2024 March 28 - پنج شنبه 09 فروردين 1403
تصوير: با كشتن هفت محب اهل بيت، بهشت برويد!
کد مطلب: ٦٢٠٩ تاریخ انتشار: ١٩ خرداد ١٣٨٨ تعداد بازدید: 102177
فتنه وهابیت » جنایات وهابیت
تصوير: با كشتن هفت محب اهل بيت، بهشت برويد!

كوردلان وهابي با فتواي تكفير شيعيان، به پيروان خود اينگونه القا ميكنند كه چنانچه شما هفت شيعه را بكشيد بدون حساب و كتاب به بهشت وارد ميشويد و ميهمان رسول الله خواهيد بود ! اين تصوير يك تروريست وهابي است كه قبل از اقدام به انفجار كمربند انفجاري توسط نيروهاي امنيتي عراق دستگير گرديد.


Share
121 | م | Iran - Ţāleb ābād | ١٢:٠٠ - ١٤ مهر ١٣٨٨ |
اي كاش مفهوم واقعي وهابيت را درك مي كردند. اونها يك مشت قاتلند . اميدوارم فتنه اونها به خودشون برسه
و مكروا و مكر الله و الله خير الماكرين
122 | عرفان | Iran - Tehran | ١٢:٠٠ - ١٦ مهر ١٣٨٨ |
خبر جديد روشنيديد كه اون احمق اخوان المسلمين مصر دستور داده كه هيچ زني حق نداره با نقاب بياد تو خيابون و... تازه گفته نقاب مخفي كردن صورت زشتها است نه سنت پيغمبر
123 | عرفان | Iran - Tehran | ١٢:٠٠ - ١٦ مهر ١٣٨٨ |
راستي من گفتم لعنت بر شيعه و سني تند رو (منظورم از تند رو اوانييه که با شمشير به خودشون ميزنند بخاطر حسين و... وسني هايي که ميگن نبايد گفت که اسلحه انسان رو ميکشه و گرنه موجب شرک شدي بايد بگي خدا اون رو کشته و... البته اهل سنت و جماعت(وهابي يا صلفي ها) از اين گروه ها نيستند.حتما شما تند رويد که بهتون بر خورد که ميگيد لعنت به خودتون برميگرده.
124 | محمد احساني تبار | Kazakhstan - Astana | ١٢:٠٠ - ١٩ مهر ١٣٨٨ |
بنام خدا

وهابيت بايد بدانند كه تا زنده هستيم از راه خود باز نخواهيم ايستاد و شعيه علي هميشه شيعه است و وهابيت بايد بدانند كه........

تا خون در رگ ماست خميني رهبر ماست....
125 | عرفان | Iran - Tehran | ١٢:٠٠ - ٢٠ مهر ١٣٨٨ |
مثل اينکه قرآن رو خوب نخوندي يک بار ديگه بخون من واقا نميدونم چه احمقي تورو اونجا گذاشته که جواب به اصطلاح شبهات رو بدي. در اون زمان حضرت يعقوب زنده بود و همه اين عقيده رو دارن که ميتوني به يک نفر بگي که برات دعا کنه نه اون رو مثل بت بپرستي(مثل اکثر شيعها و سني ها وقتي نقد وجود داره چرا نسيه رو بچسبيم؟

پاسخ:
با سلام
دوست گرامي
اگر توسل و شفاعت و واسطه قرار دادن يك زنده بين خود و خدا شرك نباشد ، واسطه قرار دادن يك مرده نيز شرك نيست !
جداي از اينكه اگر شما اعتقاد داريد كه رسول خدا (ص) مرده است ، نظر محققين از اهل سنت اين است كه آن حضرت زنده‌اند !
جداي از اينكه به نظر بسياري از علماي اهل سنت ، نه تنها رسول خدا (ص) بلكه مردگان عادي نيز مي‌توانند صداي مردگان را بشنوند .
بهتر است يكبار به آدرس ذيل مراجعه كرده و نظر علماي اهل سنت را ببينيد :
http://www.valiasr-aj.com/fa/page.php?bank=maghalat&id=87
بعد از ديدن مقاله و اينكه در كتب اهل سنت آمده است كه صحابه ، از جمله ابوبكر ، اميرمومنان علي بن ابي طالب عليه صلوات الله ، بلال بن حارثة و... به رسول خدا (ص) بعد از رحلت متوسل شده‌اند ، كمي تفكر كنيد كه آيا واقعا ما كه از روي دليل و مدرك سخن مي‌گوييم مستحق توهيني هستيم كه به ما كرديد ؟ يا كساني كه بدون مراجعه به مدارك و تنها از روي شنيده‌ها اينگونه بي‌ادبانه ديگران را مورد خطاب قرار مي‌دهند !
موفق باشيد
گروه پاسخ به شبهات
126 | عرفان | Iran - Tehran | ١٢:٠٠ - ٢٢ مهر ١٣٨٨ |
اگر هم در نظر بگيريم که محمد)ص( زنده باشه آيا ميتونه صداي چند نفر رو همزمان بشنوه ولي اينطور نيست چون در قرآن آمده است که آنهايي که شما ازشان مدد مي طلبيد صداي شما را هرگز نخواهند شنيد اگر هم بشنوند نميتوانند هيچ کمکي به شما بکنند. وقتي در قرآن آمده که من از رگ گردن به شما نزديکترم آيا ديگه احتياجي به واسطه گري يک مرده است و همين طور که در قرآن آمده فقط از تو را ميپرستيم و تنها از تو ياري ميطلبيم خدا هيچ گونه واسطه اي نميخواهد ميتوان به يک نفر گفت که براي رفع مشکلم دعا کن(فرزندان يعقوب) ولي نميتوان گفت که تو مشکل مرا حل کني زيرا در قرآن آمده است که اگر کسي به شما ضرري برساند هيچکس نميتواند رفعش کند الا خود خدا واگرهم بشما خيري برسد هيچکس بجز خدا نميتواند آن را از شما بگيرد. همينطور که خداوند خطاب به محمد(ص) ميفرمايد:اگر کسي از تو پرسيد خداي ما چه خدايي است بگو نزديک است و فرياد بنگان خود را جواب ميدهد. و همينطور در سوره جن خداوند خطاب به محمد(ص)ميفرمايد:به آنها بگو که تو فقط رساننده وحي هستي نه خداي آنها و نميتواني هيچ يک از خواسته آنها را حل کني و فقط از خداوند خواسته هاي خود را طلب کنيد و.... بريد كتابهاي آيت الله برقايي رو بخونيد كه شيعه بود و سني شد

پاسخ:
با سلام
دوست گرامي
1- در ابتدا بايد مشخص شود كه آيا شما قبول كرده‌ايد كه رسول خدا (ص) زنده هستند يا خير؟
زيرا ما مصادر و مدارك معتبر اهل سنت را براي شما ارائه كرديم !
2- در روايات صحيحه اهل سنت كه حتي ابن تيميه نيز آن را قبول دارد آمده است كه وقتي يك نفر به رسول خدا بعد از رحلت آن حضرت سلام كند ، خدا روح آن حضرت را به بدن ايشان برگردانده و سلام را شنيده و سپس پاسخ مي‌دهد ؛ آيا همه مسلمانان همه روزه در نماز به رسول خدا (ص) سلام نمي‌فرستند ؟ چطور رسول خدا (ص) همه اين سلام ها را شنيده و پاسخ آنها را مي‌دهد ؟
سنن أبي داود ، اسم المؤلف: سليمان بن الأشعث أبو داود السجستاني الأزدي الوفاة: 275 ، دار النشر : دار الفكر - - ، تحقيق : محمد محيي الدين عبد الحميد
بَاب زِيَارَةِ الْقُبُورِ
2041 حدثنا محمد بن عَوْفٍ ثنا الْمُقْرِئُ ثنا حَيْوَةُ عن أبي صَخْرٍ حُمَيْدِ بن زِيَادٍ عن يَزِيدَ بن عبد اللَّهِ بن قُسَيْطٍ عن أبي هُرَيْرَةَ أَنَّ رَسُولَ اللَّهِ صلى الله عليه وسلم قال ما من أَحَدٍ يُسَلِّمُ على إلا رَدَّ الله على رُوحِي حتى أَرُدَّ عليه السَّلَامَ
سنن أبي داود ج 2 ص 218
اگر همه اين سلام ها را به اعتقاد اهل سنت مي‌تواند بشنود و جواب گويد ، همه حاجات را نيز مي‌تواند بشنود و دعا كند .
3- فرموده‌ايد كه «چون در قرآن آمده است که آنهايي که شما ازشان مدد مي طلبيد صداي شما را هرگز نخواهند شنيد اگر هم بشنوند نميتوانند هيچ کمکي به شما بکنند»
آيا اگر شما از يك نفر از زندگان ، حاجتي بخواهيد ، خواندن كسي غير از خدا است ؟
«تدعون من دون الله» به معني شريك خدا قرار دادن او است ، و نه تفسير اشتباه وهابيت !
ما نيز براي شما ثابت كرده‌ايم كه به اعتقاد بزرگان اهل سنت رسول خدا (ص) زنده‌اند .
4- فرموده‌ايد «وقتي در قرآن آمده که من از رگ گردن به شما نزديکترم آيا ديگه احتياجي به واسطه گري يک مرده است»
از شما مي پرسيم وقتي خدا از رگ گردن نزديكتر است ، ديگر به واسطه گري مرده و زنده چه احتياجي هست ؟ فرقي از اين جهت موجود نيست ! پس چرا فرزندان يعقوب او را واسطه حوائج خويش قرار دادند ؟
5- فرموده‌ايد «ميتوان به يک نفر گفت که براي رفع مشکلم دعا کن(فرزندان يعقوب) ولي نميتوان گفت که تو مشکل مرا حل کني»
پس يك مرحله از وهابيون ، كناره گرفته‌ايد ، زيرا آنها مطلق واسطه قرار دادن غير را شرك مي‌دانند ! اما شما مي‌گوييد كه مطلق اين كار شرك نيست ؛ مثلا دعا براي رفع مشكلات (كه خود نوعي واسطه قرار دادن است) شرك نيست ! حال از شما سوال مي‌كنيم آيا در قرآن كريم نيامده است كه «وما نقموا الا ان اغناهم الله ورسوله من فضله» يكي از خصوصياتي كه خداوند در قرآن به رسول گراميش داده است واسطه فيض بودن است ! كه متاسفانه وهابيت به خاطر دوري از قرآن ، اين مطلب را قبول ندارند ؛ يا در قرآن امده است «سيوتينا الله من فضله ورسوله»
اگر كسي به خاطر اعتقاد به اين آيات قران ، اعتقاد به اين داشته باشد كه رسول خدا واسطه فيض است ، مشرك است ؟
6- فرموده‌ايد «بريد كتابهاي آيت الله برقايي رو بخونيد كه شيعه بود و سني شد»
برقايي نبود و برقعي بود ، سني نشد و شيعه بود ! البته شيعه‌اي كه كمي از اعتقادات اهل سنت را داشت ، اما در انتها به خاطر مخالفت با وهابيت همين علماي وهابي حكم تكفير او را دادند !
جداي از اينكه وصيت كرد در امامزاده روستاي خويش دفن شود ! و همين هم شد و اكنون قبر او در امامزاده روستا است ! آيا چنين كسي را سني شده مي‌ناميد ؟
البته متقابلا ما به شما توصيه مي‌كنيم كه كتاب‌هاي صالح الورداني و عصام العماد و تيجاني و... را كه سني و بعضا وهابي بوده و شيعه شده‌اند را بخوانيد !
موفق باشيد
گروه پاسخ به شبهات
127 | عجب | Iran - Tehran | ١٢:٠٠ - ٢٧ مهر ١٣٨٨ |
به نظر نميرسه ايت اله برقعي مسلمان شده باشد ايشان يك موحد تمام بودند .
128 | بيژني ازفسا دوستداراهل بيت عليهم السلام | Iran - Tehran | ١٢:٠٠ - ٢٧ مهر ١٣٨٨ |
سلام خدمت كليه عزيزان و دلسوزان جامعه بشري مسلمان يا غير مسلمان . شيعه و يا سني
متاسفانه گروه وهابي كه در كشور ايران يا ديگر كشورهاي مي باشند استقلال فكري ازخود ندارند از يك سو شعار توحيد و يگانه پرستي سر ميدهند و از سويي ديگر دست در دست كفر جهاني (آمريكا واسرائيل وانگليس ) مي گذارند و تمامي مخارج و سلاح و مهمات آنان همه از كشورهاي فوق مي آيد . به اميد روزي كه خداوند بزرگ پرچم اسلام واقعي به دست منجي عالم بشريت (مهدي موعودعج ا ...) در تمام گيتي برافراشته گرداند و ظالماني كه به اسم اسلام ، مسلمانان را در اقصي نقاط جهان به خصوص در مرزهاي شرق ايران به خاك وخون مي كشند همه را نابود بگرداند.
خدايا مردم طالب اسلام ناب محمدي(ص) هستند. همه مسئولين نظام اسلامي ايران را در ظل توجهات خويش موفق بدار . سلامتي براي مقام عظماي ولايت آيت اله خامنه اي( مد ظله العالي) و رييس جمهور محبوب و پر تلاش كشورمان جناب آفاي دكتر احمدي نژاد كه از صدر اين انقلاب تاكنون همچو فردي كه همه چيزش خدايي مي باشد اين كشور به خود نديده (همانندايشان شهيد رجايي )را از خداوند رحمان مسئلت مي داريم .بازبه اميد روزي كه همه مسلمان شويم وشيعه وسني يكي شوند
129 | عرفان | Iran - Tehran | ١٢:٠٠ - ٢٨ مهر ١٣٨٨ |
بنا بر حديث صحيح محمد(ص) ميفرمايد:هر کس صلواتي بر من بفرستد خداوند10صلوات بر او ميفرستد. بنابر سوره فاطر خداوند ميفرمايد مردگان دستشان از دنيا کوتاه شده و منظور از شهدا زنده اند اين است که در عالم برزخ زنده اند نه در دنيا و دوباره ميگم بنابر آيات بسياري از قرآن بيش از3/4 قرآن در مورد عقيده بحث شده و در مورد زيانهاي واسطه گري و مدد طلبي از غير الله بحث شده. بلانسبت ذات پاك خداون اين مثال رو بخونيد شما وقتي ميخواهيد از رهبر چيزي بخواهيد آيا خودتان بهش ميگيد يا به آبدارچي ميگيد خداوند بزرگ بين هيچ بنده اش اختلاف قرار نميدهد و همه پيش او يكسانيم.چون خداوند عادل مطلق و داراي بسيار صفات زيبا وبهتري هم هست اين آخرين پيام منه تورا بخدا بريد قرآن بخونيد تا حساب کار دستتان بياد خداوند بزرگ همه شما را هدايت کند اگر هم سوالي از من داشتيد mohamad_kamyar@yahoo.com

پاسخ:
با سلام
دوست گرامي
آيا صحابه كه در زمان پيامبر (ص) بوده‌اند ، قرآن را نفهميده‌اند ؟ مگر همانها نبودند كه رسول خدا (ص) را واسطه بين خود و خدا قرار داده‌اند !
http://www.valiasr-aj.com/fa/page.php?bank=maghalat&id=87
موفق باشيد
گروه پاسخ به شبهات
130 | خيزران | Iran - Gachsaran | ١٢:٠٠ - ٠٢ آبان ١٣٨٨ |
خدا لعنت كند مستر همفر را بعدش عبدالوهاب را بعد همه كساني كه از اينان پيروي ميكنند
131 | عرفان | Iran - Tehran | ١٢:٠٠ - ١٣ آبان ١٣٨٨ |
آقاي پاسخگو به شبهات خيلي ... من گفتم افرادي که مردن نه زنده ها ميتونيم از زنده بخواهيم که برايمان طلب آمرزش از خداوند کنند چون در قرآن آمده است که پسران يعقوب به يعقوب گفتند و در سوره فاطر آمده است که مردگان هيچگاه صداي شما را نميشنوند

پاسخ:
باسلام
جناب عرفان!
اگر فقط زنده‌ها مي‌توانند صداي شما را بشنوند؛ چرا هر روز پنج بار در سلام نماز مي‌گوييد : «السلام عليك ايها النبي ورحمة الله وبركاته» ؟ خداوند به صراحت اعلام مي‌كند كه شهيدان زنده هستند ، آيا رسول خدا كه اشرف مخلوقات خداوند است ، زنده نيست ؟ آيا اميرمؤمنان عليه السلام كه توسط شقي ترين انسان و در حال نماز به شهادت رسيده است ، زنده نيست و نمي‌تواند صداي مردم را بشنود؟

والسلام علي من اتبع الهدي
132 | س÷يده | Iran - Qom | ١٢:٠٠ - ١٤ آبان ١٣٨٨ |
فعاليت بر ضد وهابيون فقط در اينترنت کافي نيست . ان ها درتمام دنيا ازمدارس گرفته تا رسانه هاي بيگانه تبليغات ضد شيعه دارند که به نظر من وهابيت مساوي باضد شيعه است .اين يک حربه از طرف صهيونيست هاست.اگر امريکا وانگليس با شيعيان و ايراني هادشمن هستند وهابيون نيز اين گونه اند . ÷س در کتب درسي ازجمله تاريخ بايددر مورد وهابيون سني ها به طور گسترده ÷رداخته شود .
133 | محمد ابراهيم | Iran - Tehran | ١٢:٠٠ - ١٤ آبان ١٣٨٨ |
سلام عليكم
در پاسخ به آقاي عرفان :

اينكه خداوند در قران فرموده من از رگ گرد نبه شما نزديك ترم كاملا درست است. اما چرا خود خداوند با علم به اين مطلب كه در قران آورده بازهم پيامبراني را براي هدايت بشر فرستاده است. مگر او از رگ گردن نزديكتر نيست چه نيازي با پيامبر براي بشر است . وقتي خودش از همه نزديك تر است پس چه نيازي به پيامبر؟؟؟
لذا مي بينيم با وجود اينكه از رگ گردن نزديكتر است بازهم پيامبر فرستاده پس در رابطه بشر با پيامبران و امامن حكمتي نهفته است كه قابل تامل و تفكر است
134 | محب الفاروق(رضي الله عنه) پيام به عرفان و مهران | Iran - Mashhad | ١٢:٠٠ - ١٥ آبان ١٣٨٨ |
سلام دوستان عزيز! دلم مي‌خواهد نكته‌اي را به طور خصوصي به دوستان خود بگويم طوري كه غريبه‌ها از آن سوء استفاده نكنند اما نمي‌شود زيرا آدرسي از دوستانم آقا مهران و آقا عرفان ندارم لذا از همين طريق حرف خودم را مي‌زنم هرچه بادا باد.
آقا مهران و آقا عرفان! ما بايد موقعيت زماني خود را درك كنيم و راهكار مناسبي را انتخاب كنيم. شيعه ها در زماني كه هيچ امكان تبليغي برايشان وجود نداشت و شديدا تحت فشار بودند توانستند با ارائه‌ي مدارك حرفهاي خود را بزنند و برادر و خواهر و پسر و دختر ما را دنبال خودشان بكشانند و به اينجا برسند. براي اينكه حرف مرا خوب بفهمي كافي است كه بداني جمعيت شيعه بعد از نبي صلي‌الله عليه و سلم انگشت شمار بود و حتي بعد از صد يا دويست سال از هجرت رسولخدا بازهم تعداد آنان يك درصد كل مسلمانان نمي شد اما الان شايد بيست درصد مسلمانان شيعه هستند. اين رشد خيلي عجيب است!!! اگر بگوييم از بابت زاد و ولد بوده كه اين حرف نادرستي است زيرا در ميان ما نيز زاد و ولد اگر بيشتر نباشد كمتر نبوده است و اگر بگوييم به خاطر زور و سرنيزه بوده كه اين هم درست نيست زيرا اتفاقا هميشه مخالفان او داراي زور و قدرت بوده‌اند پس ريشه‌ي پيشروي آنان چيز ديگري است. بايد اين زنگ خطر را بپذيريد كه آنان با كمبود امكانات بسيار خوب پيشرفت كرده اند. اما ما چي!! اين تازه مربوط به زماني بود كه اطلاعات به راحتي منتقل نمي‌شد اما اكنون كه ديگر هر كس بخواهد حرف خودش را به ديگري برساند و از اتاق كار خودش با كمترين هزينه‌اي حرف خودش را بزند يقينا كار بر ما سخت تر و دشوارتر خواهد شد و آينده‌اي نزديك رشد اين مذهب سير صعودي و وحشتناكي خواهد يافت.
من خودم دانشگاهي هستم و برخي كتابهاي شيعيان را خوانده ام. متاسفانه يك علت بدبياري ما به خاطر بعضي از علماي ماست كه كار را خراب كرده‌اند و كدهايي را در اختيار دشمن قرار داده‌اند كه با استفاده از اين گراها او مي‌تواند مواضع ما را بمباران كند. ديگر اميدي به مولويهايي كه همان تفكرات قديم را دارند و با استراتژيهاي كهنه به جنگ مي‌روند نيست. تا زماني كه جماعت سني پيروي مولوي‌هاي دهاتي دانشگاه نديده و خشك مغز را بنمايد اوضاع همين است كه هست. خيلي از اين مولوي ها هر را از بر تشخيص نمي‌دهند و چندش آور اينه كه ادعاي آنان اين است كه مثلا از من كه دكتراي ..... را دارم بهتر مي‌فهمند. آدم حالش به هم مي خورد!!! زماني كه كار را به دست اينها بدهيم از اين بهتر نمي‌شود. واقعا بايد به حال مردمي كه از اين مولوي ها و مولاناهاي بي‌سواد خط مي‌برند گريه كرد!! بياييم دور هم بنشينيم و فارغ از اين به ظاهر عالمان!! روش ديگري را دنبال كنيم. نجات سنت در اين برهه از زمان كار متفكراني مانند من و شماست نه مولوي عبدالفلان و عبدالبهمان كه جيره‌خوري مي‌كنند و چيزي هم سرشان نمي‌شود جز حاشا كردن و جنجال راه انداختن.
آيا چه مي‌توانيم در برابر هوچي گري بچه شيعه‌ي ..... داشته باشيم زماني كه فتواي بن‌باز را به سر من مي‌كوبد. همان فتواي زجرآور كه مي‌گويد: زمين گرد نيست و ...!!!! چه كنم؟ اگر بگويم دروغ است از اينترنت عين فتوا را به رخم مي‌كشد. من در دانشگاهي درس مي‌دهم كه تعداد زيادي دانشجوي شيعه دارد!! بايد مردم را روشنگري كنيم تا مولوي‌هاي بيسواد مريد حلقه به گوش نيابند تا شايد بشود كاري كرد وگرنه مطمئن باش چند صد سال ديگر اكثريت با شيعه‌هاي ...... خواهد شد. الان 20% صدسال ديگه 40% و صدو پنجاه سال ديگه 60% !!!
وحشتناكه نه؟!! اما بايد پذيرفت و چاره‌اي نيست.
براي اينكه خصوصي تر با هم صحبت كنيم لطفا با ايميل من تماس بگيريد.
Lalaee16@yahoo.com
حرفهاي زيادي دارم كه با هم بزنيم؛ دور از چشم غريبه‌ها

135 | مجيد م علي | United Arab Emirates - Dubai | ١٢:٠٠ - ١٧ آبان ١٣٨٨ |
با سلام جناب عبد الوهاب : اينكه اين اقايان سعي در ايجاد نفاق مابين برادران اهل سنت و شيعيان دارند هيچ شكي نيست انها انقدر دروغگو و منافقند كه بعضي از اوقات براي انجام عملياتها كه به انها داده شده است از لباسهاي زنانه يا اسمهاي مستعار استفاده ميكنند چه بسا ممكن است از اسم من مجيد يا حتي اسم شما براي رسيدن به اميال شومشان استفاده كنند . اما در اين نظر شما نكاتي ديدم كه بايد كمي از نظرات خودم در اينمورد را براي شما توضيح بدهم . اينكه اسم نامبارك بن باز را با مولويهاي اهل سنت كنار هم گذاردي اين يك عمل غير اسلامي است . چونكه ما نه تنها اكثريت مولوي هاي اهل سنت را " سواي اختلافات " محترم مي شماريم بلكه حاضر نيستيم كم علمترين انها را در با اين متافق و منفور بن باز مقايسه كنيم مگر با ذكر اسم مثلاً ميفرموديد ان ملعون عبدالشيطان ملحد زاده لندني. ثانياً نحوه نوشتاري شما كه بسيار تا بسيار شبيه همين گمراهان منافق وهابي ميباشد. يك مسلمان بايد عفت كلام داشته باشد" به گاو و گوساله و الاغ توهين نفرمائيد. مشكل ما بود يا نبود ريش و پشم اينها نيست بلكه مشكل ما عدم عقلانيت و وجود حسادت انها است همانطور كه اين حسادت و عدم استفاده از عقل باعث شده كه حتي بعضي از اصحاب و نزديكان حضرت محمد ( ص ) رضي الله عنه ؟؟ براي چند روز اين دنيا " انهم ظاهر ظاهري اين دنيا اخر و عاقبت خودشان را بفروشند .شما به خطبه حضرت فاطمه ( ص ) با اين اصحاب رضي الله عنه مراجعه كنيد حتما متوجه خواهيد شد كه منظور چيست . بعد برادر عزيز مال بد بيخ ريش صحابش اين وهابيون را كه ما انها را اصلاً سني نميدانيم وليكن همه ما حتي شخص شما ميدانيم كه وهابيون از منحرفين مذاهب سنت ميباشند كه بوسيله پول يا حسادت بعضي از منافقين در پوشش و لباس علماي اهل سنت از راه نسبتاً مستقيم منحرف شده اند شايد در هر هزار وهابي 999 از اونها از يكي مذاهب اربعه اهل سنت ميباشد ان يكي هم شايد از مذهب ,,,,, باشد يا نباشد. در ضمن برادر عزيز سعي در غيبگوئي نكن بدعته , اخه گفتي "" ميدانم نظرم را آشکار نميکنيد ولي همين که خودتان ميخوانيد و ميسوزيد هم کافي است " فرازهائي از خطبه فاطمه الزهرا ( ص ) ====================== اعلموا انى فاطمه ========== ثم قالت عليه السلام : ايها الناس ، اعلموا انى فاطمه و ابى محمد رسول ربكم و خاتم انبيائكم ! اقولها عودا على بذء، و لا اقول ما اقول غلطا و لا افعل ما افعل شطا و ما انا من الكاذبين ، فاسمعوا الى باسماع واعيه و قلوب راعيه . بدانيد من فاطمه هستم ============== سپس فرمود: اى مردم بدانيد من فاطمه ام ، و پدرم محمد فرستاده پروردگارتان و خاتم پيامبرانتان است . كلام اول و آخر من اين است ، و در اين مطلب اشتباه نمى كنم و آنچه انجام مى دهم گزاف نيست و سخن به دروغ نمى گويم . پس ‍ با گوشهاى شنوا و قلبهاى آگاه سخن مرا بشنويد. خطاب به پيامبر صلى الله عليه و آله ==================== سپس حضرت نظرى به مرقد پدر افكند و بغض گلويش را فشرد و ضمن ابياتى از شعر چنين فرمود: اى پدر! بعد از رحلت تو واقعه هاى بزرگ و قضاياى مشكلى واقع شد، كه اگر تو شاهد آن بودى مصيبت برايمان بزرگ نمى آيد. ما همچون زمينى كه باران فراوان را از دست دهد تو را از دست داديم ، و قوم تو فاسد گرديدند. پس شاهد آنان باش و غايب مباش . و براى هر اهلى مزيت و برترى بر ديگر نزديكان نزد خداى متعال است . آن هنگام كه تو رفتى و خاك بين ما و تو حايل شد مردمانى كينه هاى خود را بر ما ظاهر نمودند. اكنون كه تو از بين ما رفته اى و تمام زمين غصب شده مردم با چهره گرفته با ما روبرو مى شوند و ما خوار شده ايم . و بزودى در روز قيامت باعث ظلم خانواده ما مى فهمد كه به كجا باز مى گردد. تو همچون ماه چهارده شبه و نورى بودى كه از تو كسب نور مى شد و كتابهاى آسمانى از طرف خداى با عزت بر تو نازل مى گرديد. و جبرئيل با آوردن آيات الهى با ما انس داشت ، و با رفتنت در تمام خيرها را بستى . شهر من با آن وسعتش بر من تنگ شده و دو سبط تو خوار گشتند كه در اين براى من بلايى است . اى كاش قبل از رفتن تو مرگ با ما روبرو مى شد هنگامى كه تو از پيش ما رفتى و تلى از خاك مانع از تو شد. ما مبتلا به مصيبت از دست رفتن عزيزى شديم كه هيچ محزونى از مردم چه عرب و چه عجم به رفتن عزيزى مبتلا نشده است . پس هر اندازه كه در اين دنيا زندگى كنيم و تا زمانى كه چشمهايمان باقى است براى تو با اشكى ريزان گريه مى كنيم . سپس اين اشعار را درد دل نمود: تا روزى كه تو زنده بودى حمايت كننده اى داشتم و با آسودگى رفت و آمد مى نمود و تو بال من و ياورم بودى : ولى امروز در برابر فردى ذليل خاضع شده ام و از او فاصله مى گيرم و به دست خود ستمگران را دور مى كنم . در حالى كه قمرى از روى غصه ، شبانه روى شاخه اى گريه مى كند، من در روز روشن بر مصائبم اشك مى ريزيم . خطاب به انصار ======== سپس حضرت نگاهى به جانب انصار نمودند و فرمودند: اى يادگاران زمان پيامبر، و اى ياوران دين و پناه دهندگان اسلام ! اين چه سستى است در يارى من و چه ضعفى است در كمك به من و چه كوتاهى است درباره حق من و چه خوابى است كه در مورد ظلم به من شما را فرا گرفته است ؟! آيا پيامبر صلى الله عليه و آله پدرم نمى فرمود: حرمت هر كسى را نسبت به فرزندانش بايد نگاه داشت ؟ چه زود كار خود را كرديد، و عجب زود به كارى كه زمانش نرسيده بود اقدام نموديد! و شما به آنچه من طلب مى كنم قدرت كمك ، و بر آنچه درپى آن هستم و مى خواهم قوت گرفتن داريد. آيا به راحتى مى گوييد محمد رسول خدا از دنيا رفت ؟ بخدا قسم اين واقعه مهم است كه شكافى عظيم و گسيختگى گسترده اى همراه داشت ، و التيام دهنده آن مفقود بود. با غيبت پيامبر زمين تاريك گرديده ، و برگزيدگان الهى محزون گشته اند، و در مصيبت او آفتاب و ماه گرفته و ستارگان پراكنده شدند. با رحلت او اميدها به ياس مبدل شد، و اموال غارت شد و حريم آن حضرت از بين رفت ، و حرمت او مورد اهانت قرار گرفت . با رفتن او امت در فتنه افتادند و ظلمت همه جا را فرا گرفت و حق از بين رفت . بخدا قسم پيامبر صلى الله عليه و آله بليه بسيار بزرگ و مصيبت عظيم است كه مصيبتى مثل آن و حادثه ناگوارى همچون آن در دنيا نخواهد بود و به اين مصيبت عظمى كتاب خدا در خانه هايتان و در هر صبح و شام آگاهى داده و به آن در گوشهايتان با ندا و فرياد و خواندن و فهماندن خبر داده است . و همچنين خبر داده از آنچه كه به انبياى الهى و فرستادگان خداوند در گذشته رسيده كه حكم نهايى و قضا و قدر حتمى است (آنجا كه فرموده ) و نيست محمد مگر فرستاده خدا كه قبل از او پيامبران آمده اند. آيا بميرد يا كشته شود به جاهليت خود بر مى گرديد و مرتد مى شويد؟ كسى كه مرتد شود به خداوند ضررى نمى رساند، و خداوند شكر گزاران را پاداش ‍ مى دهد. ظلم به فاطمه سلام الله عليها در انظار مردم ========================= از شما بعيد است اى پسران قيله ! آيا در ارث پدرم به من ظلم شود در حالى كه شما حال مرا مى بينيد و صداى مرا مى شنويد و اجتماعتان منسجم است و نداى نصرت طلبى من به شما مى رسد، و آگاهى بر مظلوميت من همگى شما را فرا گرفته است ؟! اين در حالى است كه شما هم تداركات و افراد و هم خانه و سرپوش و هم وسيله و قدرت و هم اسلحه و وسيله دفاع داريد. فراخوانى من به شما مى رسد ولى پاسخ نمى دهيد! و فرياد من به شما مى رسد ولى به دادخواهى نمى آييد! شما كسانى هستند كه بر دشمن بدون سپر و زره حمله مى كنيد و به خير و صلاح شناخته شده ايد. و شما بعنوان برگزيده خدا و منتخب او براى ما اهل بيت انتخاب شده ايد. و همان كسانى هستيد كه با عرب به مبارزه بر خاستيد و خود را وارد امور سخت كرديد و متحمل سختى و زحمت شديد و با امتها به جنگ برخاستيد و پهلوانان را بدون سستى دور نموديد. ما و شما چنان بوديم كه شما را امر مى كرديم و شما اطاعت مى كرديد، تا بوسيله ما براى شما موقعيت پا بر جايى به دست آمد و توسط ما آسياب اسلام براى شما به گردش در آمد، و بركات روزگار به جريان افتاد، و تكبر شرك به ذلت كشيده شد، و جوشش دروغ ساكن گرديد، و آتش جنگ خاموش گشت ، و دعوت به فتنه و آشوب آرام گرفت ، و دين در اجتماع شكل گرفت . . با امامان كفر بجنگيد ============ با اين سوابق ، حال بعد از روشن شدن حق و بيان آن به كجا رفتيد، و بعد از اعلان حق كجا آن را پنهان كرديد، و چرا بعد از اين اقدامات به گذشته خود رجوع نموديد و بعد از ايمان مشرك شديد، و بعد از شجاعت ترسيديد از گروهى كه بعد از پيمان بستنشان سوگندهاى خود را شكستند و در دين شما طعنه وارد نمودند. با امامان كفر جنگ كنيد كه آنان پايبند به سوگندهايشان نمى باشند، تا شايد از كارهاى خود بر گردند، آيا با گروهى كه سوگندهاى خود را ناديده گرفتند و قصد بيرون نمودن رسول الهى را دارند كارزار نمى نماييد، و حال آنكه آنان ابتدا شروع به جنگ نمودند؟ آيا از آنان هراس داريد؟ خداوند سزاوارتر است كه از او بترسيد اگر مومن هستيد. ............. ,,,,, اللهم العن يزيد خامسا ,,,, يا علي
136 | عبدالوهاب | Japan - Chiyoda | ١٢:٠٠ - ١٧ آبان ١٣٨٨ |
سلام عليکم
آقاي محب الفاروق
تو خيلي غلط کردي که ميگوئي شيخ بن باز و ديگر مولوي هاي اهل سنت چيزي نمي فهمند يا اينکه مريد حلقه بگوش هستند. تو امثال تو که همان مهران و ديگران هستند منافق هستيد و ميخواهيد اهل سنت را بدنام کنيد. تو خودت بزرگترين دروغگو هستي که ميگوئي استاد دانشگاهي به نظر من تو اندازه الاغ هم نميفهمي.مردک فکر ميکني تو و امثال اون مهران يا . . . . را نميشناسم؟
بهتره تو و امثال تو همون مهران باهمديگر حرف بزنيد و بر عليه اهل سنت دسيسه کنيد ولي بدانيد که به خشم عمر فاروق رضي الله عنه گرفتار خواهيد شد. تا وقتي تو و امثال تو گوساله در اين دنيا وجود داره بايدم اين شيعه ها سوء استفاده کنند.
همه ما شماها را ميشناسيم که يک مشت وهابي ديوانه طالبان زاده کثيف هستيد و هيچ چيزي جز ريش و پشم بلد نيستيد؟
امثال شما را حضرت ام المومنين عايشه لعن کرده است. اگر تو الان داري نفس ميکشي بخاطر حضرت عمر رضي الله عنه و مولوي هاي ماست.
کثافت قدر نشناس . حالا فهميدم اين شيعه ها از امثال شماها بهره مي برند در جواب به اهل سنت.شما کثافتها دشمن اهل سنت هستيد و با شيعه ها هيچ فرقي نداريد. مرگ بر تو و مهران و هر کسي مثل تو فکر ميکند و درود برو مولوي هاي زحمتکش ما اهل سنت.
من به عنوان يک سني اعلام ميکنم که اين مردک (محب الفاروق) و (مهران) و ديگر کثافتهائي که مثل اينها هستند نه تنها سني نيستند بلکه اينان شيعه هستند و ليکن به نام سني وارد اين سايت ميشوند که سني ها را بدنام و بي آبرو کنند.
ميدانم نظرم را آشکار نميکنيد ولي همين که خودتان ميخوانيد و ميسوزيد هم کافي است.
137 | كسري | Iran - Qom | ١٢:٠٠ - ١٧ آبان ١٣٨٨ |
سلام از اين كه مي بينم جوون هايي هستند كه در مورد دينشون اگاهي دارند و يا براشون مهم است واقعا خوشحالم . ولي به نظر من بهتر بود جواب اقاي وهابي را طور ديگري ميداديد . قاطعيت و يا شجاعت درست . اما مثل بازي شطرنج بايد عمل كنيد . چون مشخصه ي اصلي شيعه تاكيد روي تفكر است . اين طوري همون چهره اي اقاي وهابي از شيعه داشت پر رنك تر شد . با اين حال از اقاي مومن عبداله واقايون ديگر كه با دليل ومدرك پاسخ اقاي وهابي را دادند ممنونم . اقاي وهابي و عرفان يك جوون شيعه تا حدي بايد جواب سوالات شما را داشته باشد . مي تونم از شما خواهش كنم كه اشكالاتي را كه به شيعه مي گيريد در اين جا بنويسيد. درضمن من فقط به عنوان يك انسان فكر مي كنم كشتن انسان ها فقط به خاطر طرز فكرشون غلط است.اگر لازم شد بعدا حرف مي زنيم.
138 | محب الفاروق(رضي الله عنه) پيام به عبدالوهاب | Iran - Mashhad | ١٢:٠٠ - ١٨ آبان ١٣٨٨ |

از متني كه نوشتي كاملا معلوم مي‌شود كه چه كسي به عناويني مثل الاغ و ... شايسته تر است؟ تو هم از اون بدبختهايي هستي كه زاييده‌ي فكرهاي آدمهايي چون بن‌باز و مثل اون هستي و حتي احتمال ميدهم كه خودت هم از همان مولوي هاي بيسوادي باشي كه هر را از بر تشخيص نمي‌دهند.
طرف صحبت من مهران بود و عرفان نه تو كه يك نافهم بي شعور و هتاك بي‌ادبي بيش نيستي! اين كه من استاد دانشگاه هستم يا نيستم به تو ربطي ندارد و اما به خودم مربوط مي شود كه بر اساس جايگاه علمي خودم اين مقدار بفهمم كه طرف صحبت خودم را از آناني انتخاب كنم كه ولو يك جو ادب و بالاتر از آن نيم جو عقل و درايت داشته باشند.
كسي كه بر اساس احساسات موروثي و تعصب احمقانه به اين و آن بد مي‌گويد و با واقعيتها روبرو نمي‌شود و اين هراس را دارد كه به ايميل طرف مقابلش مراجعه كند تا مثل دو تا آدم بالغ با هم مذاكره كنند و ببيند آيا واقعا اين محب‌الفاروقي كه اينقدر به او فحش و بد و بيراه گفته و نوشته آيا حقيقتا يك الاغ است يا نه بلكه او داراي درايتي بس عجيب در فهم تاريخ و متبحري كشاف در علوم حديث است؟! آه و افسوس از اينكه در ميان ما افراد نابخردي مثل تو زندگي مي‌كنند. آيا چه مقدار بايد افسوس خورد؟ فقط خدا مي‌داند.
تا زماني كه گوسفندهايي مثل تو كه فقط به بزي كه جلوي گله راه مي‌رود نگاه مي‌كنند و سرشان را پايين مي‌اندازند و دنبال او راه مي‌افتند در ميان آدمها وجود دارد ديگر امت اسلام چه نيازي به غم و غصه‌هاي ديگر دارد؟ تو از اينكه مثل مني در اهل سنت باشد ناراحت هستي و با همان عقل ناقصت مرا به خشم فاروق رضي‌الله عنه دچار مي‌داني اما من از اين خوشحالم كه تو از اين بابت ناراحت شده‌اي. و از اين خوشحال تر مي شوم كه ببينم دنياي جديد كم كم كاري مي‌كند كه احمقهايي مثل تو يكسره و پياپي احساس ناراحتي كنند.
تو از اين جهت كه من به مولوي هايي كه يا حقائق را نمي‌فهمند و نمي‌يابند و يا اگر مي‌فهمند آن را براي نادانهايي مثل تو بازگو نمي‌كنند اعتراض كرده‌ام ناراحت شده‌اي زيرا يا خودت هم مثل آنها و يكي از آنهايي و يا حتي اينقدر شعورت نمي‌رسد كه حرفهاي من را بفهمي. چرا از اينكه من واقعيتهاي درون خودمان را علني كرده‌ام اينقدر جن زده شده‌اي؟ آيا اگر آدم عاقلي بودي چنين نمي‌گفتي كه ممكن است اين برادر ما هم چيزهايي را بداند كه ما نمي‌دانيم.
در كامنتي كه براي مهران نوشتم متذكر شده‌ام كه رشد اين جماعت شيعه زنگ خطري را براي سني‌ها به صدا در‌مي‌آورد و برايش استدلال ريختم و دليل آن را به عنوان يك احتمال خواستم مورد بررسي قرار دهم. من چه مي‌دانستم كه توي نادان و بي‌ظرفيت هم بلد شده‌اي پشت رايانه بنشيني و از طالبهاي هم دوره‌اي ات و يا از مولويهاي آنچناني ات دفاع كني. من تو را لايق نمي دانم كه بيش از اين جوابت را بدهم.
مسئولين محترم سايت، از آنجا كه عبدالوهاب به من توهين كرده است و شما دري وري هاي او را علني كرديد خواهشمند است جوابيه من را هم اعلان كنيد البته مشي من بر هتاكي نبوده است و نيست اما در پاسخ به چنين كسي شايد چنين جوابيه‌اي بد نباشد. از ديگر مراجعان از بابت اينكه در جوابيه‌ام الفاظ توهين‌آميزي آمده است عذر مي‌خواهم.
139 | عبدالوهاب | Iran - Tehran | ١٢:٠٠ - ١٨ آبان ١٣٨٨ |
سلام عليکم
من امروز تمام قسمتهاي مختلف سايت را ديدم و خواندم و بايد بگويم که براي همه متاسفم که بدعت در دين قرار ميدهند و با حرفهاي چرند سعي دارند دين اسلام را ضايع کنند.
باز هم ميگويم امثال مهران و . . . .
به هيچ وجه سني نيستند بلکه دشمن سني ها محسوب ميشوند
من بارها با امثال آنان برخورد داشته ام آنان وهابي هستند و وهابيت سعي دارد با بدعتهايش چهره اسلام را مخدوش سازد
همه دوستان عزيز چه شيعه و چه سني بدانند که ما اهل سنت در اکثريت هستيم و از طرف همين اکثريت جامعه مسلمين ميگويم که وهابيت مسلمان نيستند و ما کاري به وهابي ها نداريم.
خدا همه وهابي ها را لعنت کند.
ضمنآ آقاي مجيد بنده با شما نبودم که خودت و نخود هر آش ميکني
140 | مجيد م علي | United Arab Emirates - Dubai | ١٢:٠٠ - ١٩ آبان ١٣٨٨ |
با سلام
جناب اقاي عبدالوهاب اتفاقاً من باشما بودم , اخه اين واقعاً دور از ادب است كه اهل سنت و علماي شامخ انها را با بن باز ملعون و جيره خواراني كه سر در همان اخوري كه بن باز سر در ان داشت , دارند مقايسه كنيد .
در ضمن اين مناقشات منافقانه خود را خصوصي كنيد . در اين سايت كسي فريب شما اقايان م هران , محب الفاروق(قلابي ) و عدو الوهاب را نميخورد .
واقعاً بگويم نه احساسان ما را برمي انگيزيد , نه ما را خوشحال ميكنيد و نه ما با يكي از زواياي اين مثلث شومي كه تشكيل داده ايد اعلام همبستگي ميكنيم .مكرتان بخودتان برميگردد و ان برادران اهل سنت كه روشندل ميباشند نيز فريب شما مكاران را نخواهند خورد .
يا علي
141 | عرفان | Iran - Tehran | ١٢:٠٠ - ١٩ آبان ١٣٨٨ |
آقاي عبدالوهاب شما بسيار بيجا کردي که ما کافريم
ميدوني اگه ما کافر نباشيم خودت کافر ميشوي با اين حرفت.
ما ديني بنام دين حضرت فاروق نداريم(منظورت دين الله)
بجاي اينکه مثل سگ گربه به جون هم بيفتيد
بريد قرآن بخونيد تا کم شري وري بگيد
142 | مهران | Iran - Urmia | ١٢:٠٠ - ١٩ آبان ١٣٨٨ |
سلام عليکم گردانندگان سايت توجه کنند : ببينيد شما داريد با اسامي مختلفي مانند محب الفاروق و عبد الوهاب و ... در سايت خودتان تعدادي اهل سنت ايجاد مي کنيد تا بوسيله آنها کاملا اوضاع را به هم بريزيد ولي باور کنيد اين حربه ها قديمي شده است بنده مدتي بود که به اين مرداب متعفن مراجعه نکرده بودم و داشتم زندگي و سرگذشت بزرگاني مثل علامه برقعي(قدس الله سره) وشهيد رادمهر و شهيد طباطبايي و خيلي از کتابهاي مهم عقيدتي را مطالعه مي کردم و وقت نداشتم به اين بازار شام سري بزنم ولي حالا که آمده ام مي بينم روش هاي جديدي براي اختلاف انداختن ميان اهل سنت پيدا کرده ايد وداريد خودتان را جرررررر مي دهيد و وقت صرف مي کنيد تا عقايد فاسد خود را توسط چند نفر رافضي کوردل به کرسي برسانيد . ولي بدانيد نه تنها شيعه زياد نشده به اميد خدا روز به روز چه از نظر نفرات وچه از نظر افساد عقيده دارد به سوي قهقرا و انقباض پيش مي رود و ان شاء الله اين زخم عميق اسلام يعني رافضي گري به سرعت التيام خواهد يافت و بدنه اسلام به سلامتي به پا خواهد ايستاد. اللهم اهلک واقمع الروافض الحاقدين

پاسخ:
با سلام
جناب مهران !
شما دچار توهم شده‌ايد ، شيعيان آن قدر دليل و مدرك براي اثبات حقانيت خود دارند كه نيازي به اين حربه‌ها را احساس نمي‌كنند . از اين حربه‌هاي كسي استفاده مي‌كند كه حرفي براي گفتن ندارد و منطقي جز فحاشي براي اثبات عقيده‌اش پيدا نمي كند.
اگر محب الفاروق و عبد الوهاب و يا شما بخواهيد ما آدرس ايميل همه شما را علني مي‌كنيم تا بتوانيد بدون اين كه در اين جا علني بحث كنيد‌، هر چه دوست داشتيد به يكديگر بگوييد .
براساس اطلاعات ip :
محب الفاروق، از Moddares Blv,Mashhad-Iran
عبدالوهاب، از 7th Floor, No. 5, Amin Biulding, Anahita St., Africa (jordan) , Tehran
خود شما (مهران)، از Talegani St,chaldran
اين مشخصات نشان مي‌دهد كه هر كدام از اين افراد از شهرهاي مختلف با اين سايت تماس گرفته‌اند .

شما نگران كم شدن و يا زياد شدن شيعه نباشيد (وَ اللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَ لَوْ كَرِهَ الْكافِرُون‏).
از فحاشي‌هاي جناب عالي به خوبي معلومه كه چه كساني به سوي قهقرا و انقباض پيش مي‌رود .
اللهم اهلك واقمع اعداء اهل البيت عليهم السلام .
والسلام علي من اتبع الهدي
گروه پاسخ به شبهات
143 | عبدالوهاب | Japan - Chiyoda | ١٢:٠٠ - ١٩ آبان ١٣٨٨ |
سلام بر موحدين محب الفاروق احمق حالا که ميخواي بجنگي تا آخرش هستم ميزان سواد تو از حرفاهايت کاملا مشخص است واقعآ که حماقت برآزنده توست و ؟؟؟ اين شيعه ها به احمقهائي مثل تو مي ارزد همه بخوبي ميدانند که دين حضرت فاروق رضي الله عنه از طرف احمقهائي مثل تو ضربه خورده است. شماها مشتي جاسوس انگليسي کثيف در لباس اسلام هستيد، اما کور خوانديد حتي وهابي ها هم از شماها بهترند شما روي وهابي ها را سفيد کرديد. شما هم اکنون نيز به خشم و غضب حضرت فاروق رضي الله عنه گرفتاريد و آن چيزي نيست بدبختي و جيره خواري شما از انگليس که شيطان را هم درس ميدهد. تو و مهران و عرفان و هر ؟؟؟ که همانند شما ؟؟؟ بي دين و کافر نظر دهد براي من فرقي ندارد. همه شما کافريد و با اسلام عزيز بيگانه هستيد من هيچوقت به اين سايت نمي اومدم ولي وقتي بطور اتفاقي آمدم و نظرات کفر شما را خواندم تصميم گرفتم جواب کوبنده به شما بدهم. تو و امثال تو اونئ مهران کافر و عرفان احمق جيره خوار انگليس و اسرائيل هستيد که از آن کافران پول ميگيريد و در بين سايتها ولگردي ميکنيد و قصد داريد عقيده پاک اهل سنت واقعي که ما اکثريت هستيم خدشه ايجاد کنيد.راستي پول يهود و انگليس خوبه؟ شکمتان را سير ميکند؟ نان بي غيرتي حسابي شما را به کفر کشانده. مولوي هاي زحمتکش و مفتي هاي اهل سنت هميشه سعي کرده اند دين اسلام عزيز را تبليغ کنند اما شما ها هميشه در صدد خيانت بر آمديد. من در خانواده اي فقير و زحمتکش بزرگ شدم و نان زحمت پدرم را خورده ام نه مثل شما نان خيانت و جاسوسي. البته من هم قبول دارم که مولوي هاي ما ممکن در بعضي از موراد اشتباه کنند اما اين دليل نميشود که در سايت شيعه بيائيم و حرفهائي بزنيم در تآئيد شيعه ها و بهانه دست آنها بدهيم اما چيزي دلالت بر جاسوسي و خيانت شما ميکند حضور شما در اين سايت است که قصد داريد اهل سنت را از هم جدا کنيد و خودتان را بعنوان يک فرد با سواد و دانشگاهي معرفي کنيد. اگر شما ميخواستيد به نفع اهل سنت کار کنيد طبيعتآ بايد در سايتهاي سني کار ميکرديد نه اينکه در سايت شيعه و به نفع شيعه بهانه دستشان بدهيد و اين موضوع نهايت شعور تو را به نمايش ميگذارد. تعصبات احمقانه اي که مرا به آن محکوم و مبتلا ميدانيد شامل حال تو مهران و فرزاد و همه کثافتهاي ديگر است که بهتر است اسمش را همون وهابيت بي مغز و طالبان بي عقل بناميم. به نظر من شيعه ها با تمام نفرتي که ازشون دارم از تو و امثال تو بهترند. برو و نظرات کفر خود را به کساني بگو که اهل سنت را نميشناسند واقعا براي تو وامثال تو متاسفم زيرا تو اولين نفري نيستي که اين اراجيف را ميگوئي. تو که از طرز جواب من بخاطر ناسزا که حق تو بود اينهمه ناراحت شدي چرا قبلا که مهران و عرفان و فرزاد و . . . الفاظي بدتر از اين را بکار برده بودند، ساکت ماندي و چيزي نگفتي از اينجا معلوم ميشود که تو خائن و جاسوسي و نان بي غيرتي در جان شما ريشه دوانده است. بيش از اين خود را رسوا نکنيد و گور خود را نکنيد و بهتر است گور خود را گم کنيد و به جهنم که در انتظار شماست برويد در آنجا مهران و عرفان و فرزاد و بقيه کافران را هم خواهي ديد و ميتوانيد به تبادل نظرات کفر خود بپردازيد.
144 | سعيد حسيني | Japan - Chiyoda | ١٢:٠٠ - ٢٠ آبان ١٣٨٨ |
با سلام ؟؟؟؟ م هــــــــــــــــــــران! مي بينم که اعضاء تيمي که ترتيب دادي با نامهاي مختلفت (محب الفاروق)، (عبدالوهاب) و جانوراني از اين قبيل نتوانسته اند کارشان را به درستي انجام دهند و موجبات عصبانيت و جرررر خوردن شما را فراهم آورده اند. ولي نگران نباش چون از طرف دوستانت بوده عيبي نداره هر چه از دوست رسد نيکوست حتي اگر جرررر خوردن م هـــــــــــــــــــــران باشد. اما بقول خودت اين حربه ها قديمي شده و با اين ترفندهاي کثيف که جزو عقايد شماست راه بجائي نخواهي برد. هر چند که اختلاف بين شما وهابي ها و اهل بدعت کافر هميشه زبانزد خاص و عام بوده است و اين مطلب جديدي نيست ولي انقباض خاطر شما را ظاهرا فراهم کرده تا جائيکه بجاي ( قارچ خوردن ) از ( جرررر خوردن ) بهره برديد که آن را به شما تبريک ميگويم شما در نوع خود در صنعت جرررر خوردن از خليفه دوم هم پيشي گرفتيد و از نوابغ محسوب ميشويد. راستي از چالدران چه خبر؟ اينکه ادعا کرده اي که مدتي نبودي صرف نظر از صحت و سقم آن به ما بگو کجا بودي عزيز دل برادر؟؟؟؟؟ از سايتهاي يهودي و مسيحي و لائيک که در آن عضو هستي و براي پيروان مخلص شيطان چه راهکارهائي ارائه ميدهي؟؟؟؟؟ دوستان يهودي و مسيحي چگونه اند؟؟؟؟؟؟ خاهشا تکذيب نکن که اگر چنين کني ؟؟؟ي ات براي من و دوستان ديگر که در اين سايت تو را ميشناسند و با ماهيت ؟؟؟ي ات آشنا هستند بيش از پيش آشکار خواهد شد. در مورد ارتباط سه خلفاي راشدين با يهوديان به ظاهر مسلمان شده بهتر است به اين آيه از قرآن کريم دقت کنيم. آيه 51 از سوره مبارکه مائده اي اهل ايمان يهود و نصاري را به دوستي مگيريد و هر کسي از مومنان با آنان دوستي کند از آنها خواهد بود و همانا خداوند ستمکاران را هدايت نخواهد کرد. بنابراين طبق احاديث موجود در کتب خودتان خلفايتان دوستي با اهل ابيت ع را کنار گذاشته و بر عليه آيات صريح قرآن دوستي با يهود را برگزيدند تا جائيکه منابع حديث خلفا را يهوديان تشکيل ميدادند. ؟؟؟ همانطور که حضرت علي ع هم فرمودند که آن خلفا خائن و حيله گر بودند ( نقل از صحيح بخاري ) م هـــــــــــــران تو هم مانند خلفا همانطور که قبلا در سايت عضويت تو را در سايتهاي يهودي و مسيحي و لائيک بر ملا کردي در ارتباط نزديک و تنگاتنگ با صاحبان واقعي عقيده ؟؟؟ خود هستي و آيه فوق در وصف تو امثال توست از دوستان محترم گروه پاسخ به شبهات نيز در بر ملا کردن نيت گنديده تو کمال تشکر را دارم ان الباطل کان زهوقا
145 | سعيد حسيني (شاه اسماعيل صفوي) | Japan - Chiyoda | ١٢:٠٠ - ٢٦ آبان ١٣٨٨ |
سلام

عرفان جون

چرا هر وقت توي گل مي مونيد شروع ميکنيد به دروغ گفتن؟؟؟
اگر دوستان محترم پاسخ به شبهات نميخواستند نظرات شما رو علني کنند، اعتراض شما را هم علني نميکردند.
واقعا به عقل شما بايد احسنت گفت.
دروغ جزو مکنونات قلبي شماست
و ريشه در عقايد شما دارد
اين ايميل منه
hoseini142005@yahoo.com
نظرت و به ايميل من بفرست
نميدونم چقدر در ايمان خودت نسبت به عقيده اي که داري محکم و ثابت قدمي
اما اگر راست ميگوئي بيا مردانه بحث علمي بکنيم
مستندات تاريخ را در نظر بگيريم
همينجا قول ميدم در بحث با شما از هيچ روايت شيعي استفاده نکنم
اگر شهامت داريد
بسم الله
منتظرم
در ضمن احتمال دزدي کردن يک مسلمان ميرود اما دروغ هرگز
پس دروغ را ترک کن و بجاي رضايت خلفاي خائن و حيله گرت سعي کن رضايت معبود را در نظر داشته باشي
مطئنم هر کس بدنبال حقيقت به دور از تعصب باشد حتما با عنايت خدا به آن دست پيدا ميکند.
ان الباطل کان زهوقا
يا علي
146 | عرفان | Iran - Tehran | ١٢:٠٠ - ٢٦ آبان ١٣٨٨ |
نظرااااااااااااااااااااااااااااااااااات من رو چرا نميزارييييييييييييييييييييييييييد

پاسخ:
?????????????????????
147 | محمد | United States - Cheyenne | ١٢:٠٠ - ٢٦ آبان ١٣٨٨ |
خودتان قضاوت كنيدآقايان وخانمهاي سني،كدام مقام شيعه قتل سني را مباح دانسته؟آيااين خود نشانه حقانيت شيعه نيست؟
148 | عرفان | Iran - Tehran | ١٢:٠٠ - ٢٨ آبان ١٣٨٨ |
عزيز دلم اين شماره منه هر وقت خواستي بياي تو ياهو مسنجر تا باهم يه گپي بزنيم يه زنگ يا پيام بفرست:
09189621520
يادت نره گلم
mohamad_kamyar@yahoo.com
149 | momen abdullah | Malaysia - Kuala Lumpur | ١٢:٠٠ - ٣٠ آبان ١٣٨٨ |
عرفان
زنگ زدم گوش را گذاشتي!! از چي ترسيدي؟
نکنه از فحاشي هايي که اينجا کردي
http://comment.parsiblog.com/Comments.aspx?NoteID=-523494
ترس برت داشته؟

«خَتَمَ اللّهُ عَلي قُلُوبِهِمْ وَ عَلي سَمْعِهِمْ وَ عَلي أَبْصارِهِمْ غِشاوَةٌ وَ لَهُمْ عَذابٌ عَظيمٌ »

عليا ولي الله
150 | سعيد حسيني (شاه اسماعيل صفوي) | Japan - Chiyoda | ١٢:٠٠ - ٣٠ آبان ١٣٨٨ |
سلام اقاي عرفان بنده ديروز جمعه 29 ابان دو مرتبه با شما تماس گرفتم جواب ندادي فکر کنم خواب بودي به هر حال همان شماره که افتاده متعلق به منه اگر خواستي زنگ بزن ايميلم و که قبلا داده بودم يا علي مدد
151 | شايان | Iran - Qal‘eh Ganj | ١٢:٠٠ - ٠١ آذر ١٣٨٨ |
شيعه از علي اموخته زير بار حرف زور نرود خدا راشكر عزتمان از خوذمان است از محمد واهل بيتش- سقيفه بني ساعده پايگاه نفاق بود واز مفسده هاي اين بيعت با ديرمسلمانان يكي وهابيت بود-خدا به راه راست هدايتتان كندهيچكس با كشتن بيگناهي كه شهادتين راگفته رستگار نميشودايا شما اقاي وهابي اينقدر غافليد؟ابوسفيان چرا توسط پيامبر ما بخشوده شد/اگرجواب اين پرسش را بدانيددور وهابيت خط ميكشيد
152 | سعيد حسيني (شاه اسماعيل صفوي) | Japan - Chiyoda | ١٢:٠٠ - ٠٢ آذر ١٣٨٨ |
سلام

عرفان جون

اولا من مطئم ايشون به شما زنگ زده و شما به دروغ ميگوئيد که اشتباه گرفته است
دليل اين حرف بنده هم اين است که صحبتي من با شما داشتم شما گفتيد شخصي با شما تماس گرفته و شما او را نشناختي!!!
حالا چي شده به دروغ روي آوردي پسرجان؟؟؟؟
به هر حال از اينکه در بحث
من تو را برادر خطاب کردم و حضرتعالي مرا گمراه
از شما ممنونم
در چت هم به شما گفتم که تکبر از صفات مورد غضب خداوند است
و جالبتر اينکه مدعي توحيد بودي و دم از توحيد ميزدي !!!!
تکبر ______ توحيد !!!؟؟؟

حالا چرا فرار کردي؟؟؟!!!
من که مثل وهابي هاي خودتون قصد منفجر کردنتون نداشتم و فقط ميخواستم آگاهت کنم.
به هر حال باز هم منتظرم هر وقت اراده کردي برام بذار براي بحث
در خدمتم

يا علي مدد
153 | عرفان | Iran - Tehran | ١٢:٠٠ - ٠٢ آذر ١٣٨٨ |
عزيزم حتما اشتباه زنگ زدي دوباره زنگ بزن
154 | عرفان | Iran - Khalkhāl | ١٢:٠٠ - ٠٣ آذر ١٣٨٨ |
واقا براي دروغ گويي مثل تو متاسفم ديشب اشتباهي بهت زنگ زدم مگه مرض دارم ساعت1شب زنگ بزنم بهت به اصطلاح مثالهايي كه زدي هيچ ربطي به موضوع نداشت من فقط از قرآن و حديث صحيص براي سرمشق توحيدم استفاده ميكنم و تا اونجايي كه بتونم خلفاي عزيزم رو قاطي بحث نميكنم چون شما فورا ميگيد اينا دروغه و... و چند تا فوش هم به اونها ميديد ولي وقتي از قرآن استفاده ميكنم فكر نكنم جرئت فوش دادن داشته باشي فقط تند تند ردش ميكني خداوند شما را از اين گمراهي در بياورد من گفتم و ميگم كه حسن(رض) به عنوان خليفه پنجم قبول دارم اين ربطي به عقيده من نداره و چرا دروغ ميگي بنده خدا تو كي امروز به من زنگ زدي برو ببين بيشترين فتح اسلام توسط كي بود و.... از اولم بهت گفتم كه دين اسلام واقي بر ضد شرك و بت پرستيه و بدون كه رفتن سر مرقد هركس و طلب خير و شر شركه و بايد اون محل رو خراب كرد تا باعث گمراهي مردم نگردد و دين و مالشون رو به منفعت جوها ندند. شما همانهايي هستيد كه حوزه علميه امام ابو حنيفه زابل را تخريب كردند اگر قابل هدايتيد خداوند شما را هدايت كند در غير اين صورت خداوند شما رانابود گرداند خدا نگهدار دوست داران الله باد
155 | سعيد حسيني (شاه اسماعيل صفوي) | Japan - Chiyoda | ١٢:٠٠ - ٠٣ آذر ١٣٨٨ |
باسلام

عرفان جون

باز که رفتي دنبال خيالات

پسرجون خودت در کامنت قبلي خودت خطاب به برادر عزيزمان مومن عبدالله نوشتي

(( عزيزم حتما اشتباه زنگ زدي دوباره زنگ بزن ))

اين دقيقا همان چيزي است که خود نوشته اي

حالا چي شده حرف خودت و قبول نداري

ديشب ساعت 12 : 27 دقيقه به من زنگ زدي اما شهامت سخن گفتن نداشتي و قطع کردي

براي اينکه بر همه روشن شود که هم دروغ گفتي و هم تکبر ورزيدي و هم فرار کردي من متن چت تو را علني ميکنم و از مسئولان سايت ميخواهم که چيزي از آن را پاک نکنند ( البته منطو به اين است که مسئولان سايت بپذيرند تا توهينهاي تو را علني کنند )

بنده هم طبق درخواست شما بحث توحيدي کردم

و اگر از خلفا يا ابن تيميه که خودت گفتي همزبان توست مثل زدم در همان راستا بود که در متن چت هم کاملا هويداست (صرف نظر از اينکه تعداي از دوستانت تو را در جواب ياري ميکردند)

از طرفي مگر همان خلفاي فوق الذکر تو موحد نبودند که از مثال زدن آنان خودداري ميکنيد؟؟؟؟!!!!!!
الگوي شما بعنوان يک فرد موحد کيست؟؟؟؟
آيا به غير از خلفاست؟؟؟؟
اگر الگوي شما را غير از خلفايتان تشکيل ميدهند آنان را به ما معرفي کنيد؟؟؟؟؟
در ضمن شما از امام حسن مجتبي ع بعنوان خليفه پنجم نام برديد و سئوال من از شما بي جواب ماند
آن سئوال اين بود
اگر امام حسن ع را خليفه پنجم ميدانيد چرا مرقدش توسط وهابي ها با خاک يکسان شده؟؟ و براي خالدبن وليد شرابخوار و هوسران بارگاه و مرقد ساخته اند؟؟؟؟!!!!!!
اگر ملاک وحدانيت خداوند امثل خلفاي شما و خالدبن وليدهاست که ارزاني خودتان

گفتي حضرت علي ع خليفه چهارم شماست
که البته همانند خليفه دانستن امام حسن ع دروغ ميگويئد

اگر اينچنين است پس چرا طبق فرمايش علي ع در صحيح بخاري و مسلم که از کتب خودتان است عمر و ابوبکر را خائن و گناهکار و حيله گر نميدانيد؟؟؟!!!

دروغي را هم که بر من نسبت ميدهي مبني بر اينکه من مطلبي را از صحيح گفتم که سند نداشته انشاءالله در علني کردن متن چت براي همه مشخص خواهد شد.

شما نگران قضاوت خوانندگان نباشيد

امروز هم چند مرتبه زنگ زدم شهامت جواب نداشتي لابد در طول روز گوشي شما دست دوستتونه!!!!!!!!!
منظورتون همون دوستان وهابي شماست که در چت ازشون نام برديد؟؟؟؟

آيه (( صم بکم عمي فهم لايرجعون )) را فراموش نکنيد.

و دقيقا به همين جهت دينتان ارزاني خودتان البته اگر اسم دين را بشود روي آن عقيده گذاشت!!!!!!!!!

علي لعنت الله علي القوم اظالمين





156 | عرفان | Iran - Tehran | ١٢:٠٠ - ٠٣ آذر ١٣٨٨ |
سلام
اولا عزيزم دروغ نگو من گفتم اين شماره رو ميشناسي
دوما من گويشي پيشم نبود پيش دوستم بود
سوما من هيچ تكبري نداشتم شما بوديد كه هي ميگفتي من عريم خيلي خوبه من قرانم خيلي خوبه من خستگي ناپذيرم و...
چهارما من كي فرار كردم من هرچي ميگفتم شما كم مياوردي و موضوع رو عوض ميكردي
من داشتم بحث توحيد ميكردم شما ميرفتي سر ابن تيميه(رض)وعايشه(رض)وخلفاي راشدين و...
100بار بهت گفتم موضوع رو عوض نكن باز موضوع رو عوض كردي..
بعدش هم كه احاديث دروغي به بخاري بستي و قتيم كم آوردي گفتي اين حرف رو از دهن سنيهاي عربستان شنيدي آخرش ندونستم حديث بو يا حرف مردم.
ولي من هنوز هم معتقدم تو تو اين سايت كار ميكنييييي
..
إِنَّ الَّذِينَ كَفَرُواْ سَوَاءٌ عَلَيْهِمْ أَأَنذَرْتَهُمْ أَمْ لَمْ تُنذِرْهُمْ لاَ يُؤْمِنُونَ
در حقيقت كسانى كه كفر ورزيدند چه بيمشان دهى چه بيمشان ندهى بر ايشان يكسان است [آنها] نخواهند گرويد
خَتَمَ اللّهُ عَلَى قُلُوبِهمْ وَعَلَى سَمْعِهِمْ وَعَلَى أَبْصَارِهِمْ غِشَاوَةٌ وَلَهُمْ عَذَابٌ عظِيمٌ
خداوند بر دلهاى آنان و بر شنوايى ايشان مهر نهاده و بر ديدگانشان پرده‏اى است و آنان را عذابى دردناك است
.
لَكُمْ دِينُكُمْ وَلِيَ دِينِ
دين شما براى خودتان و دين من براى خودم
.
بله واقا كه شما بر ديدگانتان پرده اي است و حقيقت را نمي بينيد.
باز هم ميگويم خداوند هدايتتان كند
mohamad_kamyar@yahoo.com
157 | عرفان | Iran - Tehran | ١٢:٠٠ - ٠٤ آذر ١٣٨٨ |
www.downloadsnwc.blogfa.com www.downloadsnwc.blogfa.com www.downloadsnwc.blogfa.com www.downloadsnwc.blogfa.com www.downloadsnwc.blogfa.com www.downloadsnwc.blogfa.com www.downloadsnwc.blogfa.com www.downloadsnwc.blogfa.com
158 | عرفان | Iran - Tehran | ١٢:٠٠ - ٠٤ آذر ١٣٨٨ |
سلام واقا كه خيلي كثافتيد چرا وبلاگي كه گذاشتم پاك كرديييييييد كثافتهاي ترسو از چي ميترسيد خشحال ميشم يك سري به اين بلگ بزنيد www.downloadswc.blogfa.com اينهم از دينتون آقاي محترم قسمت ميدم كه اين نظر من رو بدون سانسور بذار
159 | مالك اشتر | Iran - Tehran | ١٢:٠٠ - ٠٤ آذر ١٣٨٨ |
بسم الله القاسم الجبارين!!!!!!!!!!!!!!! بسم الله العزيز ذو انتقام!!!!!!!!!!!!!!!! جناب عرفان وهابي ...... امروز روز شهادت مولاي من. امام محمد باقر العلوم . خدا شماها و دوستات و اعوان و انصار عمريتونو ؟؟؟ کنه که بد جوري ؟؟؟ هستين. قبر عمر تو حرم داره. اون قبر؟؟؟ عمر حرم داره. قبر ابوبکر ؟؟؟ حرم داره. قبر عثمان ؟؟؟ حرم داره. قبر ابوهريره ؟؟؟ حرم داره. آخه ؟؟؟!!! پس چرا ضريح قبور امامن مارو نور چشمان رسول رو کنديييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييين ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! قبور اون ؟؟؟ که ؟؟؟ حرم داره امام قبور ائمه معصوم ما .............. هيهاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااات......................................... ؟؟؟؟ يا زهرا...............
160 | مجيد م علي | United Arab Emirates - Dubai | ١٢:٠٠ - ٠٥ آذر ١٣٨٨ |
با سلام
جناب اقاي غير عرفان " خرفان " , از اينكه متن قبلي تو را نگذارده اند حتما براي حفظ ابرويت بوده . اين يكي را هم بهتر بود درج نميكردند .
خرفان عزيز يك بار متن خودتو بخوان :
1 ) واقعاُ صحيحه نه واقا
2 ) خوشحال صحيحه نه خشحال
3 ) وبلاگ صحيحه نه بلگ .
در ضمن نكند خداي ناكرده غير مسلمان باشي كه به دين ما ( اسلام ) تاخته اي""اينهم از دينتون """ , بهر حال خداوند هدايتت كنه . ان شاء الله
اشكال اخر اينه كه منظورت چيه در اين وبلاگ چي نوشته شده من كه مراجعه كردم ميدوني چي نوشته شده بود :
اين را نوشته بودند

<<<<<<وبلاگي با اين آدرس پيدا نشد>>>>>

<<<<<<<<ممکن است آدرس وبلاگ را اشتباه وارد کرده باشيد و يا وبلاگ حذف شده باشد>>>>>

<<<<<< Blog not found >>>>>
فكر ميكنم يكنفر تو را دنبال نخود سياه فرستاده . چنچ گرفتي كه خودتو خرفان معرفي كني هان
در نظر شماره 159 اينو ثابت كردي كه بر حماقت خودت هشت مرتبه اصرار داري ,

  بعدی [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10]   قبلی
* نام:
* پست الکترونیکی:
* متن نظر :
  

آخرین مطالب