2024 March 29 - جمعه 10 فروردين 1403
تصوير: دو مفتي كور وهابي
کد مطلب: ٦٢١٢ تاریخ انتشار: ٢٤ فروردين ١٣٨٨ تعداد بازدید: 124384
فتنه وهابیت » شناخت وهابیت
تصوير: دو مفتي كور وهابي


شيخ عبدالعزيز بن عبدالله آل الشيخ - مفتي اعظم عربستان سعودي



شيخ عبدالعزيز بن باز - مفتي اعظم سابق عربستان سعودي




Share
401 | صادق | Iran - Tehran | ٢٠:٢٤ - ٣١ خرداد ١٣٩٠ |
دوستان من به تازگي به مكه مشرف شدم انشاالله قسمت همه بشه . مدينه كوهي از غم روي دوش انسان ميشينه كه تارفتن به مكه نميتوني كاري كني توي بقيع يك سري وهابي با ايجاد شبهه احساس ميكنن كه دارن روشنگري ميكنن اگه كسي هم باهاشون بحث كنه سر از دارالرشاد در مياره اما اي كاش وجودشو داشتن ميومدن با علماي ما مناظره ميكردن توصيه ميكنم حكايت آيت الله حكيم را حتما با خودتون ببريد التمتس دعامرحوم آيه الله العظمي سيد محسن حكيم قدس سره كه مرجع شيعيان و زعيم حوزه علميه نجف بود، در سفري كه به عربستان داشت ، در جلسه اي با جناب « بن باز » مفتي آن روز آن كشور (كه نابينا بود) مواجه شد. جناب بن باز، ظاهرا به ديدن آقاي حكيم رفته بود ولي در واقع قصد داشت با ايشان جدال كند و افكار وهابيگري خود را مطرح نمايد. در اين جلسه ، جناب بن باز، از آيه الله حكيم پرسيد: شما شيعيان چرا به ظواهر قرآن عمل نمي كنيد؟ آيه الله حكيم در جواب گفتند: اين ديدار جاي چنين صحبت هايي نيست ، بگذاريد به احوالپرسي برگزار شود.
جناب بن باز، سماجت كرده و خواستار دريافت جواب شد.
آيه الله حكيم ، ناچار به بن باز گفتند: اگر قرار باشد به ظاهر قرآن تكيه كنيم و همان را معيار عمل به آن قرار دهيم ، بايد معتقد شويم كه شما به جهنم خواهيد رفت !
بن باز، با تعجب پرسيد چرا؟ آيه الله حكيم گفتند: چون قرآن مي فرمايد: و من كان في هذه اعمي فهو في الاخره اعمي و اضل سبيلا(؛سوره اسراء، آيه 72 ((كسي كه در اين جهان (از ديدن چهره حق ) نابينا باشد، در جهان آخرت هم نابينا و گمراه تر خواهد بود)). و شما كه از دو چشم نابينا هستيد، طبق ظاهر اين آيه بايد در آخرت هم نابينا باشيد و در زمره گمراهان كه اهل جهنمند، قرار بگيريد. بنابراين ظاهر بسياري از آيات قرآن مقصود نيست !
برادران اين اولاد شيطان درک درستي از دين ندارند ولي شخصي مثل آقاي حکيم کوري درون اين شخص را خوب مي ديدند و مي دانند که شامل اين آيه هستند . اينها جز ظاهر و قرقره کلمات عربي قرآن کار ديگري بلد نيستند . خداوند ظاهر اين ملعون را همچون باطنش آفريده تا شايد آن نادانهايي که به برداشتهاي سطحي اين ابله از قرآن اعتقاد دارند کمي تکان بخورند و بيدار شوند .
کوري عصا کش کوران دگر شود
402 | محسن | Iran - Tehran | ٢٢:٣١ - ٣١ خرداد ١٣٩٠ |
جناب عبدالعزيزباز ما روافض همين امام غايب ومفقود رو داريم که منتظرش باشيم شما به فکر خودت باش که بايد تا خود روز قيامت با ....... يقل دقل بازي کني.
403 | امين آغا | Iran - Ahvaz | ٠٩:٣٨ - ٠١ تير ١٣٩٠ |
بيچاره ها دچار دگرديسي شدند.

احتملا در آينده اي نه چندان دور نسل جديدي از انسان ها در شبه جزيره پا به عرصه وجود خواهند گذاشت .
404 | كورش | Iran - Tehran | ١٦:٣٣ - ٠٣ تير ١٣٩٠ |
سلمان باهات 100% موافقم
405 | كهنسال | Iran - Shiraz | ٢٤:٣٦ - ٠٣ تير ١٣٩٠ |
من هم تمسخر و هم از وهابيت متنفرم
406 | مجيد م علي | United States - Cheyenne | ٠١:٥٧ - ٠٦ تير ١٣٩٠ |
با سلام كورش ببين بدبختي سليمان چقدر زياده كه تو بايد 100% موافقت كني .... اخه مگه تو دم روباهي ؟؟؟؟؟ جناب سليمان سني راستين يعني همان شيعه راستين است شيعه هم همان شيعه راستين است كه بهش ميگويند فرقه ناجيه : « قالَ رَسُول اللَّه صلي الله عليه و آله وسلم سَتُفترق اُمّتي ثَلاث و سبعين فرقة ، واحدة منها ناجية و ثنتان و سبعون في النار » ؛ و . . . امت من به هفتاد وسه فرقه تقسيم مى شوند ، كه يك فرقه اهل نجاتند و هفتاد و دو فرقه در آتشند . » لبيك يا علي
407 | ناصح | Iran - Tehran | ٢٤:٥٧ - ١٩ تير ١٣٩٠ |
رحمت خدا بر اين دو بت شکن زمانه.که حتي شما کور دلان از اسمشان نيز ميترسيد
408 | دوستار اهل بيت | Iran - Tehran | ٠٧:٤٠ - ٣٠ تير ١٣٩٠ |
شما فكر مي كنيد فقط اين 2 نفر كور هستند ؟ اين كوري ظاهري كه من وشما به چشم دنيايي ميبينيم. به خدا قسم اينان كور دل واقعي نيز هستند و فقط به اين 2 يا 3 نفر ختم نمي شود.
409 | رهگذر | Taiwan - Taipei | ٠٩:٣١ - ٠٣ مرداد ١٣٩٠ |
جناب آقاي عبد العزيز
گفتيد در جواب بحث جز فحش و ناسزا چيزي نداريم
اگه اين پست رو خوندي به ايميل من يه پيام بزن و خودتو معرفي کن
ميخوام با شما بحث کنم تا حقيقت روشن بشه
البته اگه حرفي براي گفتن داري
آقاي عبدالعزيز حقيقت براي تو هم روشنه ولي از روي تعصب
آن را قبول نميکني کسي که خوابه رو ميشه بيدار کرد ولي کسي
که خودشو به خواب زده نميشه بيدارش کرد
منتظر جوابت هستم
حالا ميخوام ببينم تو فحش و ناسزا ميدي يا نه؟
410 | امير حسييييييييييييين | United States - Chantilly | ٠١:٤٦ - ٠٤ مرداد ١٣٩٠ |
عبادت بي ولايت حقه بازيست

اساس مسجدش بت خانه سازيست

چرا سني نمي خواهد بداند

وضوي بي علي چون آب بازيست

411 | مريم | United States - New York | ٠٦:٤٦ - ١٦ مرداد ١٣٩٠ |
درود خدا بر تو عمر علي باد وكور باد دشمنان توحيد اين رافضي هاي بي ايمان هرچه عقده وكينه دارند سر ما توحيديها خالي مي كنند وبه امير المومنين عمر كينه اي دارند كه هر لحظه امكان منفجر شدنشان هست الهي كه بتركيد من سه نفر از دوستان خودم را توحيدي كردم . الله اكبر الله اكبر.

پاسخ:

با سلام

خواهر گرامي

عجيب است كه آي‌پي شما با بعضي از مردان اهل سنت يكي است ؛ مانند عمر احمدي !

البته اگر واقعا دنبال جواب بوديد ، ايميل واقعي خود را وارد مي‌كرديد ؛ ولي در هر صورت بهتر است بار بعد ، با يك نام وارد شويد و به جاي زياد كردن نظرات ،‌براي اينكه نشان‌دهيد اهل سنت زياد هستند ، با يك نام بياييد و مردانه ( و نه با نامي زنانه) نظر بدهيد !

گروه پاسخ به شبهات

412 | عمر احمدي | United States - New York | ٠٧:١٧ - ١٦ مرداد ١٣٩٠ |
اي رافضي ها اينقدر بد و بيراه بگيد تا بتركيد از قصه نمي دانيد چه كار كنيد چون دين توحيد و يكتاپرستي دارد انتشار پيدا مي كند در ايران
413 | ابومحمدعلي | United States - Atlanta | ١٢:٢٣ - ٢٠ مرداد ١٣٩٠ |
سلام
شما رافضي ها اگر به اهل سنت واقعي توهين نكنيد ما تعجب ميكنيم
اگر به بزرگان ما بعد از صحابه تابعين تبع تابعين ابن تيميه و ابن عبدالوهاب و...... توهين نكنيد ما واقعا تعجب ميكنيم چون در زمان خودشون واقعا شما رافضي هارو داغون كردند
رحمت خدا بر ايشان باد
414 | شاه عباس صفوي كبير ( رضي الله عنه ) | Iran - Bushehr | ٠١:٢٠ - ٢١ مرداد ١٣٩٠ |
بسم رب الحيدر

سخني با جناب ابومحمد علي

مطالب زير را با دقت بخون تا بدوني چه کساني اهل بدعت رو داغون ميکردن

علّامه طبرسي در كتاب احتجاج و كراجكي در كنزالفوائد، از شيخ ابوعلي‌ حسن‌بن‌محمّدرِقّي،نقل مي‌كنند كه شيخ مفيد (ره) فرمود: شبي در خواب ديدم گويا به راهي مي‌روم، ناگاه چشمم به جمعيّتي افتاد كه به گرد مردي حلقه زده بودند، و آن مرد براي آن‌ها قصّه مي‌گفت، پرسيدم آن مرد كيست؟، گفتند: «عمربن خطّاب» است.
من نزد عمر رفتم ديدم مردي با او سخن مي‌گويد، ولي من سخن آن‌ها را نمي‌فهميدم، سخنانش را قطع كرده و به عمر گفتم: بگو دليل بر برتري ابوبكر، در آيه غار (ثاني اثنين اذهما في الغار ...) چيست؟
عمر گفت: شش نكته‌اي كه در اين آيه وجود دارد بيانگر فضيلت ابوبكر است.
آنگاه آن شش نكته را چنين برشمرد:
1ـ خداوند در قرآن (آيه 40 توبه) از پيامبر ـ صلّي‌ اللّه عليه وآله ـ ياد كرده، و ابوبكر را دوّمين نفر قرار داده است (ثانِيَ اثْنَيْن).
2ـ خداوند در آيه فوق، آن دو (پيامبر و ابوبكر) را در كنار هم، در يك مكان ياد كرده‌،‌ و اين بيانگر پيوند آن دو است (اِذْ هُما فِي الْغارِ).
3ـ خداوند در آيه مذكور، ابوبكر را به عنوان صاحب (رفيق) پيامبر ـ صلّي‌ اللّه عليه وآله ـ ياد نموده كه حاكي از درجه بالاي ابوبكر است (اِذْ يقول لِصاحِبِهِ)
4ـ خداوند از مهرباني پيامبر ـ صلّي‌ اللّه عليه وآله ـ به ابوبكر خبر داده، آن‌جا كه طبق آيه مذكور،‌ پيامبر به ابوبكر مي‌گويد وَ لا تَحْزَنْ: «غمگين نباش».
5ـ پيامبرـ صلّي‌ اللّه عليه وآله ـ به ابوبكر خبر داده كه خداوند ياور هر دو ما به طور مساوي،‌ و مدافع ما است (اِنَّ اللّهَ مَعَنا).
6ـ خداوند در اين آيه از نازل شدن سكينه و آرامش به ابوبكر خبر داده‌است، زيرا پيامبرـ صلّي‌ اللّه عليه وآله ـ هميشه داراي آرامش بود و نيازي به فرود آمدن آرامش نداشت (فَاَنْزَلَ اللّهُ سَكِينَتَهُ عَلَيْهِ).
اين شش نكته از آيه مذكور، بيانگر برتري ابوبكر است، كه براي تو و ديگران قدرت بر ردّ آن نيست.
شيخ مفيد (ره) مي‌گويد: من به او گفتم: براستي حقّ رفاقت با ابوبكر را ادا كردي،‌ ولي من به ياري خدا به همه آن شش نكته پاسخ مي‌دهم، مانند باد تندي كه در روز طوفاني، خاكستري را مي‌پراكند، و آن اين است:
1ـ‌‌‌‌‌‌‌ دومّين نفر قراردادن ابوبكر دليل فضيلت او نيست زيرا مؤمن با مؤمن، و همچنين مؤمن با كافر، در يك‌جا قرار مي‌گيرند، وقتي كه انسان بخواهد يكي از آن‌ها را ذكر كند مي‌‌گويد دوّمين آن دو (ثاني اثنين).
2ـ ذكر پيامبر‌ـ صلّي‌ اللّه عليه وآله ـ و ابوبكر در كنار هم، نيز دلالتي بر فضيلت ابوبكر ندارد، زيراـ چنان‌كه در دليل نخست گفتيم ـ در يك‌جا جمع شدن، دليل بر خوبي نيست، چه بسا مؤمن و كافر در يك‌جا‌ جمع مي‌شوند، چنان‌كه در مسجد پيامبر‌ـ صلّي‌ اللّه عليه وآله ـ كه شرافتش از غار ثور بيشتر است، مؤمن و منافق و ...مي‌آمدند و در آن‌جا كنار هم اجتماع مي‌كردند، از اين رو در قرآن (آيه 36 و 37 معارج) مي‌خوانيم:
«فَمالِ الَّذِينَّ كَفَروُا قِبَلَكَ مُهْطِعِينَ ـ عَنِ الْيَمِينِ وَ عَنِ الشِّمالِ عِزِينَ: اين كافران را چه مي‌شود كه با سرعت نزد تو مي‌آيند، ‌از راست و چپ، گروه گروه».
و هم‌چنين در كشتي نوح‌ـ عليه السّلام ـ،‌ هم پيغمبر بود و هم شيطان و حيوانات، پس اجتماع در يك مكان،‌ دليل فضيلت نيست.
3ـ امّا در مورد مصاحبت، اين نيز دليل فضيلت نيست، زيرا مصاحب به معني همراه است، و چه بسا كافر با مؤمني همراه باشد، چنان‌كه خداوند در قرآن مي‌فرمايد:
«قالَ لَهُ صاحِبُهُ وَ هُوَ يُحاوِرُهُ اَكَفَرْتَ بِالَّذِي خَلَقَكَ مِنْ تُرابٍ ...: دوست (باايمان) او (ثروتمند مغرور و بي‌ايمان) كه با او به گفتگو پرداخته بود، گفت: آيا به خدائي كه تو را از خاك آفريده كافر شدي» (كهف ـ 37)... .
4ـ امّا اين‌‌كه پيامبرـ صلّي‌ اللّه عليه وآله ـ فرمود: «لاتَحْزَنْ» (محزون مباش) اين دليل خطاي ابوبكر است نه دليل فضيلت او،‌ زيرا حزن ابوبكر، يا اطاعت بود يا گناه، اگر اطاعت بود، پيامبرـ صلّي‌ اللّه عليه وآله ـ از آن نهي نمي‌كرد، پس گناه، بود كه پيامبر‌ـ صلّي‌ اللّه عليه وآله ـ فرمود: «اِنَّ اللّه مَعَنا» (خدا با ماست) دليل آن نيست كه منظور هر دو باشند، بلكه منظور شخص پيامبر‌ـ صلّي‌ اللّه عليه وآله ـ به تنهائي مي‌باشد، و پيامبر از خودش تعبير به جمع مي‌كند،‌ چنان‌كه خداوند در قرآن از خود با لفظ جمع ياد كرده و مي‌فرمايد:
«اِنّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّكْرَ وَ اِنّا لَهُ لَحافِظُونَ»: «ما ذكر (قرآن) را فروفرستاديم، و ما قطعاً آن را نگهبانيم» (حجرـ9).
6ـ امّا اين‌كه گفتي سكينه و آرامش بر ابوبكر نازل شده، با ظاهر سياق آيه،‌ مخالف است، زيرا سكينه بر آن كس نازل شد كه طبق قسمت آخر آيه، لشكر نامرئي خدا به ياري او شتافت، كه پيامبر‌ـ صلّي‌ اللّه عليه وآله ـ باشد، اگر بخواهي بگوئي هر دو (سكينه و ياري لشكر نامرئي) براي ابوبكر بود، بايد پيامبر‌ـ صلّي‌ اللّه عليه وآله ـ را در اين‌جا از نبوّت خارج سازي، پس سكينه بر پيامبرـ صلّي‌ اللّه عليه وآله ـ فرود آمد، زيرا او در اين مورد (در غار) تنها كسي بود كه شايستگي آرامش داشت، ولي در قرآن در مورد ديگر كه هر دو آمده است،‌چنان‌كه در قرآن (آيه 26 فتح) مي‌خوانيم:
«فَاَنْزَل اللّهُ سَكِينَتَهُ عَلَي رَسُولِهِ وَ عَلَي الْمُؤمِنِينَ»: «خداوند آرامش خود را بر رسولش و بر مؤمنان فرو فرستاد».
بنابراين اگر به اين جمله (آيه غار) براي رفيقت استدلال نكني بهتر است.
شيخ مفيد گويد: او (عمر) ديگر نتوانست، پاسخ مرا بدهد، و مردم از دورش پراكنده شدند، و من از خواب بيدار شدم.
-----------------------------------------------------------------------------------------
در عصر شيخ مفيد‌(ره)، يكي از علماي بزرگ اهل تسنّن، در بغداد مجلس درسي داشت، و به نام «قاضي عبدالجبّار» خوانده مي‌شد،
روزي قاضي عبدالجبّار در مجلس درس خود نشسته بود، شاگردانش از سنّي و شيعه حاضر بودند، در آن روز شيخ مفيد‌(ره) نيز به آن
مجلس وارد شد و دم در نشست، قاضي تا آن روز شيخ مفيد را نديده بود، ولي وصفش را شنيده بود.
پس از لحظه‌اي، شيخ مفيد به قاضي رو كرد و گفت: «آيا اجازه مي‌دهي، در حضور اين دانشمندان، سؤالي از شما ‌كنم؟»
قاضي: بپرس
شيخ مفيد: اين حديثي كه شيعيان روايت مي‌‌كنند كه پيامبر‌ـ صلّي‌ اللّه عليه وآله ـ در صحراي غدير، درباره علي‌ـ عليه السّلام ـ فرمود:
«مَنْ كُنْتُ مَوْلاهُ فَعَلِيٌّ مَوْلاهُ: هر كس كه من مولاي اويم، پس علي‌ مولاي اوست»
آيا اين حديث صحيح است و يا اين‌كه شيعه آن را به دروغ ساخته است؟
قاضي: اين روايت،صحيح است.
شيخ مفيد: منظور از كلمه «مولي» در اين روايت چيست؟
قاضي: منظور، آقائي و اولويّت است.
شيخ مفيد: اگر چنين است پس طبق فرموده پيامبر‌ـ صلّي‌ اللّه عليه وآله ـ،‌ علي‌ـ عليه السّلام ـ آقائي و اولويّت بر ديگران دارد،
بنابراين، اين همه اختلاف و دشمني‌ها بين شيعه و سنّي براي چيست؟
قاضي: اي برادر! اين حديث (غدير) روايت (و مطلب نقل شده) است، ولي خلافت ابوبكر، «درايت» و امري مسلّم است، و آدم عاقل،
به خاطر روايتي، درايت را ترك نمي‌كند!!
شيخ مفيد: شما درباره اين حديث چه مي‌گوييد كه پيامبر‌ـ صلّي‌ اللّه عليه وآله ـ، در شأن علي‌ـ عليه السّلام ـ فرمود:
«يَا عَليُّ حَرْبُكَ حَرْبِي وَ سِلْمُكَ سِلمِي»: «اي علي! جنگ تو،‌جنگ من است، و صلح تو،‌ صلح من است»
قاضي: اين حديث،‌صحيح است.
شيخ مفيد: بنابراين آنان‌كه جنگ جَمَل را به راه انداختند مانند طلحه و زبير و عايشه و...و با علي ـ عليه السّلام ـ جنگيدند، طبق حديث
فوق و اعتراف شما به صحّت آن، بايد (با شخص رسول خدا‌ـ صلّي‌ اللّه عليه وآله ـ جنگيده باشند) و كافر باشند.
قاضي: اي برادر! آن‌ها (طلحه و زبير و ...) توبه كردند.
شيخ مفيد: جنگ جمل، درايت و قطعي است، ولي در اين‌كه پديد آورندگان جنگ، توبه كرده‌اند، روايت و شنيدني است، و به گفته تو نبايد
درايت را فداي روايت كرد، و مرد عاقل به خاطر روايت، درايت را ترك نمي‌كند.
قاضي، در پاسخ اين سؤال فرومانده، پس از ساعتي درنگ ، سرش را بلند كرد و گفت : «تو كيستي؟»
شيخ مفيد: من خادم شما محمّد‌‌‌بن محمّد‌بن نعمان هستم.
قاضي همان‌دم برخاست و دست شيخ مفيد را گرفت و بر جاي خود نشانيد و به او گفت:
«اَنْتَ الْمُفِيدُ حقّاً»: «تو در حقيقت، مفيد (فايده بخش) هستي»
علماي مجلس از رفتار قاضي رنجيده خاطر شدند و همهمه كردند،
قاضي به آن‌ها گفت: من در پاسخ اين شيخ (مفيد)، درمانده شدم، اگر هر يك از شما پاسخي دارد، برخيزد و بيان كند.
هيچ كس برنخواست، به اين ترتيب، شيخ مفيد،پيروز شد و لقب «مفيد» در اين مجلس، براي او بر سر زبان‌هاي مردم افتاد.
--------------------------------------------------------------------------------------------

دليل بطلان خلافت ابي بكر

مناظره شيخ مفيد با فاضل كتبي

«فاضل كتبي» ( از علماي معروف اهل سنت) روزي از شيخ مفيد پرسيد: دليل شما اماميه، بر بطلان خلافت ابي بكر چيست؟
شيخ مفيد گفت: دليل بسيار است و من نمونه‌اي از دلايل را برايت ياد مي‌كنم: تو مي‌داني كه امت اتفاق دارند بر اين كه امام نيازمند به غير خدا نيست و از طرف ديگر امت اسلام متفقند بر اين كه ابوبكر در مجمع عمومي روي منبر گفت: «وَليَّتُكُم و لَسْتُ بِخَيركُم فَاِنْ اِسْتَقَمْتُ فَاتَّبِعُوني وَ اِن اَعْوَجْتُ فَصَّوِّموني» يعني: زمامدار شما نشدم ولي از شما بهتر نيستم. پس اگر بر مسير درست گام برداشتم از من پيروي كنيد و اگر منحرف شدم به راه راست مرا راهنمايي كنيد.
در آن لحظه عربي با شمشير كشيده به ابوبكر گفت: «نگران نباش! با همين شمشير برّان تو را به راه راست خواهم آورد.» بنابراين ابوبكر خود را محتاج به ديگران مي‌دانست و اين احتياج خود را بر همگان اظهار كرده است. فاضل كتبي در جواب فرو ماند.
يكي از حاضران به خيال خود خواست ايرادي بر شيخ نمايد؛ پس برخاست و گفت: اي شيخ! در اين صورت شما اماميه هم بايد ملتزم شويد بر اين كه قاضي هم بايستي عادل و معصوم و غير محتاج به غير خود باشد زيرا امت اتفاق دارند بر اين كه قاضي نبايد محتاج به قاضي ديگري باشد.
شيخ مفيد گفت: اين سخن بسيار بي‌پايه است، زيرا نه تنها چنين اجماعي محقق نشده، بلكه عكس آن مورد اتفاق مي‌باشد! در ثاني مرتبه قاضي پايين‌تر از امام است؛ اگر مقصودت از قاضي امام باشد، گفتم كه نياز به كسي ندارد. (بنابراين خلافت ابوبكر و عمر و عثمان كه نسبت به بسياري از احكام جاهل بودند و با مشورت علي ـ عليه السلام ـ در بسياري از موارد از مفتضح شدن نجات يافتند باطل است
--------------------------------------------------------------------------------------
اين فقط يکي از علماي ماست . اگه خواستي بگو تا روايات جالبتري هم واست بيارم . ضمنا براي کسب اطلاعات بيشتر درمورد داغون شدن علماتون ميتوني کتاب شبهاي پيشاور رو هم بخوني البته بدون تعصب کور

الحمدلله الذي جعلنا من المتمسکين بولايت علي ابن ابيطالب عليه السلام
415 | مسيح | Iran - Isfahan | ٠٤:٢٠ - ٢٢ مرداد ١٣٩٠ |
دنيا به شما وهابيون به عنوان نوکرش نگاه ميکنه...نادوناي وهابي بريد کتاب مستر همفر انگليسيا بخونين تا بفهمين ارباباي انگليسيتون بيشتر از دويست سال نيست که ريشتونا بزور کاشتن...
416 | عالم مقدس ملكوت | Iran - Tehran | ٠٥:٤٣ - ٣٠ مرداد ١٣٩٠ |


تمام آيه ي قرآن همين است
به قرآن حرف يزدان اين چنين است
به كوري دو چشم اهل سنت
فقط حيدر اميرالمومنين است [گل]

يا علي مدد [گل]
417 | غلام مولا علي (ع) | Iran - Tehran | ١٤:٢٥ - ٣٠ مرداد ١٣٩٠ |
آهاي برادران وهابي هي به شيعيان نگوييد رافضي و مشرک بياييد با هم بحث علمي کنيم تا ببينيم چه کسي بر حق است بياييد دست از تعصب برداريد و حق را بپذيريد مناظرات علماي شيعه با سني ها را ببينيد مثل شبهاي پيشاور و ... . سرگذشت هدايت شدن دکتر تيجاني را بخوانيد به خدا قسم هر کس بي ولايت آقا علي بن ابي طالب بميرد اون دنيا حسابش با کرام الکاتبين است
418 | محسن | Iran - Khorramshahr | ١٤:٤٤ - ٣٠ مرداد ١٣٩٠ |
كار بدي كرديد كه عكسشون رو گذاشتيد چون هر كسي كه ببينه نماز وحشت ونماز آيات بهش واجب ميشه.
419 | اسماعيل | Iran - Tehran | ٠٨:٠٩ - ٣١ مرداد ١٣٩٠ |
اعمال آدم بر ظاهر انسان تاثير مستقيم دارد
گذاشتن اين عكس ها تمسخر نيست
نشان دادن كساني است كه ديني جديد ساخته كه قصد تخريب اسلام را دارد
كاري كه اجدادشان موفق به انجام آن نشدند
تا ديروز امامان را در درجات پايين تر قرار ميدادند
و امروز پيامبر را هدف قرار داده و در تلاش براي جلوه دادن عدم معصوميت محمد (ص) هستند
تا بگويند او هم بشري عادي بوده
و فردا هم خدا را منكر خواهند شد
420 | وهابيت ( اسلام خالص شده براي خدا ) هرگز از شيعه اط | Iran - Sanandij | ١٣:٠١ - ٠٢ شهریور ١٣٩٠ |
دو تا شيخي كه براي تمسخر عكسشان را تيره كرده اند از ماهواره ببينيد و خود قضاوت كنيد تا چهره دروغگويان تيره شود ...... پيامبر بشري بوده كه غذا ميخورده است پس عادي بوده و چون بشري عادي بود بر ايشان وحي نازل شد اگر بشر نبود مثلا اگر ملك بود پس روي زمين چكار ميكرد؟ و به چه دليل به او وحي شود ؟؟........كساني كه پيامبر را بشري عادي ميدانند خداپرستان واقعي هستند

پاسخ:

با سلام

دوست گرامي

شما بخشي از آيه را فراموش كرده‌ايد «يوحي اليه»‌!!!

خداوند مي‌گويد درست است كه او انسان عادي است ، اما متصل به منبع وحي است . و اتصال به منبع وحي ، يعني اتصال به قدرت مطلق

موفق باشيد

گروه پاسخ به شبهات

421 | مهدي محمدي | Afghanistan - Herat | ٠٩:٣١ - ٠٨ شهریور ١٣٩٠ |
بنام خدا.بعضا وهابيهاي فاسق در كشورم افغانستان باعث فتنه هستند.
422 | علي | Iran - Khorramshahr | ٠١:٣٧ - ٢٤ شهریور ١٣٩٠ |
به نام خداوند بخشنده و بخشايشگر سلام خدا بر رسولش وبر جانشينان بر حق رسولش((علي ابن ابيطالب و....صلوات والسلام عليه))
جناب اقاي مهران بعداز مرور مطالب بي ارزش وخود دراوردي ات به اين نتيجه رسيدم که همچون اربابان حسود ومنافقت فقط قصد خالي کردن عقده هاي تمام نشدنيت را داري به تو وبه اربابان بظاهر محترمت خطاب ميکنم:تماما مطالب زير از کتب اهل سنت البته باسواداشون نه امثال شما که در الازهر مصر توسط خود وهابيت وسنت گرايان باذن خداوند عادل نگهداري ميشوند برگرفته شده ودر صورتي که بزرگترين مفتي ومجانيتونو اوردي مدارک ومنابعو اعلام ميکنم
1-همگي مسلمانان اعم از شيعه وسني به ميلادگاه علي سجده ميکنند
2-علي ابن ابيطالب اولين کسي بود مسلمان شد و در همان کودکي پيرو ايين عبدالمطلب وابوطالب ((واحدپرستي))بوده ودرهمان عنفوان نونهالي به اسلام روي اورده وياور پيغمبر بوده
3-اولي و دومي در سنين بزرگسالي به اسلام روي اروده انديعني طعم خوش شراب ومسکرات ودوستي با اربابتان معاويه را چشيده وسالها باهم دوست وبت پرست بودند وبه احتمال زياد درهمان سالهاي اول ظهور اسلام که پيامبر در تبعيدگاه شعب ابوطالب به سرميبردند درحال استعمال شراب انگور وهمبسترشدن با.....بوده و العياذالله به تمسخر پيغمبرهم به احتمال زياد نشسته اند مگراينکه بگويي اولي درحالت مستي خودرا درخانه حبس ميکرده وباهمپياله هايش قهر ميکرده ويدمستي اورا رد کني
3-علي ابن ابيطالب را نميتوان حتي در اوج لجبازي به موارد ذکر شده نسبت داد
4-خداوند باري تعالي فرموده اند در هيچ فاصله زماني بندگانم را بي راهبر و ولي رها نميکنم (فعل استمراري )
5-رسول خدا فرمودند در هيچ فاصله زماني امتم بي راهبر و ولي نخواهد ماند
6-پس جانشينان پيامبر بايد از خون ونسب پيامبر وپاکيزه همچون شخص پيامبرباشد همانطور که پيامبران خدا همه از نسل يکديگر بوجود امده اند
من اگر بلاتشبيه پيامبر بجاي اوبودم کسي را انتخاب ميکردم براي جانشيني که همچون خودم لب به شراب نزده باشد چون صحت وذلالت عقلش مشکوک ميزند.همانطور که همه در جامعه خودمان ديده ايم امکان( رجوع به ماترک) دربين معتادين به الکل وساير موارد بالا زياد است.چه بسا امکان بازگشت به مشروبات در اين فرد وجود داشته باشد وهمه ميدانيم که قران منزه است وبايد به افراد منزه سپرده شودپس اگر من باشم از خيرهمچين کسي ميگذرم حال شرکت در ازار واذيت هاي قبل مسلم شدنش بماند چه رسد به پيامبر که ازجانب خدا به او شعور داده شد
7-کسي را انتخاب مکردم که در ادب زبانزد خاصو عام باشد نه مشهور به تندخويي و بي عقلي باشد
8-بيني و بين الله در هر مديريتي افراد قديمي وگوش به فرمانتر مستحق جانشيني اند نه کسي بعد از انهمه ازارو اذيت بعد شش سال عربده زنان اسلام بياورد
9-اهل علم وعمل باشد حداقل سواد نوشتن وخواندن بلد باشد تا بتواند قران را برصفحه کاغذ بنويسد علم و کتاب را دوست داشته باشدوانرا منتشر کند نه کسي که کتاب خانه هاي دانشمندان ساساني را به اتش بکشد(ان مدينه العلم وعلي بابها)
10(-به پغمبر احترام بگذارد نه اينکه بعضا در مورد اقدامات پيغمبر از او بپرسد ايا واقعا مطمئني يا رسول الله) اين گفته از محکمترين دلائل اهل تشيع بر ياوه گويي هاي اولي، اقاي x است که درمورد ذکر منبع قبلا توضيح دادم
11-درجايجاي کتب اهل سنت اورده شده که پيامبر در مجالس مختلف علي راجانشين اعلام کرده
12-اگرپيامبر دستور داده علي جانشين باشد پس چرا ملعونين شورا تشکيل دادندمگر خداوند نفرموده اطيعوالله (واطيعوالرسول)احتمالا اين ايه بعد پيامبر نازل شده
13-چرا پيکر شريف پيامبر بايد سه روز روي زمين بماند واقايان بظاهر مخلص درگير غصب خلافت باشند بعد از سه روز تازه يادشان بيافتد اي بابا ارثي که بر سرش ميجنگيم صاحبش هنوز دفن نشده.خاک سرد است نه تا اين حد که عزيزترين خلايق رحلت کند ومدعيان محبت(دومي:اگر رسوالله نباشد جان ازکف ميدهم) فراموشش کنند
14-اگر قرار بود خداوند اسم همه کس وهمه چيز را بياورد که حالا حالاها دفتر نزول وحي بايد باز ميماند تا شايد دوروز قبل از قيامت تمام شود و124000 جلدکتاب هرکدام با فونت6 به وزن 2000تن مشخصات قران ميشد لابد يک دوره زندگي هم از جانب خدا به مطالعه ان هم فقط تند خواني ان اختصاص داده ميشد اگر اينطوري است که شما ميگوييد چرا اسم 124000پيامبر در قران نيامده،تازه از کجا معلوم که اگر اسم برده ميشد مخالفت نميکرديد مانند موارد ذکرشده(اطيعوالله واطيعوالرسول....)از کجا معلوم بهانه تراشي براي اسلام نياوردن نميکرديد که چرا اينها شدند جانشينو مانشديم چرا اسم مادرقران نيامد حتما خدا مارادوست ندارد پس بيخيال اسلام پسر بدو برو کوزه جاي شرابو که تو خونه قايم کردم و يواشکي ميخورمو بيار. حضرت علي وقتي انگشترشو به گدا داد ارباباتون فورا 7 8 تا انگشتر دست کردنو الکي بدون وضو وبدون خواندن نماز رفتن رکوع که بگن ايه در مورد مانازل شده اگه خدا اسم مياورد ارباباي شما شروع ميکردن به فتنه واسم امامان شريف را رو بچه هاشون ميذاشتن و جانشين خطاب ميکردن انوقت ديگه امکان داشت 5تا امام حسن داشته باشيم 7تا امام محمد باقر معلوم نباشه کدومشون واقعيه الحمدالله که اسم نياورده تا بدون شک وشبهه مشخص باشند
15-پيامبرفرموده که هر مردي طواف نسا را بجا نياره اگه متاهل باشه زنش براوحرام واگر مجرد باشه تمام زنها براو تا اخر عمر حرام ميگردند که اميدوارم حديث جعلي باشه وگرنه شرمنده ايم ببخشيدا تقصير نياکانتونه که شما.....متولد ميشيد.
راستي منتظر جوابت نميمونم چون سوادت ايراد داره منم فقط با الازهريا بحث ميکنم يه کم ادعاشون ميشه







قابل توجه بچه هاي گل شيعه حاج اقاي کاروانمون قسم ميخورد راستو دروغش گردن خودش ولي ادم درستي بود ميگفت تو يکي از حجايي که اومدم يه جنازه مرداعرابي سني اوردن داخل مسجدالحرام طواف دادن بردن بيرون دفعش کنن گفت منم دويدم باهشون رفتم ببينم چجوريه مراسمشون قسم ميخورد ميگفت تو قبر که داشتن تلقينش ميدادن طرف اروم اروم ميزده به مردهه به عربي ميگفته علي علي الحق(حق با علي بوده)خودشونم ميدونن ولي فکر نکنم توقبر بشه تقلب کرد.ولعنت الله علي قوم الظالمين من الولين الي الاخرين.الي يوم القيامه.
.
423 | علي | Iran - Khorramshahr | ٠١:٤٥ - ٢٤ شهریور ١٣٩٠ |
اقاي مهران اگه اجداد ما عرب نبودن که امام حسينو تنهابذارن ايراني ها علي دوست بودن بخاطر سواد و ادبو انصافش ولي شما عربا با علي اولادش ازهمون اول مشکل داشتيد يه فکري به حال طواف نسا اجدادتون کنيد که معلوم نيست تکليف شما سنيها از زمان خود اوليش تا الان چي ميشه چون فک ميکنم ...
424 | سيد علي | Iran - Rasht | ١٨:٠٤ - ٠٨ مهر ١٣٩٠ |


411 نام و نام خانوادگي: مريم - تاريخ: 16 مرداد 90 - 06:46:50
درود خدا بر تو عمر علي باد وكور باد دشمنان توحيد اين رافضي هاي بي ايمان هرچه عقده وكينه دارند سر ما توحيديها خالي مي كنند وبه امير المومنين عمر كينه اي دارند كه هر لحظه امكان منفجر شدنشان هست الهي كه بتركيد من سه نفر از دوستان خودم را توحيدي كردم . الله اكبر الله اكبر.

ببين كي داره از توجيد دم مي زنه

شمايي كه امير تان نه قبل از اسلام و نه بعد از اسلام دست از اعمال ننگينش برنداشت ( ×××)
همان اميري كه از جنگ فرار مي كرد
همان اميري كه بت پرستي را هرگز ترك نكرد
همان اميري كه از زنهاي بيسواد كمتر ميدانست

از شما نادان تر باز هم شماييد كه همچنين اميري داريد. و سه تن از دوستانت كه از طريق شما توحيدي شدند .

ان شاءالله با اميرتان محشور شويد و هرگز هدايت نشويد



انا بريٌ‌من عدوك يا مولاي علي بن ابيطالب عليه السلام روحي فداك

يا علي (ع)
425 | مجيد م علي | United States - Fremont | ١٩:٤٦ - ٠٩ مهر ١٣٩٠ |
با سلام
( جناب ) وهابيت ( اسلام خالص شده براي خدا ) هرگز از شيعه اط - تاريخ: 02 شهريور 90 - 13:01:31
يك سوال از تو و امثال تو ميكنم يا وهابي و هر ملحدي كه افكار تو را دارد جواب بدهد .
ايا حضرت محمد صلي الله عليه و اله و سلم افضل انبيا الله سبحان تعالي نبود؟؟؟؟
حتماً تو و امثال تو ارازل اوباش پرستنده شيطان از روي مكر و نفاق ميگويد بله صحيح است او افضل انبيا بود .
پس چرا فكر نميكنيد وقتي كه ملاكه بفرمان الله سبحان تعالي بر حضرت ادم عليه السلام سجده كردند پس حتما بايد بر حضرت محمد صلي الله سجده كنند .
پس نمي تواني تو امثال توي كذاب و منافق و منافقين عالم نمايتان بپرسند كه او در زمين چه ميكرد ؟؟؟

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ


وَلَقَدْ خَلَقْنَاكُمْ ثُمَّ صَوَّرْنَاكُمْ ثُمَّ قُلْنَا لِلْمَلآئِكَةِ اسْجُدُواْ لآدَمَ فَسَجَدُواْ إِلاَّ إِبْلِيسَ لَمْ يَكُن مِّنَ السَّاجِدِينَ ﴿۱۱﴾ الاعراف
و در حقيقت‏شما را خلق كرديم سپس به صورتگرى شما پرداختيم آنگاه به فرشتگان گفتيم براى آدم سجده كنيد پس [همه] سجده كردند جز ابليس كه از سجده‏كنندگان نبود .

در اخر هيچ فكر كردي كه اين تف سر بالا كه كردي بصورت خودت بر ميگردد !!
در اسم نحست وهابيت ( اسلام خالص شده براي خدا ) فكر كردي يا نه ؟؟؟ اين حرفت يعني عمر و ابوبكر عثمان و معاويه و بخاري ابن حنبل و اون منافق ابن تيمه و ......... از نظر تو ناخالص بودند چونكه وهابي نبودند. حرف تو به اين معني ميباشد . حالا فكر ميكني اين دوتا كور كه عكشون بالاست ميتوانستند چنين حرفي را بزنند .


لبيك يا علي
426 | سيد علي شبر | Iran - Tehran | ٠٦:٤٧ - ٢٦ مهر ١٣٩٠ |
الحمد لله الذي جعلنا شيعه
427 | مرتضي | Saudi Arabia - Jeddah | ٢٠:٤٢ - ٢٠ آبان ١٣٩٠ |
به نام خداي بخشنده
سلام به اهل معرفت
اگر صاحب فهم باشيد خدا هزار هزار نشانه ي هدايت در عالم و مهمترين مكان براي همه مسلمانان گذاشته كه روزي 17 مرتبه به سمت او سجده مي كنند اما امان از كوري و ناداني امان از جهالت و بغض.
شما پيروان خلفا ي سه گانه نه اهل سنت اگر فقط در اين همه به اصطلاح نماز هاي 5 گانه كه مي خونيد فقظ يكبار به اين قبله كه بهش سجده مي كنيد نگاه مي كرديد هيچ نيازي به نقل حديث از كتاب هاي صحيحتون نداشتيد كه بخايد فضيلت هاي دروغين خلفاتون رو اثبات كنيد چرا كه يريدون ليطفئو نور الله بافواههم يعني اگرذ بخواهيد نور و حجت خدا رو با فوت كردن خاموش كنيد نمي تونيد خدا نام علي رو انچنان بر ركن يماني كعبه جايي كه كعبه براي ولادت علي گريبان چاك كرد حك كرده با گدشت 1400 سال هنوز كه هنوزه سند فضيلت و حجيت عليه كه امثال معاويه ملعون نتونن يه جاهلان و عوامي مثل شما به زور تلقين كنند كه وقتي علي در محراب عبادت شهيد شد بگن مگر علي نماز مي خوند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
برادر يا خواهر اگر نام علي رو كه با دست خدا بر ركن يماني حك شده نديدي به بصيرت و بينايي خودت صد در صد شك كن كه نماز بي بصيرت فقط تعبد جاهلانست
تمام عبادت همه ي ذرات عالم از يك ضربت شمشير علي كمتره چه برسه به خلفاي شما. قال رسول الله صلي الله عليه و آله : ضربت علي يوم الخندق افضل من عبادت ثقلين
ديگه هيچي نميگم كه العاقل يكفي بالاشاره


428 | محمد رضايي | Iran - Tehran | ١١:٢٢ - ٢٤ آبان ١٣٩٠ |
سلام- عيد غديرهمگي مبارك آخه بد بخت خدا زده.توكه سر از????در نمياري چرا باعث خنده ما ميشي بد بخت ابوبكر شما واسه چي بلافاصله شوراي سقيفه رو تشكيل داد؟ غير اين جواب ميديد كه امت محمد بدون رهبر نمونه(حالا علي كه جانشين يغمبر بود رو بزار كنار) بذ بخت 1400 سال امت محمد بدون رهبر ميمونه؟ جوابش نه است//پس شما چرا به تولد حضرت مهدي اعتقاد نداريد و ميگيد هنوز به دنيا نيومده گدشته ازون شما مگه نميگيد ما اهل بيت رو قبول دارم پس چرا تو صلواتتون حذف كرديد بد بخت سوره مائده رو بخون طريفه وضو گرفتن ياد بگيري وضوي بي ولايت آب بازي است........... نماز بي ولايت حقه بازيست...چرا سني نمي خواهدبداند........نساط مسجدش بتخانه سازيست آخه بدبخت چرا فكر نمي كني... 1000تا دليل هست كه 3خليفه اولتون غاصب بودن بدبخت پيغمبر فرمود هركس فاطمه رو بيازارد مرا آزرده و هر كس مرا بيازارد خدا را آزرده پس چرا سر جريان فدك اينقدر فاطمه رو اذيت كرد عمر بدبخت همين عمر نماز نسا رو برداشت و شما سني ها بعد اعمال حج نمي خونيد- بو كتاباي هودتون هست كه عمر به دستور ابوبكذ به حانه فاطمه خمله برد براي گرفتن بيعت از حضرت اميرالمومنين حيدر هرچند شما بدبختر ازين حرفايد كه با اين حرفا روشن بشيد بر دشمن علي تا قيامت لعنت

پاسخ:

429 | شيخ احسان | Iran - Zarrīn Shahr | ٠٩:١٨ - ٠١ آذر ١٣٩٠ |
وهابي دين خالص شده شيطان است به دلايلي: 1.شرط ايمان به خداكفر به ظاغوت است(فمن يكفر بالطاغوت ويومن بالله فقدالستمسك بالعروه الوثقي...) 2.شماها كه در همراهي استكبارو صاحب مذهبانتان جلو تريد ودستان كثيفتان به خون هزاران بي گناه آلوده تراست(يكي از برادران نقل ميكرد كه همين مفتيان وهابي فتوي داده اند كه هر كس ازآنفلانزاي مرغي درعربستان هلاك شده شهيداست!!اما همين مفتيان شيطان شهداي حزب ا...درجنگ 33روزه بااسرائيل راشهيد نمي دانند!!درحالي كه پيامبر"ص" باقوم يهود جنگيد) 3.مذهب وهابي كه هزاروچندصدسال بعد ازپيامبر اكرم(ص)به وسيله استعماربناشده خالص است!! ومذهب شيعي كه ازجانب برادروپسر عمووداماد رسول واول مسلمان گيتي وكسي كه خود اهل عامه(براي اين گفتم عامه چون اهل سنت واقعي ماشيعيان مرتضي علي(ع)هستيم زيرادر عرب ضرب المثلي است كه"اهل البيت ادري ما في البيت"يعني اهل خانه ازخانه باخبر ترند!)چندين فضيلت از او نقل كرده اندمهدورالدم هستند!! 4.و استاد ما چه زيبا فرمودكه: كوري عصاكش كور دگر شده
430 | عبداله | Iran - Tehran | ٢٤:٢١ - ٠٤ آذر ١٣٩٠ |
سلام
خداوند آنهايي راکه خوابند وآنهايي راکه خود را به خواب زده اند قبل از آنکه دير شود هدايت کند البته اگر خود انتخاب کنند
معيار مسلماني ايمان وعمل به کلام الله (قرآن)و اجراي آن طبق سنت پيامبر است
431 | محمد صادق صابريان | Iran - Tehran | ٢٠:٤٩ - ١٤ آذر ١٣٩٠ |
سلام
به دوستان توصيه مي کنم در استدلال هايي که ميارن سعي کنن ملاحضه ادب رو بکنن . به اين مناضره هايي که بين علماي ما و علماي اهل سنت شده نگاه کنيد آدم لذت مي بره .
432 | رامين | Iran - Tehran | ٢٢:٥٨ - ١٨ آذر ١٣٩٠ |
لعنت خدا بر اين کور دلان.ايشالا که امام زمان (عج)مياد و تو همين دنيا به سزاي اعمالشون ميرسونشون
433 | شيخ احسان | Iran - Zarrīn Shahr | ١٠:٤٨ - ٢٢ آذر ١٣٩٠ |
اقاي عبدا... اين سنت مورد نظر شما همان بدعتهاي عمر است يانه سنتي است كه حسين (ع)براي حفظ ان سنت!خون هاي پاكي را تقديم پروردگارش كرد اهل عامه اين را بدانند كه همه شما داعيان سنت پيغمبر مديون حسين (ع)واهل سنت واقعي كه ما شيعيان علي (ع)باشيم هستيد!وگرنه سنت مورد نظر شما كه از همان اول با مغالطه وتشنج وشمشيركشي درمقابل پيغمبر و...در دستان معاويه ويزد ميمون باز قرار گرفته بود وكم كمك بوي مسيحيان را به خود ميگرفت!!!واين همان بدعتي بود كه در دستان خلفاي مورد قبول شما قرار گرفته بود واين انحرافات زمان ابوبكر وعمر درزمان يزيد شرابخوار متبلور ونمايان شد
434 | مطي70 | Iran - Kerman | ١٨:٤٥ - ٢٣ آذر ١٣٩٠ |
باسلام.خسته نباشين.عکس اين دوتاملعون منو يادضرب المثل"ازکوره همان برئن تراود که دراوست"انداخت.اينااينقدکوردل وپستن که خداظاهرشونم مثه باطنشون کرده.
435 | باران رضايي | | ٢٢:٣٦ - ٢٥ آذر ١٣٩٠ |
راستش من از ديدن هر کافري حالم بهم ميخوره اما با ديدن چهره اين دو ملعون احساس مي کنم ابوبکر و عمر را ديدم .
436 | شيخ احسان | Iran - Zarrīn Shahr | ١١:٢٨ - ٢٧ آذر ١٣٩٠ |
آقاي ناصح الشياطين توجه كن:
ما شيعيان علي ابن ابي طالب فقط از خدا ميترسيم واگر ميبيني كه وهابي ها واين دو كور ظاهري وباطني زنده اند به خاطر پيروي ما از ولايت مطلقه فقيه است!چون ايشان همانندمولايش حسن ابن علي(عليهماالسلام)به فكر اثبات اصل نظام اسلامي با معاويه هاي زمان صلح كرده است وگرنه ما كه سرور وسالار شهيداني داريم به نام ابي عبدالله الحسين(ع)كه مرگ در راه احياءسنت الهي را فضيلت ميداند!!پس شهادت به دست شقي ترين افراد همانند شما شياطين براي ما عين سعادت است!شما فكري به حال خودتون بكنيد كه يكي از آخوند هاتون يه سيلي براي اسلام واحياي آن نخورده ايد!
و خليفه شما وهابي ها"ملك عبدالشيطان" همانند يزيد با مركل وساركوزي وبوش وبلر و...پيك شراب بالا ميزند!!
437 | بيطرف | | ١٥:٠٤ - ٣٠ آذر ١٣٩٠ |
سلام عليکم
من فردي هستم بيطرف و ميخواهم يکي از دو مذهب شيعه يا سني را انتخاب کنم و دو حديث صحيح السند ديدم که حتي در کتابهاي متقن و معتبر اهل سنت ( که اهل سنت اين کتابها را بعد از قرآن معتبر ترين کتابها ميدانند ) هم هست و من با اين دو حديث شيعه اثني عشري را انتخاب کردم
1- در صحيح مسلم از جابر بن سمره نقل شده كه مي‏گويد «سَمِعْتُ رَسُولَ اللّهِ (ص) يَقُولُ لايَزالُ الاِسلامُ عَزيزاً اِلي اِثْني عَشَرَ خَليفَهً – ثُمَّ قالَ كَلِمَهً لَمْ اَفْهَمْها! فَقُلْتُ لاَبي ما قالَ؟ فَقالَ كُلُهُمْ مِنْ قُريْشٍ!؛[1] اسلام پيوسته عزيز خواهد بود تا دوازده خليفه بر مسلمانان حكومت كنند، سپس سخني فرمود كه من نفهميدم ، پس به پدرم (كه در آنجا حاضر و از من به پيامبر(ص) نزديكتر بود) گفتم پيامبر (ص) چه فرمود؟ گفت، فرمود (تمام آنها از قريشند)»
حال اهل سنت بيايند و دوازده خليفه خود را نام ببرند ولي با تحقيقي که من کردم اين دوازده نفر که اهل سنت ميشمرند براي خلافت صلاحيت ندارد ولي در مقابل دوازده خليفه ي شيعه گل سر سبد هستي هستند
2- پيامبر اکرم فرمودند : من مات و لم يعرف امام زمانه مات ميتته جاهليه «کسى که بميرد و نشناسد امام زمانش را همانا با مرگ در جهالت مرده است . و اين حديث در بسياري از کتابهاي اهل سنت از جمله : «مسند» احمد بن حنبل درگذشته (241) و ج 4 ص 96 بلفظ: «من مات بغيرامام مات ميتة جاهلية» ازمعاوية بن ابي سفيان. و «صحيح» مسلم در گذشته (261) ج 8 ص 107 بلفظ: «من لم يعرف امام زمانه فمات ميتة جاهلية». آمده است حال يک سوال از برادران اهل سنت امام زمان شما که اگر او را نشناسيد و حق معرفت او را ادا نکنيد مثل دوران جاهليت مي ميريد کيست .
نتيجه گيري : حال من با همين دو حديث شريف شيعه اثني عشري شده ام . هر کدام از برادران اهل سنت ميتوانند اين دو حديث را توجيه کنند و من را به مذهب اهل سنت ببرند من حاضر هستم . شما ميتوانيد در همين سايت پيام خود را بگذاريد
ولي اگر نتوانستيد در برابر اين دو حديث صحيح السند و محکم و متقن که دلالت بر حقانيت شيعه اثني عشري دارد بايستيد . بياييد دست از تعصب بيجا برداريد و مذهب حق را اختيار کنيد.
من همچنان منتظر برادران اهل سنت هستم . دعا کنيد


438 | عليرضا ن | Iran - Tehran | ١٦:٥٩ - ٣٠ آذر ١٣٩٠ |
با سلام
جناب بيطرف در مورد حديث( من لم يعرف امام زمانه فمات ميتة جاهلية): در اين حديث پيامبر اعظم(ص) شناخت امام را به حدي مهم و کليدي شمرده است که منکر بلکه جاهل به امام عصر خود را در رديف مردگان عصر جاهلي برشمرده است. از اين حديث مي توان اهميت کليدي امامت را در عصر اسلام شناخت.
حال اين سوال است که آيا مقصود از ضرورت شناخت امام عصر خود ،شناخت امام و حاکم مطلق هر زماني است که فردي عادي و از راهکارهاي مختلف مانند زر و زور به مسند حکومت تکيه زده باشد؟ آيا واقعاً پيامبر شناخت امثال معاويه و يزيد را موجب رهايي از مردن عصرجاهلي برشمرده است؟ يا اينکه مقصود اين است که در هر عصر يک امام با صفات کمالي خاص به عنوان حجت الهي و جانشين حقيقي پيامبر در همه صفات وجود دارد که وظيفه مسلمانان شناخت آن نه صرف شناخت بلکه تبعيت از آن است.
439 | انسان | | ١٨:٥٤ - ٠١ دي ١٣٩٠ |
تف به شماها با اين سايت مزخرفتون كه فقط بليديد تيشه به ريشه دين بزنيد به قول مرحوم شريعتي هيچ فرقي بين شيعه اي كه به سني توهين ميكند و بين سني اي كه به شيعه توهين ميكند نيست. اين دو قماش جماعت هر دو سر وته يك كرباسند.
440 | بخت النصر | | ٢١:٢٩ - ٠٢ دي ١٣٩٠ |
جناب انسان
به جاي آنکه براي ما از شريعتي نقل قول کني 20 صفحه از علم صنمت عمر بن خطاب را نقل قول کن تا ما بالاخره بعد از 1400 سال بفهميم که چگونه ممکن است يک جاهل به قرآن جانشين قلب منزل قرآن شود!!
  بعدی [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14]   قبلی
* نام:
* پست الکترونیکی:
* متن نظر :
  

آخرین مطالب
پربحث ترین ها
پربازدیدترین ها