نسخه موبایل
www.valiasr-aj .com
فهرست نظرات

از تاريخ: تا تاریخ: عبارت موردنظر: محل جستجو:

« شماره صفحه از 2632  »
12981
کد مطلب: 6827 - عنوان: نرم افزار 17000 پرسش و پاسخ در رابطه با وهابیت
نام و نام خانوادگی: نقيب الله صديقي: - تاریخ انتشار: ٠٥:٠٤ - ٢١ خرداد ١٣٩٢
من ازافغانستان هستم سرسخت ومتعصب دين وآئن اهلا البيت ع وقتي که برنامهء کلمهء طيبه را نگاه ميکنم واقعا" به اعتقاداتم مي افزايد تشکر از شما شير بچه هاي شيعه وخارچشم دلمردگن گمراه وهابيت.
12982
کد مطلب: 6335 - عنوان: مرتضي رادمهر، حجت الإسلامي كه وهابي ها ساختند و خود او را كشتند
نام و نام خانوادگی: مجيد م علي - تاریخ انتشار: ٠٣:٥٩ - ٢١ خرداد ١٣٩٢
الله اکبر با سلام جناب عبد الشيطان 77 لازم نيست اين همه بنويسي ... فقط بگو تلميذ ملق زاده يهودي ساکن لندني يا با اون تات زاده قوم خويشي کافيه .. هم از افکار احمقانه ات با خبر ميشيم هم اينکه مثل اونها بي ريشه اي مشخص ميشود .... لبيک يا علي
12983
کد مطلب: 4700 - عنوان: توهين "سني نيوز" به شيعيان اهل بيت
نام و نام خانوادگی: الرافضي الصادق - تاریخ انتشار: ٠٣:٥٠ - ٢١ خرداد ١٣٩٢
جناب ارمين خوب طينت خودت را نشان دادي !!! لات عزي برايت نشانه خوبي ؟؟
12984
کد مطلب: 4699 - عنوان: اهانت به حضرت علي (ع) و فاطمه زهرا(س) در نماز جمعه اهل سنت زاهدان
نام و نام خانوادگی: داغدار غربت علي - تاریخ انتشار: ٠١:٥٣ - ٢١ خرداد ١٣٩٢
انشاء اله در روز رستاخيز با عمر مشهور بشيد كمي انديشه براي انسان مايه ارامش و راحتي ابدي ميباشدخدايا تو خود شاهد باش كه ما محبان اهل بيت پيامبرت از همان ابتداي اسلام خط خويش را از اهالي سقيفه جدا نموده ايم احتياجي به اثبات ندارد 1300 سال گمراه بوده ايد اين باقي نيز هم نصيب خودتان در ضمن مسلمان بودن درجه نيست عزيزان ملاك مومن بودن است اما اين را به چشم خويش انشااله در روز پسن خواهم ديد كه ميگوييد اي كاش اصلا مسلمان از مادر زاده نميشديد تا علي را بشناسيد چه بخواهيد و نخواهيد پايتان گير است ان هم از نوع سه قفله
12985
کد مطلب: 6172 - عنوان: دو فتواي جنسي از مفتي هاي وهابي + تصاوير
نام و نام خانوادگی: سيد جواد - تاریخ انتشار: ٠١:٤٢ - ٢١ خرداد ١٣٩٢
جناب مفتي وهابي محبت کنيد چند تا از فيلمهاي جديد خواهر يا دخترانتان بگذاري من يک پيرمرد بيماري دارم که از مشکل جنسي معذب است مسلمان است چون تا حال مسلمان شيعي واقعي من نديدم فيلم سوپر پر کنند طبق فتواي شما اشکالي متصور نيست
12986
کد مطلب: 6254 - عنوان: كرامات عمر بن خطاب در كتب اهل سنت
نام و نام خانوادگی: عاشق اميرالمومنين علي - تاریخ انتشار: ٢٢:٤٤ - ٢٠ خرداد ١٣٩٢
کامنت 513 : زوثا 1. به اين آيه ي قرآن توجه کنيد : سوره بقره ، 247 « و پيامبرشان به آنها گفت: «خداوند (*طالوت*) را براي زمامداري شما مبعوث (و انتخاب) کرده است.» گفتند: «چگونه او بر ما حکومت کند، با اينکه ما از او شايسته‌تريم، و او ثروت زيادي ندارد؟!» گفت: «خدا او را بر شما برگزيده، و او را در علم و (قدرت) جسم، وسعت بخشيده است. خداوند، ملکش را به هر کس بخواهد، مي‌بخشد؛ و احسان خداوند، وسيع است؛ و (از لياقت افراد براي منصب‌ها) آگاه است. » نصب امام و زمامدار جامعه از طرف خداست اما بايد مردم هم او را بپذيرند تا حکومتش محقق شود.در واقع هم بايد مقبوليت داشته باشد و هم مشروعيت. حضرت علي عليه السلام از طرف خدا و به وسيله ي پيامبر اکرم منصوب شد ؛ اما چون مردم با ايشان بيعت نکردند حکومتشان شکل نگرفت.ولي بعد از کشته شدن آقاي عثمان مردم به خانه ي ايشان هجوم آوردند براي بيعت. در نظام جمهوري اسلامي هم رئيس جمهور به عنوان بالاترين مقام اجرايي با رأي مردم انتخاب ميشود و مقبوليت پيدا ميکند ولي با حکم تنفيذ ولي فقيه مشروعيت پيدا ميکند. حضرت طالوت را خدا منصوب کرد و با تمکين مردم به حکومت رسيد. در ضمن طبق تعريف شما آقاي عمر هم حکومت سلطنتي و غير اسلامي داشت !! 2. در مورد اختلاف حضرت علي با 3 نفر مواردي در تاريخ نقل شده اما اگر از صحيحين بخواهيد : صحيح مسلم،کتاب الجهاد و السير،باب حکم الفيء ... فلما توفي رسول الله صلى الله عليه وسلم قال أبو بكر أنا ولي رسول الله صلى الله عليه وسلم فجئتما تطلب ميراثك من بن أخيك ويطلب هذا ميراث امرأته من أبيها فقال أبو بكر قال رسول الله صلى الله عليه وسلم ما نورث ما تركنا صدقة فرأيتماه كاذبا آثما غادرا خائنا والله يعلم إنه لصادق بار راشد تابع للحق ثم توفي أبو بكر وأنا ولي رسول الله صلى الله عليه وسلم وولي أبي بكر فرأيتماني كاذبا آثما غادرا خائنا والله يعلم إني لصادق بار راشد تابع للحق ... ابوبکر و عمر گفتند ما ولي (جانشين) رسول خداييم و پيامبر گفت : « ارث نميگذاريم ما ترک ما صدقه است ».حضرت علي و عباس آن دو را دروغگو،بدکار، حقه باز و خيانتکار ميدانسته. صحيح بخاري،کتاب الحج،باب التمتع والإقران والإفراد بالحج، وفسخ الحج لمن لم يكن معه هدي،حديث 1569 حدثنا قتيبة بن سعيد: حدثنا حجاج بن محمد الأعور، عن شعبة، عن عمرو بن مرة، عن سعيد بن المسيب قال: اختلف علي وعثمان رضي الله عنهما، وهما بعسفان، في المتعة، فقال علي: ما تريد إلا أن تنهى عن أمر فعله النبي صلى الله عليه وسلم، فلما رأى ذلك علي أهل بهما جميعا علي به عثمان (زماني که عثمان از متعه ي حج نهي مي کرد) گفت : تو قصد و اراده اي نداري جز اين که از کاري که پيامبر آن را انجام داد نهي کني. 3. با توجه به آيه ي الخبيثات للخبيثين ... طبق برداشت شما پس اگر مرد يا زني مرتکب عمل بدي شد همسرش نيز خبيث خواهد بود !! يا شايد حضرت نوح و حضرت لوط معصوم نبودند که همسفر بد انتخاب کردند !! 4. درباره ي معناي ام المومنين به آدرس زير رجوع کنيد : http://www.valiasr-aj.com/fa/page.php?bank=question&id=8434 اگر مراد واقعا احترام مادرانه و پاکي است ، چرا خدا آن طور در سوره ي تحريم توبيخشان کرده ؟!
12987
کد مطلب: 4700 - عنوان: توهين "سني نيوز" به شيعيان اهل بيت
نام و نام خانوادگی: محل الحيدر - تاریخ انتشار: ٢٠:٠٧ - ٢٠ خرداد ١٣٩٢
سلام.من همچنان منتظر جواب خويش مانده ام. شيعيان هرگز بت پرست ومرده پرست نيستند. ايا اگر شما به زيارت مزار پيغمبر ميرويد ويا قران را ميبوسيد بايد شمارا مرده پرست و متمسك به كاغذ و چرم جلد قران معرفي نمود...؟؟؟ ايا اگر در زمان بيماري به پزشك ميرويد ...يعني در قدرت شفادهي خدا شك نموده ايد و يا پزشك وسيله اي از جانب خداست...؟ ايا اگر در كار اداري مشكلي پيدا ميكنيد و براي رفع گرفتاريتان از يك شخص معتبر معرفي نامه دريافت ميكنيد تا ضامن شما بشود بايد بگوييم براي خدا شريك پنداشتيد...؟؟ خوب است از نگاه مغرضانه خود دست برداريد...! الحمدلله الذي جعلنا من المتمسكين بولايت اميالمومنين...!
12988
کد مطلب: 6319 - عنوان: چهار گاف بزرگ عبد الله حيدري (شهاب ابراهيمي ) در بررسي سند تنها يك روايت
نام و نام خانوادگی: شاهين غريب - تاریخ انتشار: ١٩:٥٣ - ٢٠ خرداد ١٣٩٢
خداوکيل واقعا ؟؟ و وهابي ها عالم بهتر از اين ندارن عجيب است..................
12989
کد مطلب: 5026 - عنوان: عائشه : خوردن موش حلال است + تصاوير كتاب
نام و نام خانوادگی: مهدي پورسيف - تاریخ انتشار: ١٩:١٤ - ٢٠ خرداد ١٣٩٢
بچه هازيادسربسراحسان نذاريد حيونکي زود گريه اش ميگيره نديدين چندبارموقع بحث بااقاي ابوالقاسمي صداش چطوري شده بود ولي خودمونيم جنس روش خيلي محکمه بااينکه هيچي نميدونه ولي همه چي ميگه
12990
کد مطلب: 1374 - عنوان: دعوت به سوزاندن شيعيان از سوي گروه وهابي مراكشي
نام و نام خانوادگی: Razie - تاریخ انتشار: ١٨:١٨ - ٢٠ خرداد ١٣٩٢
salam.
khob age matalebe sakhtegio khorafi nagan ke morid peyda nemikonan.age vagheyate shiee ro began ke dg vahabie baghi nemimune.
khoda rishe kaneshun kone
12991
کد مطلب: 4259 - عنوان: سخنراني درباره روابط جنسي حورالعين!
نام و نام خانوادگی: صدق - تاریخ انتشار: ١٨:١٢ - ٢٠ خرداد ١٣٩٢
همش دروغه اگه راست ميگن سند ميگذاشتن
12992
کد مطلب: 5228 - عنوان: آيا يك خانم شيعي مي تواند با يك فرد سني ازدواج كند ؟
نام و نام خانوادگی: فريد سعيدي - تاریخ انتشار: ١٧:٥٥ - ٢٠ خرداد ١٣٩٢
السلام علي من اتبع الهدي.دوستان به جاي اينکه با هم بحثهاي الکي کنيد برويد به قرآن مراجعه کنيد که منبع مشترک همه ي ماست.و از آن هرچي که خود فهميديم عمل کنيم نه اينکه دوباره برويم دنبال تفاسيري که فقط به دنبال اثبات فرقه خود هستند.لطفا دنبال اخوندها نباشيم که اکثر آنها به خاطر منافع خود صحبت ميکنند.لطفا به قرآني مراجعه کنيد که لاريب فيه ميباشد.فقط کافيه معناي قران را بفهميم تا هدايت پيدا کنيم
12993
کد مطلب: 5445 - عنوان: پاسخ به شبهه ازدواج حضرت علي (عليه السلام) با دختر أبو جهل
نام و نام خانوادگی: علي - تاریخ انتشار: ١٧:٤٨ - ٢٠ خرداد ١٣٩٢
همى شماها بى سواد جاهل مغرور از خدا غافل هستى يك خدا يك قران يك بيغمبر چه کارى به بغيه دارى چه کارد به مردم دارى نه على خدا بوده نه ابوبكر
12994
کد مطلب: 5134 - عنوان: نحوه اسلام آوردن عمر بن خطاب در منابع اهل تسنن چگونه آمده است ؟
نام و نام خانوادگی: مهدي اسماعيلي - تاریخ انتشار: ١٧:٤٦ - ٢٠ خرداد ١٣٩٢
انهايي که از عمر دم ميزنند بدانند اگر چه که ما نبوديم اما تاريخ گواه است چگونه عمر لعنت ا... در جنگ مثل بز کوهي فرار ميکرده.و حضرت امير(ع) به عنوان اخرين نفر پيامبر (ص) که بيهوش بود روي دستان مبارکش مي اورد.( اين در کتب معتبر اهل به اصطلاح سنت است)
12995
کد مطلب: 5026 - عنوان: عائشه : خوردن موش حلال است + تصاوير كتاب
نام و نام خانوادگی: مجتبي خدادوست - تاریخ انتشار: ١١:٣٦ - ٢٠ خرداد ١٣٩٢
جناب «... حميديان» زندگي خصوصي حضرت نوح و حضرت لوط به ما چه ربطي داشت که خدا تو قرآن آنها را اهل جهنم معرفي کرده؟ مگه آنها ناموس دو نفر از پيامبران خدا نبودند؟ وقتي ما گوشه اي از جنايات عايشه را ذکر مي کنيم شما بجاي تعصب بي معني مطلب را بفهميد و بر مظلوميت رسول اکرم صلي الله عليه و آله و ائمه اطهار عليهم السلام بگرييد البته اگه قلب سليمي داشته باشيد. خدا در قرآن به دوست داشتن اهل بيت دستور داده پس فقط از دستور خدا اطاعت کنيد آيه قرآن: قل لا اسئلکم عليه اجرا الا المودة في القربي
12996
کد مطلب: 6254 - عنوان: كرامات عمر بن خطاب در كتب اهل سنت
نام و نام خانوادگی: شمس الدين جليليان - تاریخ انتشار: ٠٩:٥٢ - ٢٠ خرداد ١٣٩٢
خانم ركانا شما جواب نظر بنده را بدهيد . قبه الصخره يا فتوحات ديگر دليلي بر حقانيت هيچ كس نيست . اين حضرت عمر شما اگر فاتح بود در روز خيبر يا خندق هنري از خود نشان مي داد . دشمني ايشان با حضرت علي نيز طبيعي است و معذورند چون براساس روايت رسول اكرم از حرامزاده غير از دشمني با علي انتظاري نيت . دشمنان علي را در تاريخ نگاه كن ببين مادرانشان چه كساني بوده اند ! زياد پسر سميه . عبيدالله پسر مرجانه . عمروبن عاص پسر نابغه . معاويه پسر هندجگرخوار و ردسته ي رقاصه هاي روز احد . يزيد كه حتي اگر از نطفه ي معاويه باشد چون مادرش مسيحي است عقدش باطل بوده و در نتيجه ولدازنا محسوب مي شود ابوبكر كه مادرش دختر عمويش است . و عمر كه فقط خدا و رسول خدا و معصومين مي دانند كه نسبش چيست !
12997
کد مطلب: 5028 - عنوان: روايت «من سب عليا فقد سبني» با سند معتبر + تصوير كتاب
نام و نام خانوادگی: عليرضا ن - تاریخ انتشار: ٠٧:٥١ - ٢٠ خرداد ١٣٩٢
با سلام فرق بين ذي القربي و اولو القربي با (في القربي) چيست؟ با تشکر
پاسخ:
با سلام
دوست گرامي
مراد از ذي القربي و اولوا القربي كه در قرآن ذكر شده است، خويشاوندان نزديك است كه در برخي موارد مثل «فَآتِ ذَا الْقُرْبى‏ حَقَّهُ » مراد فقط اهل بيت پيامبر صلي الله عليه و اله مي باشد و در برخي موارد خويشان خود مردم مقصود است مثل «وَ إِذا حَضَرَ الْقِسْمَةَ أُولُوا الْقُرْبى‏ وَ الْيَتامى‏ وَ الْمَساكين» و اگر بهنگام تقسيم (ارث)، خويشاوندان (و طبقه‏اى كه ارث نمى‏برند) و يتيمان و مستمندان، حضور داشته باشند. نساء آيه 8
اما مقصود از في القربي در آيه قُلْ لا أَسْئَلُكُمْ عَلَيْهِ أَجْراً إِلاَّ الْمَوَدَّةَ فِي الْقُرْبى كه اهل بيت عليهم السلام هستند، زمخشرى استاد ادب عربى مى‏گويد: منظور از «فى القربى» اين است كه اقربين و اهل بيت پيامبر را در جايگاه مودّت و محبت خود قرار دهيد و آنها را دوست بداريد؛ زيرا آنان در جايگاه محبت و مودت من هستند. الكشاف؛ ج 4، ص 219- 223
موفق باشيد
گروه پاسخ به شبهات

12998
کد مطلب: 6161 - عنوان: مفتي وهابي:منظور از دست خدا در روايات،همان معناي لغوي آن است+تصوير
نام و نام خانوادگی: مقداد - تاریخ انتشار: ٠١:٠١ - ٢٠ خرداد ١٣٩٢
اي صالح بن فوزان! ليس کمثله شيء! خدا که نيست انسان ليس کمثله شيء مگر تو بي نمازي؟! «اخلاص» را نخواندي؟! کفوَش کجاست؟ نادان! ليس کمثله شيء مولاي تو ابوبکر مي گفت روي عرش است! عبد عتيق و عثمان! ليس کمثله شيء خدا چو جسم باشد محتاج يک مکان است «صمد» نداشت قرآن؟! ليس کمثله شيء www.haqali.blogfa.com !
12999
کد مطلب: 6290 - عنوان: سياه پوشي در فرهنگ شيعه
نام و نام خانوادگی: Rza Azizoglu - تاریخ انتشار: ٠١:٠٠ - ٢٠ خرداد ١٣٩٢
سلام عليكم. از من جواب اين سوال را پرسيدند و من نتوانستم جواب كامل بدهم. معناي اين حديث چي است؟ در جريان فتح مكه، وقتي پيامبر خواستند بتهاي كعبه را بشكنند، بعضي از بتها بالا قرار داشت. اميرالمؤمنين(ع) به پيامبر(ص) گفتند كه شما بر دوش من برويد و آنها را پايين بيندازيد. اما پيامبر اكرم صلي الله عليه وآله به ايشان فرمودند: "تو بر دوش من برو، چرا كه تو نمي تواني مرا بر دوش خود بگيري."
پاسخ:
با سلام
دوست گرامي
در رواياتي، پيامبر صلي الله عليه و آله به علت اين مسئله يعني كسي نمي تواند بر دوش من بايستد، اين چنين اشاره كرده است كه كسي نمي تواند عظمت وحي و نبوت را تحمل كند . پيامبر صلي الله عليه و آله به حضرت علي عليه السلام فرمود:« من مي‌ايستم، تو بر دوش من بالا برو و آن بت را به زمين بيفکن.» سپس فرمود:« اگر تمام امت من بخواهند مرا تحمل کنند، از شدت سنگيني و عظمت وحي نمي‌توانند، ولي من تو را تحمل مي‌کنم.» حضرت علي عليه السلام بر دوش پيامبر ايستاد و بت را برگرفت و آن را به کوه صفا کوبيد و خرد کرد. سپس خندان از دوش پيامبر پايين آمد. پيامبر پرسيد:« چرا مي‌خندي؟» علي عليه السلام جواب داد:« در شگفتم که از بالاي دوش شما به زمين آمدم ولي چيزي احساس نکردم.» رسول خدا فرمود:« چگونه مي‌خواهي چيزي احساس کني در حالي که محمد تو را بر دوش گرفت و جبرئيل تو را پايين آورد.» بعدها علي عليه السلام تعريف مي‌کرد که «هنگامي که بر دوش پيامبر بودم به گونه‌اي بودم که گويي اگر مي‌خواستم به آسمان دست يابم، مي‌توانستم.» جهت اطلاع بيشتر به بحارالانوار، ج40، ص61 مراجعه كنيد
بنابراين مراد سنگيني نبوت است كه حضرت علي عليه السلام نمي توانست تحمل كند
موفق باشيد
گروه پاسخ به شبهات

13000
کد مطلب: 6122 - عنوان: مناظره با مولوي ملازاده پيرامون امامت و خلافت (1)
نام و نام خانوادگی: ياسر ف - تاریخ انتشار: ٢٤:٤٧ - ١٩ خرداد ١٣٩٢
سلام بر عليرضا تقاضا ميكنم برويد سوره ي فاطر 22 روم52 و بسياري از آيات ديگر را مطالعه كنيد كه خداوند ميفرمايد شما نميتوانيد صداي خود را به مردگان و اهل قبور برسانيد و در جاي ديگر ميگويد كسي كه شهيد شده نزد من زنده است و روزي داده ميشود شما هرچه قدر سر قبر امام رضا رضي الله عنه حرف بزنيد صحبت كنيد نميشنود و طبق آيات فاطر22 روم52 خداوند ميگويد اهل قبور در روز قيامت از خواستن شما اظهار بي خبري ميكند و طبق آيه قرآن امام رضا و ديگر ائمه بزرگوار از درخئاست شما بيخبرند و از آن آيه اي كه گفتين خدا گفته توسل بجوييد تقاضا ميكنم دنباله آيه را بخوانيد كه انواع توسل ذكر شده آيه را قيچي نفرماييد برادر مراد از توسل اين نيست بري سر قبر و امام زاده درخواست كني كجاي قرآن نوشته بريد سر قبر و پيامب ميفرمايد هر كس بر من درود بفرستد شفاعت من شامل حالش ميشود ..نگفته سر قبرم شفاعت ميكنم ..فقط خداوند موفق باشد برادر عزيزم