بدانید که صحابه در زمان بعد از حیات و بعد از وفات حضرت پیامبر ص به آثار ایشان تبرک کر ده اند. مسلمانان همواره بعد از ایشان تا الان بر این اعتقاد هستند و دلایل جواز تبرک فراوان است. که یکی از آنها روایتی است که در کتاب شفاء قاضی عیاض آمده است که فرزند عمر دستش را بر جایی که حضرت پیامبر ص نشسته بود روی منبر می گذاشت و سپس بر چهره اش می کشید و این تبرک به جایی است که با لباس حضرت پیامبر ص متبرک شده بود. پس دقت کنین درباره منکرین توسل و تبرک به آثار حضرت پیامبر ص که ولله آنها از عمر و فرزندش و از قاضی عیاض بیشتر نمی دانند. و خداوند عالم تر است.