او مي گويد:
وكانت عائشه ـ رضي الله عنها ـ تري أن إرضاع الكبير يحرمه، وأرضعت غلاما فعلا، وكان يدخل عليها، وأنكر بقية أمهات المؤمنين ذلك.
عائشه ، اعتقاد داشت كه رضاع كبير سبب محرميت مي شود و قطعا خود او غلامي ( كه نزديك به سن بلوغ بوده) را شير داد و آن غلام بر او وارد مي شد؛ اما ساير مادران مؤمنان، آن را قبول نداشتند
فتح المنعم شرح صحيح مسلم ج5 ص622
شيعيان به عايشه اهانت مي كنند...
شيعيان به مادر ما عايشه جسارت مي كنند...
اينها مطالبي است كه هر روز اين وهابيان در اين شبكه ها بيان مي كنند
آيا اين مطلب شيخ خود را ديده اند؟ آيا اين كه عايشه از سينه خود به جوانان شير مي داده،توهين هست يا نه؟ آيا يك عالم شيعه در كتب خود،چنين مطلبي را به عايشه نسبت داده ؟! خجالت نمي كشيد؟حيا نداريد؟
البته شايد يك عقيلي كه عقل نداشته باشد،پيدا بشود و بگويد:نياز نيست مرد مستقيم از سينه زن بنوشد تا به آن زن محرم شود بلكه زن مي تواند شير خود را بدوشد و در ظرفي بريزد تا مرد از آن بنوشد و بي آن كه تماس بدني حاصل شود مرد به زن محرم مي شود .
در جواب اين گروه بايد گفت : آنچه موجب محرميت از راه شير خوردن است "رضاع" است نه "شرب" و رضاع به معناي خوردن شير به طور مستقيم از سينه زن است.پس با نوشيدن شير به صورت غير مستقيم كسي محرم نمي شود بلكه بايد "رضاع" تحقق يابد. و رضاع يعني اين كه شخص مستقيم از سينه زن شير بخورد.پس اين وهابيان كه مي گويند:شير را در كاسه مي ريخته و بعد مي خورده،يك دروغ و مردم فريبي بيش نيست.
مگه عايشه شير داشته که بتونه جواني را شير بده
؟ آنچه توي ذهن من بود اين بود که فقط زني که زايمان کرده باشه شير داره و ميتونه شير بده