عمري هستيم ما ادعا مي کنيم مسلمان و خداپرست هستيم. شماييد که انسان پرست هستيد. اگه منظور ار عمري بودن دوستدار عمر بودن است بله عمري هستم. اما اگه منظور از عمري عمر پرست بودن است آره از اين عنوان برائت مي جوييم. تو عقلت اندازه يک مرغ نميشه که اين تقاوت ها رو تشخيص بدي بخدا الاغ از تو هم بيشتر ميفهمه برو نهضت سواد آموزي يک کم سواد ياد بگيري بعد بيا بحث کن!
449 | حميد رضا | United States - Atlanta | ١٣:٤٥ - ١٢ دي ١٣٩٠ |
آدم دوست داره نگاه به سگ و گربه بکنه به اين دو جانور نگاه نکنه
450 | غلام مولا علي (ع) | | ١٣:٣٢ - ١٣ دي ١٣٩٠ |
آقاي اردوان ما بايد چه قدر به شما بگوييم که مذهب ما مذهب شرک نيست . ما ائمه (سلام الله عليهم) را در درگاه خدا واسطه قرار ميدهيم و از خدا ميخواهيم که به حق اين بزرگواران حوائج ما را روا نمايد در اصل ما حوائجمان را از خدا ميخواهيم . نه اينکه ما به ائمه بگوييم حاجات ما را روا نماييد و به خدا هم کاري نداشته باشيم جواز توسل در سخنان علماي اهل سنت نيز مشهود است که من چند تا از آنها را ذکر ميکنم . 1- قسطلاني مي‌گويد سزاوار است که زاير در کنار قبر پيامبر(ص) زياد دعا و استغاثه کند و متوسل شود و طلب شفاعت و بي‌تابي کند و سزاوار است که خداوند شفاعت پيامبر را در حق او بپذيرد. 2- زيني دحلان مفتي مكه مكرمه مي‌گويد هر كس آثار گذشتگان را تتبع نمايد، و دعاها و اوراد آنان را مورد مطالعه قرار دهد، موارد زيادي از توسل آنان به انبياء و صالحان را خواهد يافت. 3- سيد حسن سقاف مي‌گويد توسل به رسول اكرم(ص) و طلب شفاعت از آن حضرت به ويژه در اوقات گرفتاري از مستحبات موكد مي‌باشد و سيره علما و دانشمندان عالي‌قدر، مردان الهي، بزرگان حديث شناس و پيشوايان گذشته بر اين روش جريان داشته است. 4- حافظ النووي در تاليفات خود به استحباب توسل و استغاثه از رسول اكرم(ص) عنايت داشته است. 5- و اما بالاتر از همه اين‌ها بنيان‌گذار مكتب فاسق وهابيت نيز تنها استغاثه را شرك مي‌داند و توسل و شفاعت را جايز مي‌شمرد. ابن كثير مي‌گويد قاضي شافعي مجلسي در مصر تشكيل داده بود، در اين مجلس ابن تيميه گفت استغاثه و فرياد خواهي فقط به خداوند جايز است و استغاثه به رسول اكرم(ص) صحيح نيست، ولي مي‌شود به پيامبر گرامي متوسل شد و از حضرت طلب شفاعت نمود. حال يک سوال از برادران اهل سنت شما ميتوانيد به اين همه از علماي خودتان مشرک بگوييد گويا قرآن را نخوانده ايد كه خداوند فرمود شهيدان زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزي مي‌گيرند و بشارت مي‌دهند و آيا پيامبر و امام از شهيد كمترند كه بخواهيم آن‌ها را مرده فرض كنيم؟!
451 | بخت النصر | Germany - Nuremberg | ١٥:٤٧ - ١٣ دي ١٣٩٠ |
جناب اردوان ما از خداوند بسيار ممنون و سپاسگذار هستيم که 1400 سال بعد از وقايع صدر اسلام، مشتي وهابي خونريز چون شما را خلق کرده است تا ما را با چهره خطرناک عمر بن خطاب آشنا کند. اگر امثال تو نبودند که ما به عمق جهالت عمر بن خطاب پي نمي‌برديم!! اين تو و امثال تو هستند که چهره واقعي عمر بن خطاب را با توحش و آدمکشي خود تصوير مي‌کنيد!! 1400 سال است که از شما مي‌پرسيم که چگونه جاهل به قرآني چون عمر بن خطاب، که حتي از او 20 صفحه علم و حکمت نقل نشده است، مي‌تواند جانشين عالمترين خلائق حضرت محمد مصطفي (صلي الله عليه و آله) باشد؟ پاسخ شما چيست؟ توحش!!! سر بريدن!!! تجاوز و غارت و بمب گذاري!!!
452 | يا علي | | ٠٦:١٢ - ٢٣ دي ١٣٩٠ |
سلام عليكم. در حال حاضر نبايد شيعه و سني بحث كنند. بايد با هم متهد باشند. زيرا دشمنان مسلمانان از اين موضوع سو استفاده ميكنند دشمنان مسلمانان سهيونيست ها هستند, که ارزوي از بين بردن مسلمين و تسلط ظالمانه بشر را دارند, انشاالله, پيروزي ازان عبد صالحان باشد
453 | بخت النصر | | ٢٢:٢١ - ٢٤ دي ١٣٩٠ |
جناب ياعلي
شيعه مولي علي (عليه السلام) و سني پيرو سنت اهل بيت (عليهم السلام) باهم بحثي ندارند.
بحث بين مشرکان مذهب کعب الاحباري و موحدين مومن به ولايت الله است.

براستي از شاگردان کعب الاحبار چي کسي صهيون تر است؟
454 | علي اسدي | The Netherlands - Amsterdam | ١٨:٥٢ - ٣٠ دي ١٣٩٠ |
قصدتون مسخره کردن هست؟بريدقرانوبخونيد تاببينيد درمورد کساني که هدفشون مسخره کردن ديگران هست چه گفته.
دين اسلام هدفش اينه که ما دروغ نگيم تجاوزنکنيم دزدي نکنيم مسخره نکنيم وووالخ هدفش اين نيست که ما تابع فلان باشيم يافلان. من تابع هيچکس نيستم فقط سعي ميکنم که کاربدي انجام ندهم نه علي ونه عمرونه هيچکس ديگر فقط عمل نيک انجام بدين والسلام
455 | جلال رجبي | Iran - Tehran | ١٣:٢١ - ٠١ بهمن ١٣٩٠ |
اعوذ باالله من الانسان الرجيم.
خدارو شکر که اين آدمارو آفريد تا مايه هدايت وسعادت برسيم و همچنين باعث نجات ما از جهنم خدا شدن.هي ميگن ما ميريم جهنم!!بابا جون اينا ميخوان برن.ديگه برا ما جايي باقي نميمونه!!!!!
حذب فقط حذب علي رهبر فقط سيد علي
456 | بخت النصر | Iran - Khorramshahr | ١٢:٥٢ - ٠٣ بهمن ١٣٩٠ |
جناب اسدي
چگونه شما دم از قرآن مي‌زنيد درحاليکه منکر تبعيت از مومنين و هدايت يافته گان هستيد؟!!!!
مگر در قرآن کريم بارها و بارها به تبعيت از مومنين اشاره نشده است؟

«وقال الذي آمن يا قوم اتبعون اهدكم سبيل الرشاد»
«وانه لعلم للساعه فلا تمترن بها واتبعون هذا صراط مستقيم»
«قل ان كنتم تحبون الله فاتبعوني يحببكم الله و يغفر لكم ذنوبكم و الله غفور رحيم»
«و لقد قال لهم هارون من قبل يا قوم انما فتنتم به و ان ربكم الرحمن فاتبعوني و اطيعوا امري»
*****
اين ديگر چه سخن ابلهانه و شرک آميزي است که ادعا مي‌کني که تابع هيچ کسي نيستي!!!

پس اصلا تو مسلمان نيستي!!!
شرط مسلماني تبعيت از آقاي رسول الله (صلي الله عليه و آله) است!! بعد تو چون مشرکان ادعا مي‌کني که «تابع هيچ کس نيستي»؟
********
براستي اين حب عائشة با قلوب شما چه مي‌کند که چنين با قرآن کريم و آيات صريح آن مخالفت مي‌کنيد؟
البته شما تابعين عائشة بايد هم چنين با قرآن کريم مخالفت کنيد!!
هرچه باشد لشکر عائشة بود که دست جوان حامل قرآن را قطع مي‌کرد!!
457 | محب امير المومنين علي عليه افضل صلوات المصلين | Iran - Isfahan | ١٢:٣٧ - ٠٦ بهمن ١٣٩٠ |
آفرين بر اونايي كه از بن بازي دفاع ميكنن كه قبر پيغمبر اكرم صلي الله عليه و آله و سلم رو بت اعظم ميدونست و افتخار ميكرد كه تو عمرش يه سلام به پيغمبر اكرم صلي الله عليه و آله و سلم نكرده . يه بچه 5-6 ساله ( به نام علم الهدي ) بن باز رو فيتيله پيچ كرد . حشركم الله مع مواليكم
458 | سيد عبدالرحمن حسيني | | ١٨:٤٢ - ١٢ بهمن ١٣٩٠ |
عجب كريهه چهره ي نحسشون ...
459 | مهدي | | ٢٢:٤٨ - ١٥ بهمن ١٣٩٠ |
لعنت به هر كسي كه به ناحق خليفه شد
460 | حسين حيدري | Iran - Khorramshahr | ٢٠:٤١ - ١٦ بهمن ١٣٩٠ |
سلام دوستان حالا گوش کنيد من حرفاي جالبي از اين دو تا اقايون دارم.يکيشون 20 سال پيش گفته زمين نميچرخه اگه ميچرخيد به دور خودش همه خونه هاي ما وارو ميشدند هر کي بگه زمين ميچرخه خونش مباح است اين جديده هم گفته بزرگترين مشکل دنياي اسلام زير شلواريه و پوشيدن ان حرام است اين واقعيت داره و شوخي نيست ميتونين تحقيق کنين
461 | حسين حيدري | | ٢٠:٤٤ - ١٦ بهمن ١٣٩٠ |
اخه يکي نيست از اين دو تا بپرسه شما توي کدوم مدرسه علوم ديني درس خوندين که عالم شدين و فتوا ميدين فکرشو کن اين بخواد مرجع تقليدت باشه اعوذ بالله
462 | حسين حيدري | Iran - Khorramshahr | ٢٠:٥٥ - ١٦ بهمن ١٣٩٠ |
برادران عزيز اهل سنت و برادران شيعه اين که شما سني باشين و ما شيعه اول اينکه حکمت خداوند بزرگ بوده و خداوند به همه ما انسان ها اجازه داده که راهمون رو خودمون انتخاب کنيم اين که خداوند رو يکتا ميدونيم و با هم دشمني نکنيم باور کنين رضايت خدا را تا حدي جلب کرديم ولي بنظرمن اعراب که حتي با برادران اهل سنت خودشون که تو فلسطين و سوريه هستند دارن دشمني ميکنن هيچگاه مورد رحمت خداوند نخواهند شد شک نکنيد اين کلام صريح قرانه که خدا از حق الناس نميگذره والسلام
463 | محمد عا رف | | ٢٣:٥٥ - ١٦ بهمن ١٣٩٠ |
جناب اردوان با سلام شما به آقاي سعيد حسيني فرمودي ما مثل شما نيستيم که انسان پرست باشيم ؟ جرا شما به غوس گيلاني قسم ياد ميکنيد چرا به ويس نازار قسم ياد ميکنيد چر ا به طلاق خودتان قسم ميگيد پس شما هم آدم پرستيد ووووووووو برادر عزيزم تهمت قبر پرستي انسان پرستي به شيعيان نزنيد عذابش در قيامت سنگين است حرف وهابيها نزن اونها با اسلام مشگل دارن شما کتاب اما شافعي خوتان مطالعه بفر ماييد ببينيد چقدر اهلبيت رسول اکرم {ص} را ارج نهادن کجا ي اسلام فتواع داده شده شما خودتان را به مواد منفچره مسلح کنيد وبين افراد منفچر کنيد آيا غير ازوهابيها و پيروان بي عقل اينها کسي چنين کاري نميکند وخودرا مسلمان معرفي ميکنن اين آقايان دو کيلومتر از اسلام جلوترند
464 | صادق راستگو | Iran - Tehran | ١٨:١١ - ١٩ بهمن ١٣٩٠ |
باسلام و تحيت چرا هيچ اشاره اي به ساختگي بودن فرقه ضاله وهابيت در حجاز ( همچون فرقه ضاله بهائيت در ايران) و مطرح کردن محمد بن عبدالوهاب از سوي وزارت مستعمرات انگليس و با تلاش جاسوسانش ( همفر ؛ عبدالکريم ؛ صفيه و آسيه ) و راهنمائيها و تاکيدات کتاب ( چگونه اسلام را در هم کوبيم نوشته وزير مختار وزارت مستعمرات انگليس در هندوستان که مبناي کار مستر همفر جاسوس انگليسي با افتخار قرار گرفته است و در حاطراتش بصراحت بآن اشاره ميكند ) نميشود؟ خوب مشخص است كه فرقه ساخته و پرداخته انگليس جنايتكار بايد هم مفتياني كور دل و كور ظاهر داشته باشد تا هر آنچه اربابانشان و فراماسونها و صهيونيست ها و انگليسي هاي سيري ناپذير و آمريكاي جنايتكار ديكته ميكنند با جان و دل آنرا تبيين كنند . چرا گفته نميشود همين وزير مختار بر ثروت عظيم واقف هندي چنگ انداخت و با همان ثروت اين فرق ضاله را براي در هم كوبيدن اسلام ايجاد كرد ؟
465 | م.ب | Iran - Tehran | ٢٠:١٩ - ٢١ بهمن ١٣٩٠ |
يا ابوالفضل اين چيهههههههههههههههههههههههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اينا چرا اينشكلين؟ يكي اينا رو شناسايي كنه بگه جزو كدوم تيره از جانورانند؟
466 | صادق راستگو | Iran - Susa | ٢١:٣٧ - ٢٦ بهمن ١٣٩٠ |
باسلام و تحيت واقعا" تعجب ميكنم . ايها الناس مسئولين سايت , عكس اين دو نفر را بخاطر قيافه ظاهريشان در سايت قرار نداده اند . چرا باصل مطلب توجه نميكنيد عكسها دلالت بر نابينا بودن ظاهري ( يعني كور ) و باطني ( يعني مزدور بودن آنها همانند مرشد اعظمشان محمدبن عبدالوهاب ) دارد . اگر كمي تفكر نموده و چند دقيقه اي هم در همين سايت پيرامون چگونگي ايجاد فرقه ضاله وهابيت از سوي وزارت مستعمرات انگلستان و جاسوسانش ( همفر , صفيه , عبدالكريم و آسيه ) تحقيق و يكبار هم كه شده كتاب خاطرات مستر همفر جاسوس انگليس را مطالعه نمائيد مطمئنا" از نظرات مسئولين محترم سايت براي قراردادن عكسها آگاه خواهيد شد .
467 | محمد عا رف | | ٠١:٣٦ - ٢٧ بهمن ١٣٩٠ |
تعجب ميکنم جطور اين دوتا مفتي تاکنون فتواي عدم حجا ب براي حيوانات اهلي صادر نکردن > کابوسي در انتظار دامداران وعشاير<
468 | اهبر | | ١١:٠٧ - ٠٦ اسفند ١٣٩٠ |
بسمه تعالي الحمد لله الذي جعلنا من المتمسكين بولايه امير المومنين و الائمه المعصومين عليهم السلام با سلام خدمت دوستان عزيز لطفا از بحثهاي حاشيه اي که در نهايت به نفع دشمنان اسلام مي باشد پرهيز فرماييد و از اهانت بهمديگر که برازنده ما مسلمين نمي باشد . بهترين راه درمورد اين مسائل گفتگو در فضايي دوستانه و صميمي و با منطق و بدور از هر گونه تعصب مي باشد . بايد اشتباهات و کج روي ها را آسيب شناسي و اصلاح نمود و سپس اين افراد را قانع نمود ... يادمان باشد که ما پيروان پيامبر رحمت ( رحمت اللعامين ) هستيم و بايد با سيره و روش ائمه مان رفتار کنيم . منتظران را به لب آمد نفس اي شه خوبان به فرياد رس ...
469 | شيخ احسان | | ١١:١٢ - ١٤ اسفند ١٣٩٠ |
اقاي اردوان ما علي را بنده اي از بندگان خدا ميدانيم واو را نمي پرستيم وهركس هم كه قائل به پرستيدن غير خداي واحد قهار باشد "حال ميخواهد پيامبر باشد يااز فرزندان او"از نظر ما مرتد است ومهدورالدم!مابه اين ايه شريفه عمل ميكنيم"قل لا اسالكم عليه من اجر الاالموده ذي القربي"حب اهل البيت ازچيزهايي است كه سبب هدايت است!اگر شما براي عمر يك فضيلتي كه هم شيعه قبول داشته باشد وهم اهل عامه ما هم محب عمر ميشويم البته فضيلتي در حد سلمان و ابوذر ومقدادوعمار"سلام ا...عليهم"نه در حد معاويه ويزيدو حجاج و....كه از خلفاي غير راشدين هستند
470 | محمد | | ١٩:٤٧ - ١٨ اسفند ١٣٩٠ |
واقعا متاسفم براي برادراي شيعه حرغ بدون مدرک زياد ميزنن وحفهاي مستند رو قبول نميکنن ما که شيعه نيستيم مثا آخوندها بگين روايت است که فلان وفلان ..ما هم باور کنيم. يادمه رمضان يک سال فبل آخوند خاتمي(رئيس جمهوري قبلي نه) تو يه مجلس که از شبکه 2 پخش ميشد ميگفت روايت است که اطاعت از قاطمه ما بر انس وجن واجب است يه نفرم نپرسيد که اين روايت رو از کجا آوردي فقط همه زدن زيد گريه. الکي
خداوند توي قران مي فرمايد در کار امت هاي قبل دخالت نکنيد آنچه آنان کردند براي خودشان است و آنچه شما ميکنيد براي خودتان است
حالا ما بعد از 1400 سال شديم وکيل ودافع حضرت علي .اين عليکه سما ميگين که ما اصلا بهش اعتقاد نداريم ـاومدن زن حامله شو کشتن خودشم بزور بردن ازش بيعت گرفتن اونم وقتي که زنده بود هيچ کاري نکرد حالا وکيل ودافع داره دشمنشو (البته اينو شما ميگين نه ما) لعنت ميکنيد .بعد چيزي که خيلي تعجب داره اينه که اين عليي که براي زن و بچه اش تو زنده بودنش نتونست کاري بکنه الان الان بعد از مرگش ميخاين شفاتون بده مشکلتونو حل کنه و...
واقعا نتا سفم براي همچين اعتقادي .اگه کسي هم چيزي بگه فوري برچسپ وهابيت به هش ميزنيد
از پي رد وقبول عامه خود را خر مساز زانکه نبود کار عامي جز سري يا صر صري گاو را باور کنند اندر خدائي عاميان نوح را باورندارند از پي پيغمبري
471 | عليرضا ن | Iran - Tehran | ٠٨:٢١ - ٢١ اسفند ١٣٩٠ |
با سلام
جناب محمد ، اولاً اين آيه اي که شما استدلال کرده ايد براي اين است که اعتقاد جمعى از يهود اين بود كه يعقوب به هنگام مرگ، فرزندان خويش را به دينى كه هم اكنون يهود به آن معتقدند (با تمام تحريفاتش) توصيه كرد، خداوند در رد اعتقاد آنان اين آيه را نازل فرمود. همه مسؤول اعمال خويشند- چنانكه در شأن نزول آيه آمده است جمعى از منكران اسلام مطلب نادرستى را به يعقوب پيامبر خدا نسبت مى‏دادند. که قرآن براى رد اين ادعاى بى‏دليل مى‏گويد: (مگر شما به هنگامى كه مرگ يعقوب فرا رسيد حاضر بوديد) كه چنان توصيه‏اى را به فرزندانش كرد (أَمْ كُنْتُمْ شُهَداءَ إِذْ حَضَرَ يَعْقُوبَ الْمَوْتُ). آرى! آنچه شما به او نسبت مى‏دهيد نبود، آنچه بود اين بود كه: (در آن هنگام از فرزندان خود پرسيد، بعد از من چه چيز را مى‏پرستيد)؟ (إِذْ قالَ لِبَنِيهِ ما تَعْبُدُونَ مِنْ بَعْدِي). آنها در پاسخ گفتند: (خداى تو و خداى پدرانت ابراهيم و اسماعيل و اسحاق را مى‏پرستيم خداوند يگانه يكتا) (قالُوا نَعْبُدُ إِلهَكَ وَ إِلهَ آبائِكَ إِبْراهِيمَ وَ إِسْماعِيلَ وَ إِسْحاقَ إِلهاً واحِداً). (و ما در برابر فرمان او تسليم هستيم) (وَ نَحْنُ لَهُ مُسْلِمُونَ). و ايه 134آيه مورد استدلال شما اين آيه گويا پاسخ به يكى از اشتباهات يهود است، چرا كه آنها بسيار روى مسأله نياكان و افتخار آنها و عظمتشان در پيشگاه خدا تكيه مى‏كردند.قرآن مى‏گويد: (آنها امتى بودند كه در گذشتند، و اعمالشان مربوط به خودشان است، و اعمال شما نيز مربوط به خود شما است) (تِلْكَ أُمَّةٌ قَدْ خَلَتْ لَها ما كَسَبَتْ وَ لَكُمْ ما كَسَبْتُمْ). (و شما هرگز مسؤول اعمال آنها نخواهيد بود) همان گونه كه آنها مسؤول اعمال شما نيستند (وَ لا تُسْئَلُونَ عَمَّا كانُوا يَعْمَلُونَ). بنابراين به جاى اين كه تمام هم خود را مصروف به تحقيق و مباهات و افتخار نسبت به نياكان خود كنيد در اصلاح عقيده و عمل خويش بكوشيد.
جناب محمد، خداوند در جاي ديگر در ايه119سوره توبه مي فرمايد:(يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُواْ اتَّقُواْ اللّهَ وَكُونُواْ مَعَ الصَّادِقِينَ= اي کساني که ايمان آورده ايد، از خداوند پروا کنيد و با راستگويان باشيد). و در مجموع هفت معنا از واژه صدق از قران به دست آمده که کاملترين معناي ، راستي و درستي در اعتقاد، عمل و گفته ها و وعده ها مي باشد و اين که انسان در همه امور فکري ، اعتقادي ، عملي ، رفتاري و گفتاري راستگو و درست کردار و معتقد باشد که خداوند متعال در آيه 80سوره اسرا از اين معناي صدق سخن گفته است: ( وَ قُل رَّب أَدْخِلْنى مُدْخَلَ صِدْقٍ وَ أَخْرِجْنى مخْرَجَ صِدْقٍ وَ اجْعَل لى مِن لَّدُنك سلْطناً نَّصِيراً=و بگو : پروردگارا ! مرا ( در هر كار ) صادقانه وارد كن ، و صادقانه خارج نما ، و از سوى خودسلطان و ياورى براى من قرار ده).
جناب محمد با توجه به اين معنا از واژه صدق، خداوند متعال مومنان را به همراهي و پيروي از صادقين فراخوانده است و ميان صادقين و مومنان به ضرورت عقلي تفاوت است، زيرا امکان ندارد که انسان خودش را به همراهي و پيروي با خودش فرا خواند ، پس صادقين يا همه افراد صادق و راستگويند و يا برخي از آنان مقصودند اگر همه افراد صادق مراد باشد ، نادرست است زيرا هر انسان مومن به ايمان خودش صادق و راستگو مي باشد و نمي توان پذيرفت که اين انسان به همراهي و پيروي از خودش فراخوانده باشد(مثلاً فرض کن که عمربن خطاب يکي از اين صادقين باشد، آيا خداوند عمر را به پيروي از خودش فراخوانده است؟ آيا عمر طبق معناي واژه صدق در همه امور فکري ، اعتقادي ، عملي ، رفتاري، صادق است؟) بنابراين به دليل بطلان عقلي اين بخش از قضيه گفته مي شود که: مراد از صادقين برخي از افرادند و اين بعض افراد از دو صورت بيرون نيستند: الف) اين افراد در ميان مردم شناخته بودند و الف و لام وارد بر صادقين در آيه از نوع عهد حضوري است و با اين صورت مردم نبايست اختلافي درباره افراد صادقين داشته باشند و در روايات به طور روشن اسامي اين افراد به خصوص آمده است و آنان کساني هستند که مردم وقتي خطاب رسول خدا(ص) را وقت نزول آيه شنيدند و اين افراد در نزد مردم شناخته شده بودند.
ب)اين افراد در ميان امت مسلمان نا شناخته بودند و اگر چنين تصور گردد به ناچار لازم است تا راهنمايي باشد که اين بعض افراد صادقين مورد اشاره آيه شريفه را به مردم بشناساند و آنان را از مدعيان راستگويي و درستکاري جدا سازد و اگر اينگونه تصوري نشود تکليف مسلمانان به همراهي و پيروي از صادقين برداشته مي شود، ولي چون هيچ دليلي براي اثبات اين صورت از مساله يعني ناشناخته بودن صادقين وجود ندارد، اين مطلب به اثبات مي رسد که صادقين افرادي از ميان امت بوده که مردم آنان را مي شناختند و ازاين رو خداوند متعال دستور به همراهي و پيروي از آنان را داده است و چون دستور خداوند به لفظ مطلق( کونوا مع الصادقين) و بدون هيچ قيدي امده است اين دلالت بر عصمت صادقين و دور بودن از هر زشتي و نگهداري آنان از هر لغزش مي کند.
و همچنين عبارت ( يا ايها الذين امنوا) در ابتداي آيه نشان مي دهد که مومنان به پارسايي و پرهيزکاري فرمان داده شده اند و اين فرمان درباره کساني صحيح است که دچار خطا و اشتباه و لغزش مي شوند و کساني که در تير رس خطا و اشتباهند واجب است از معصومين و پاکان از لغزش و خطا و اشتباه پيروي نمايند ، زيرا معصوم مانع از ورود غير معصوم در راه خطا و اشتباه مي شود. حالا قضاوت با خودت.
اما در مورد قضيه حضرت زهرا(س)، با توجه به اينکه امام علي (ع) از نظر ما امام است و داراي شئون مختلف مثل حکومت و حاکميت و مرجعيت علمي و ديني و همچنين ولايت عامه است و بعد از رحلت رسول اکرم(ص) ، امام علي (ع) انسان کامل مي باشد، حفظ جان اين ولي کامل براي امت اسلام واجب است و حضرت زهرا(س) در دفاع از امام زمان خودش اين کار را انجام داد.
حالا اگر شما اعتقاد نداريد ، پس طبق طرز فکر شما جواب اين سوال مرا بدهيد: با توجه به قضيه افك كه اهل سنت قايل به تبرئيه عايشه از موضوع تهمت فاحشه برخي اصحاب به عايشه است. و اگر شما اين ماجرا بخوانيد , مي بينيد كه طبق نقل بخاري حدود يكماه به عايشه تهمت فاحشه مي زدند
، چرا چرا پيامبر از همسر خود دفاع نكرد و جواب تهمت زندگان را نداد؟ مگر عايشه زن پيامبر نبود؟ پدر عايشه ، ابوبکر و برادرش عبدالرحمان و پسر عمويش طلحه و ... را چه شده بود که از او دفاع نمي کردند؟ چگونه در برابر اين گروه خاموشي گزيدند و در طول يکماه لب از سخن فرو بستند؟ ابوبکر را چه شده بود که نتوانست در برابر کساني که پرده شرف خانواده اش را دريده بودند، لب فرو بسته و لال شده بود.
البته جاي تعجب نداره ، اين پيامبري که مکتب شما به خورد شما داده اند ا از اين بيش تر توقع نمي رود:
افسانه غرانيق- لعنت کردن بي مورد پيامبر در حق مومنان- پيامبر(ص) همسرش را روي دوش خود مي گيرد و گونه بر گونه او مي گذارد تا با همديگر نظاره گر رقص سياهان باشند يا همسرش چانه خود را بر روي دست او نهاده و بازي سياهان را تماشا مي کند - پيامبر ،سپاه خود را رها مي کند تا با همسرش تنها و در ميان صحرا مسابقه دهد، آن هم بارها و در مناسبتهاي گوناگون، گاهي شوهر مي برد و گاهي همسر، آنگاه به همسرش مي گويد: اين به آن در -- پيامبر در چنگال سحر--پيامبر(ص) درباره يک موضوع نظر خاصي دارد، اما آياتي در رد ديدگاه او و تاييد نظر ديگران فرود مي ايد و او از اين بابت گريه مي کند و ناله و شيون سر مي دهد؟ مطابق همين اخبار روزي از مزبله قبيله اي گذشت و ايستاده ادرار کرد . و روايت اولين وحي بر پيامبر در کتب شما که هجمه هايي بر پيامبر(ص) به وسيله اين روايت شده آست ، به عنوان نمونه پروفسور مونتگمري اسلام شناس انگليسي در کتاب( محمد، پيامبر و سياست مدار) مي نويسد: براي فردي در قرن هفتم ، در شهر دور افتاده اي مانند مکه زندگي مي کرد، پيدا شدن اين ايمان که از جانب خدا به پيامبري مبعوث شده است ، شگفت انگيز است. پس جاي تعجب نيست اگر مي شنويم که محمد را ترس و شبهه فرا گرفت. و ترس ديگر او، ترس از جنون بود ، زيرا در آن زمان عرب معتقد بود که اين گونه اشخاص در تصرف ارواح يا جن هستند، عده اي از مردم مکه الهام هاي محمد را اين گونه تعبير مي کردند. خود او نيز گاهي دچار اين ترديد مي شد که آيا حق با مردم است يا خير. مي گويند که در روزهاي نخست دريافت وحي ، زن او خديجه و پسر عموي زنش ، ورقه ، او را تشويق کردند به اين که قبول کند به پيامبري برگزيده شده است. با اين همه ، شهادت يک مسيحي به اين که طرز نزول وحي براي محمد، شباهت کامل به طرز نزول وحي براي موسي دارد ، محمد را در عقيده خود تقويت کرد(کتاب مذکور ص26و27ترجمه اسماعيل والي زاده).
برو يک مقدار درباره پيامبر تحقيق کن و اين اراجيف از کتابهايتان را دور بريز.













472 | يار امام زمان | Iran - Tehran | ١٩:٥٥ - ٢٢ اسفند ١٣٩٠ |
به خدا قسم اميرالمومنين على بن ابى طالب در اين زمان هم مظلومه سوره مائده آيه 55 رو حتما مطالعه بفرماييد كه در شأن على بن ابى طالب نازل شده و اشاره به مولا على دارد كه در موقع ركوع انكشتر دست خود را به فقيرى هديه ميدهند .
473 | شيخ احسان | Iran - Zarrīn Shahr | ٢٤:٣٩ - ٢٢ اسفند ١٣٩٠ |
محمد خان عمري اگه قضيه حمله به بي بي فاطمه"س" رو قبول نداري!!اولا برو كتابهاي صحيح بخاري و...را نگاه كن ببين حرفي دررابطه با اين قضيه زدند يا نه دومااين سوال رو جواب بده چرا قبر بي بي فاطمه مخفي است وچرا هنوز اشكار نشده ؟ببين قبر علي"ع"ومعاويه وعمرعاص به خاطر خوارج پنهان بود وبعد از ان اشكار شد دليل مخفي بودن قبر بي بي فاطمه"س"چيست؟
474 | صادق راستگو | Iran - Tehran | ١٢:٣٢ - ٢٣ اسفند ١٣٩٠ |
با سلام و تحيت . به محمد كامنت 470 عرض ميكنم : نميدانم تو مسلمان شيعه اثني عشري هستي يا نه ؟ اگر هستي كه برات متاسفم ! اگر نيستي , بهتره كه بري دنبال كار خودت انشاالله با آنهايي كه قبول داري , ابوبكر , عمر , عثمان , معاويه , يزيد , ابن زياد , مروان بن حكم و . . .
محشور شوي . تو آنقدر بيسوادي كه كاركنان سايت حيفشان آمده جوابت را بدهند اما من بهت سفارش ميكنم برو مطالعه كن و ببين فرقه اي
كه از آن پيروي ميكني سازنده اش كيست ؟ و افندي ميخواست باهش چيكار كند ؟ و رئيسش در جواب گزارشش چه دستوري بهش داده بود ؟
خوب تو هم برو همانند محمد بن عبدالوهاب و رفيق جاسوسش نزد سفيه و آسيه دينت را كامل كن . چكار داري كه ما چيكار ميكنيم ؟ ضمنا" اول
از همه يادت باشه اسم واقعيت را كه مشابه همين آدمهاي نابينا است , بگويي . چرا خجالت ميكشي ؟ و با نام مستعار ؟ خودت از خودت چون ناحق هستيد , ميترسي ؟
475 | يه بچه شيعه | | ٠٢:٢٠ - ٢٤ اسفند ١٣٩٠ |
چرا الکي با اين دعوا ها بين اينکه شيعه ها درست ميگن يا برادران اهل سنت يا کدوم حق آب تو آسياب دشمنان مشترک ما مسلمونها ميريزيد اينکه حق با کدوم وکجاي دين از احاديث دروغي پر شده فقط با عقل و قران ميشه فهميد و در حال حاضر شيعه وسنت وظيفه اش ريشه کن کردن دشمن مشترکمون نظام استکبار جهني نه تو سر وکله هم زدند تا زودتر امام زمانمون ظهورکنه شيعه با سني تا ابد برادر ديني است
476 | شيخ احسان | Iran - Mashhad | ١٧:٣٠ - ٢٧ اسفند ١٣٩٠ |
اقاي اردوان ومحمد خان عمري شماها كه نتونستيد براي ما از فضائل عمر چيزي بياوريد اما ما زحمت اين كار رو براتون كشيديم!!!!

1_صداي عمر تا فسا رسيد!!؟
اين قصه آن قدر معروف است که حتي کتاب‌هاي لغت نيز آن را نقل کرده‌اند . ما آن را از کتاب البداية و النهاية ابن کثير نقل مي‌کنيم :



ذکر
سيف عن مشايخه أن سارية بن زنيم قصد فسا و دار أبجرد فاجتمع له جموع ـ من
الفرس و الأکرادـ عظيمة و دخم المسلمين منهم أمر عظيم و جمع کثير، فرأي
عمر في تلک الليلة فيما يري النائم معرکتهم و عددهم فخاوفت من النهار و
أنهم في صحراء و هناک جبل إن اسندوا اليه لم يؤتوا ألاّ من وجه واحد.
فنادي من الغد الصلاة جامعة، حتي اذا کانت الساعة التي رأي أنهم اجتمعوا
فيها، خرج الي الناس و صعد المنبر، فخطب الناس و أخبرهم بصفة ما رأي، ثم
قال: يا سارية! الجبل الجبل!!! ثم اقبل عليهم و قال ان الله جنودا و لعل
بعضها أن لم يبلغّهم. قال: ففعلوا ما قال عمر، فنصرهم الله علي عدوهم و
فتحوا البلد.



جناب عمر بن خطاب در مدينه مشغول خواندن خطبه نماز جمعه و آيات قرآن را مي خواند؛ يک دفعه سه مرتبه گفت: «يا ساريه الجبل»، همه ماندند که چه اتفاقي افتاده؛ بعد از نماز از او پرسيدند که چه شد وسط خطبه اين چنين گفتي؟ گفت: در حين خطبه خواندن، يک نگاهي کردم به ملکوت زمين و زمان، ديدم لشکري که براي فتح نهاوند فرستاديم، دشمنان از 4 طرف مي خواهند محاصره کنند و آنها را از بين ببرند، فرمانده شان آقاي ساريه بود، او را صدا زدم که بيائيد به طرف کوه و از يک طرف با دشمن بجنگيد، تا آنها از 4 طرف حمله نکنند؛ آنها هم آمدند به سمت کوه و جنگيدند. بعد از 3 ماه که لشکر آمد به مدينه، سؤال کرديم که آيا اين قضيه را شما هم ديديد؟ گفتند: بله، در فلان روز در بيابان نهاوند بوديم که صداي آقاي عمر در فضا طنين انداز شد و همه لشکر هم صداي او را شنيدند و او از مدينه صدا زد: «يا ساري الجبل»، و اگر صداي عمر نبود، همه از بين رفته بوديم و اين پيروزي هم نصيب اسلام نمي شد



البداية
و النهاية، ج7، ص94، قصه جنگ فسا و المغني ، عبد الله بن قدامه ، ج 10 ، ص
552 و الشرح الکبير ، عبد الرحمن بن قدامه ، ج 10 ، ص 387 و فيض القدير
شرح الجامع الصغير ، المناوي ، ج 4 ، ص 664 و تفسير الرازي ، الرازي ، ج
21 ، ص 87 و دقائق التفسير ، ابن تيمية ، ج 2 ، ص 140 و أسد الغابة ، ابن
الأثير ، ج 2 ، ص 244 و الإصابة ، ابن حجر ، ج 3 ، ص 5 – 6 و تاريخ
اليعقوبي ، اليعقوبي ، ج 2 ، ص 156 و الکامل في التاريخ ، ابن الأثير ، ج
3 ، ص 42 – 43 و تاريخ الإسلام ، الذهبي ، ج 1 ، ص 384 و تاريخ ابن خلدون
، ابن خلدون ، ج 1 ، ص 110 و تاج العروس ، الزبيدي ، ج 16 ، ص 327 .



2_رود نيل تحت فرمان عمر!!!


فخر رازي در تفسيرش از جمله مي‌نويسد :



الثاني
: روي أن نيل مصر کان في الجاهلية يقف في کل سنة مرة واحدة وکان لا يجري
حتي يلقي فيه جارية واحدة حسناء ، فلما جاء الإسلام کتب عمرو بن العاص
بهذه الواقعة إلي عمر ، فکتب عمر علي خزفة : أيها النيل إن کنت تجري بأمر
الله فاجر ، وإن کنت تجري بأمرک فلا حاجة بنا إليک ! فألقيت تلک الخزفة في
النيل فجري ولم يقف بعد ذلک .



تفسير الرازي ، الرازي ، ج 21 ، ص 88 .



رود نيل طغيان کرده بود و خانه هاي مردم داشت نابود مي شد. آمدند خدمت عمر بن خطاب که اي خليفه رسول الله! به داد ما برس که خانه هايمان رفت. جناب عمر بن خطاب گفت: يک سفالي براي من بياوريد؛ سريع براي او آوردند و با دست مبارکش بر روي آن سفال نوشت :



اگر به امر خداوند جاري مي شوي، پس جاري شو و اگر به امر خودت جاري مي شوي، ما کاري نداريم هر کاري مي کني بکن.



بعد از آن، اين رودخانه ديگر طغيان نکرد و مردم از طغيان رود نيل راحت شدند.



3_زمين از شلاق عمر ترسيد !


فخر رازي مي‌نويسد :



الثالث : وقعت الزلزلة في المدينة فضرب عمر الدرة علي الأرض وقال : اسکني بإذن الله فسکنت وما حدثت الزلزلة بالمدينة بعد ذلک .



وزي در مدينه زلزله شديدي آمد و مردم ريختند بيرون و پناه آوردند به خليفه دوم، خليفه دوم شلاق خود را محکم بر زمين کوبيد و گفت: " آرام باش به اذن خدا " زمين هم آرام شد؛ بعد از آن،‌ زمين مدينه ديگر زلزله نگرفت .



4_آتش ، تحت فرمان عمر!


الرابع : وقعت النار في بعض دور المدينة فکتب عمر علي خزفة : يا نار اسکني بإذن الله فألقوها في النار فانطفأت في الحال .



تفسير الرازي ، الرازي ، ج 21 ، ص 88 .



يکي از خانه هاي مدينه آتش گرفت و سرايت کرد به بخش أعظمي از خانه هاي مدينه. مردم
مانده بودند حيران و سرگردان که خانه ها آتش گرفته. عمر نوشت : " اي آتش
به اذن خدا ساکن و خاموش شو" و آن را انداخت در آتش و آتش در همان لحظه
ساکت و خاموش شد .






اين نمونه کوچکي بود از غلو‌هاي اهل سنت در باره خليفه دوم . اگر خداي نخواسته يکي از شيعيان عين
همين مطالب را در باره امير المؤمنين يا يکي ديگر از ائمه عليهم السلام
نقل کند ، فوراً او را متهم به غلو کرده و فتوي به کفر او مي‌دهند .



آهاي وهابي ها ! شما چه جوابي به اين مطالب داريدبدهيد!!!!؟
477 | شيخ احسان | Iran - Mashhad | ١٧:٤٤ - ٢٧ اسفند ١٣٩٠ |
"اقاي محمد خان عمري از ما براي هجوم عمربه خانه مولا وبي بي فاطمه"عليهما السلام" سندميخواستي اين هم سند از كتب خودتون"اين كه عمر بن الخطاب به حضرت زهرا سلام الله عليها جسارت كرده است ، از قطعيات تاريخ است . رواياتى كه در رابطه با هجوم به خانه حضرت صديقه طاهره در كتب اهل سنت آمده به چند دسته مى شود تقسيم كرد . 1. تهديد به سوزاندن خانه: ذكرالطبرى: باسناده عن زياد بن كليب قال: أتى عمر بن الخطاب منزل علىّ وفيه طلحة والزبير ورجال من المهاجرين فقال: واللّه لأحرقنّ عليكم أو لتخرجنّ إلى البيعة»، فخرج عليه الزبير مصلتاً بالسيف فعثر فسقط السيف من بده فوثبوا عليه فأخذوه. تاريخ الطبرى: 2/443. وابن أبي الحديد: عن سلمة بن عبد الرحمان قال: فجاءعمر اليهم فقال: «والذى نفسى بيده لتخرجنّ إلى البيعة أو لأحرقنّ البيت عليكم . شرح نهج البلاغه: 1/164 (2/45). 2. آوردن وسائل آتش سوزى و بى توجهى خليفه دوم بر اعتراض مردم: وابن قتيبة: قال: ... وقال عمر: والذى نفس عمر بيده لتخرجنّ أو لأحرقنّها على من فيها! فقيل له: يا أباحفص إنّ فيها فاطمة!! فقال: وإن. الامامة والسياسة: 1/12، أعلام النساء لعمر رضا كحالة: 4/114. 3 . آوردن وسائل آتش سوزي ودرگيرى لفظى ميان حضرت صديقه و خليفه دوم: البلاذرى: باسناده عن سليمان التيمى وعن ابن عون: إنّ أبابكر أرسل إلى على(عليه السلام)يريد البيعة فلم يبايع، فجاء عمر ومعه فتيلة فتلقّته فاطمة على الباب، فقالت فاطمة: يابن الخطاب! أتراك محرقاً عليّ بابى؟ قال نعم: وذلك أقوى فيما جاء به أبوك. انساب الاشراف: 1/586. أبو الفداء: قال: ... فأقبل عمر بشيء من نار على أن يضرم الدار، فلقيته فاطمة رضى اللّه عنها وقالت: إلى أين يابن الخطاب؟ أجئت لتحرق دارنا؟ قال: نعم. تاريخ أبي الفداء: 1/164. وابن عبد ربّه: الذين تخلّفوا عن بيعة أبي بكر: علىّ والعباس، والزبير، وسعد بن عبادة، فأمّا على والعباس والزبير فقعدوا فى بيت فاطمة حتّى بعث اليهم أبو بكر عمر بن الخطاب ليخرجوا من بيت فاطمة وقال له: إن أبوا فقاتلهم. فأقبل عمر بقبس من نار على أن يضرم عليهم الدار فلقيته فاطمة فقالت: يابن الخطاب! أجئت لتحرق دارنا؟ قال: نعم. العقد الفريد:5/12، طبعة مكتبة الرياض الحديثة. 4 . حمله خليفه دوم به حضرت صديقه طاهره الشهرستانى: عن الجاحظ: إنّ عمر ضرب بطن فاطمة عليها السلام يوم البيعة حتّى ألقت الجنين من بطنها وكان عمر يصيح: إحرقوا دارها بمن فيها، وماكان فى الدار غير علىّ وفاطمة والحسن والحسين وزينب(عليهم السلام). الملل والنحل: 1/57. طبعة بيروت، دار المعرفة. قال المسعودى: فهجموا عليه وأحرقوا بابه، واستخرجواه منه كرهاً، وضغطوا سيّدة النساء بالباب حتّى أسقطت محسناً. اثبات الوصية:143. قال ابن حجر العسقلانى: إنّ عمر رفس فاطمة حتّى أسقطت بمحسن. لسان الميزان:1/268. قال الصفدى: إنّ عمر ضرب بطن فاطمة يوم البيعة حتّى ألقت المحسن من بطنها. الوافى بالوفيات: 5/347. روايات فراواني از طريق اهل سنت و شيعه نقل شده است كه غضب فاطمه ، غضب پيامبر و غضب پيامبر غضب خداوند است : عن على رضى اللّه عنه قال: قال رسول اللّه صلى اللّه عليه وآله وسلم لفاطمة: «إنّ اللّه يغضب لغضبك، ويرضى لرضاك . هذا حديث صحيح الإسناد ولم يخرجاه . المستدرك: 3/153، مجمع الزوائد: 9/203، الآحاد والمثاني للضحاك: 5/363، الذرية الطاهرة النبوية للدولابي: 119، المعجم الكبير للطبراني: 1/108، 22/401، نظم درر السمطين للزرندي الحنفي: 178، الكامل لعبداللّه بن عدي: 2/351، تاريخ مدينة دمشق : 3/156، أسد الغابة :5/522، ذيل تاريخ بغداد: 2/140، 2/141 ميزان الاعتدال :2/492، الإصابة: 8/265،266، تهذيب التهذيب: 21/392، سبل الهدى والرشاد للصالحي الشامي: 11/ 44 . عن المِسْوَر بن مَخْرَمَة أنّ رسول اللّه صلى اللّه عليه وسلم قال: «فاطمة بَضْعَة منّى فمن أغضبها أغضبني . صحيح البخارى 4/210، (ص 710، ح 3714)، كتاب فضائل الصحابة، ب 12 ـ باب مَنَاقِبُ قَرَابَةِ رَسُولِ اللَّهِ صلى الله عليه وسلم. عن المسور بن مخرمة قال قال رسول اللّه صلى اللّه عليه وسلم: «إِنَّمَا فَاطِمَةُ بَضْعَةٌ مِنِّي يُؤْذِينِي مَا آذَاهَا . صحيح مسلم 7/141 ح 6202) كتاب فضائل الصحابة رضى الله تعالى عنهم، ب 15 ـباب فَضَائِلِ فَاطِمَةَ بِنْتِ النَّبِيِّ عَلَيْهَا الصَّلاَةُ وَالسَّلاَمُ . و از قطعيات تاريخ است كه حضرت زهرا سلام الله عليها تا آخر عمر از دست خليفه و دار و دسته‌اش غضبناك بود و هر گز از آن‌ها راضي نشد . محمد بن اسماعيل بخاري مي‌نويسد : فغضبت فاطمة بنت رسول اللّه صلى اللّه عليه وسلم فهجرت ابا بكر فلم تزل مهاجرته حتى توفيت. صحيح البخارى: 4/42، ش 2862. بنا بر نقل ابن قتيبه دينوري ، وقتي ابوبكر و عمر به ملاقات حضرت زهرا آمدند ، حضرت زهرا به آن‌ها گفت كه آن دو را تا آخر عمر پس از هر نمازش نفرين خواهد كرد . واللّه لأدعونّ اللّه عليك في كلّ صلاة أصلّيها . الإمامة والسياسة، تحقيق الشيري ج 1، ص 31. اما از ديدگاه روايات شيعه ، اين كه قاتل حضرت زهرا سلام الله عليها ، عمر بن الخطاب است ، قطعي است . ما فقط به نقل يك روايت اكتفا مي‌كنيم : وكان سبب وفاتها : أن قنفذا مولى عمر لكزها بنعل السيف بأمره ، فأسقطت محسنا ومرضت من ذلك مرضا شديدا ، ولم تدع أحدا ممن آذاها يدخل عليها . سبب شهادت حضرت زهرا سلام الله عليها اين بوده است كه قنفذ غلام عمر به دستور او ، آن حضرت را با غلاف شمشيرش زد . و اين سبب شد كه محسن سقط شود و حضرت زهرا شديدا مريض شوند . در مدتي كه مريض بودند ، به هيچ يك از آناني را كه او را اذيت كرده بودند ، اجازۀ ملاقات نداد . دلائل الإمامة ج 2 ، عنه بحار الأنوار : 8 / 230 - 232 ( ط الكمپاني ) ، 30 / 290 - 295 . 2 . مثالب النواصب : 371 - 374 ، 418 - 419 . 3 . الصراط المستقيم : 3 / 25 . 4 . مطارح النظر في شرح الباب الحادي عشر : 109 "اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد وال محمد واخر تابع له علي ذالك اللهم العنهم جميعا"
478 | عمران علي عرفاني | | ٠٨:٥٧ - ٠٩ فروردين ١٣٩١ |
مولاعلي عليه السلام جو دشمن هميشه انڌو هوندو آهي.مولا علي عليه السلام جو دشمن حلالي ناهي هوندو
479 | مهدي رستمي | Iran - Tehran | ٠١:١٤ - ١٧ فروردين ١٣٩١ |
ہيلو ... بھائي عمران علي
ش جيت ليا ہے ...
صلي اللہ عليہ و آله و سلم اور علي اور اس کے خاندان نے ہميشہ آپ کے دوست نہيں ہيں ...
نبي صلي اللہ عليہ و آله و سلم کي شفاعت اور آپ کے گھر کا حصہ ...
دشمن پر شيعہ شاپ
يا علے
480 | علي | Iran - Khorramshahr | ٢٠:٣٧ - ١٩ فروردين ١٣٩١ |
زنده باد اسلام
زنده باد شيعه
و زنده باد رهروان ولايت
يا علي مدد
  بعدی [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14]   قبلی
* نام:
* پست الکترونیکی:
* متن نظر :
  

آخرین مطالب
پربحث ترین ها
پربازدیدترین ها