12661 | کد مطلب: 5022 - عنوان: امام شافعي : خوردن گربه كوهي ، موش خرما ، جوجه تيغي ، راسو ، بزمجه و ... جايز است + تصاوير كتاب نام و نام خانوادگی: محمد - تاریخ انتشار: ١٨:٢٩ - ٠٣ تير ١٣٩٢
سلام خسته نباشيد آقاي يزداني خدا بخاطر زحمات فراوانتون خيرتون بده بيزحمت اصرار کنيد که اين شبکه ولايت با کيفيت بالاي يعني HDو همين کيفيت SDروي همين فرکانس تو همين ماهواره پخش بشه چون بيشتر کار شما با نوشته و کتاب هستش اگه با کيفيت بالا پخش بشه وضوح نوشته ها بهتر معلومه خواهش مي کنم در اين زمينه تحقيق کنيد و اينکه حتما جواب من رو اينجا بذاريد که مطمئنم بشوم مطلب من را خونديد خواهش مي کنم حتما در مورد اين مطلب تحقيق کنيد که اين شبکه عزيز با کيفيت بالا با وضوح نوشته 5برابر بيشتر در اختيار مخاطبان قرار بگيره و با کيفيت SDهم باشه که کساني که گيرنده HDندارند بتونند با اون کيفيت هم دريافت کنند يعني با هردو کيفيت در همين فرکانس پخش بشه خيلي ممنونم پاسخ: باسلام دوست گرامي؛ با تشكر از شما؛ ولي شبكه قادر به تامين هزينه آن نمي باشد لذا از شما و ديگر بينندگان اين شبكه پوزش مي خواهيم. موفق باشيد گروه پاسخ به شبهات (1)
|
12662 | کد مطلب: 4967 - عنوان: آيا جبرئيل و ميكائيل، خادمان اميرمؤمنان عليه السلام بوده اند؟ (+ تصوير) نام و نام خانوادگی: علي - تاریخ انتشار: ١٧:٠٥ - ٠٣ تير ١٣٩٢
باعرض سلام مجددخدمت شماعزيزان قبلاًمن ازکابران محترم معذرت خواهي مي کنم که درکامنت فوق آنقدربحث از"اسم"بودکه الان وقتي نظرخودم راديدم متوجه شدم بجاي آصف ابن برخيااشتباهاً آسم اين برخيا نوشته ام که پوزش مي طلبم. وامادرپاسخ به شماعزيزان گروه محترم سايت، مختصراًبايدبگويم اولاًاينکه فرموده ايد: "هيچ معلوم نيست كه در صورت ذكر چيزي در قرآن هم اختلاف نباشد ما معتقد هستيم كه حتي اگر نام ائمه عليهم السلام هم در قرآن ميآمد، پيروان سقيفه حاضر نبودند كه بپذيرند؛" اين سخن شماهم قصاص قبل ازجنايت است وهم نوعي ادعاي علم غيب! دوستان من ازکجاشمابه اين نظرتان تااين حدمطمئن هستيد که فرموده ايد"..معتقديم.."؟ و(فرضاً نيز)اگربعدازذکرنام ائمه عليهم السلام کسي مخالفت مي ورزيدمابراحتي به استنادبه قرآن کريم اوراکافرمي خوانديم وديگرباهم بحث نمي کرديم. ثانياً آندسته آياتي که براي مدَّعايتان چون متعه و ارث.. آورده ايدخودتان مي دانيدکه هيچکدام ظهور در مانحن فيه ندارد!چراکه آن هم به تصريح نيست بلکه به تفسيراست! مثلاً آيه متعه که هرگزنص و مويِّدازدواج موقت نيست به دهها دليل! وآيه ارث هم حضرت داوود فرزندان زيادي داشت وازهيچکدام ذکري نشده واينجاهم صحبت ازارث درخصوص نبوت است نه مال و منال داوود! که خداوندبه اين شيوه مي فرمايدحضرت سليمان پس ازپدرش داوودپيامبرشداين کجاوآنچه شمافرموده ايدکجا؟؟ حضرت زکريابعدازدعابراي فرزند دارشدن(يحيي) فرموديرثني ويرث من آل يعقوب واجعله رب رضيّاً يعني دعاکردوازخدامي خواست که فرزندش مالش رابالابکشدوياچون خودش به مقام رسالت برسد؟؟؟!!! البته کتب مقالات مفصل وطولاني دراين مورد ومغالطه هاي چون اين آيه وآيات ديگرکه نمي خواهم به آن اشاره کنم،ولي مع الاسف عده اي بااغراض فرقه اي آن رابه نفع خودمصادره نموده اندرا من مطالعه کامل ودقيق نموده ام که نيازي به ورود به بحث آن راندارم. ثالثاًحديث قرطاس هم الي ماشاءالله حرف وحديث درآن است که خودتان ازموضوع باخبرهستيدازسند تادلالت واينکه حالا که پيامبرننوشته خب ازکجامي دانيدکه حضرت قراربوده چه بنويسد؟ ضمن اينکه پامبراُمّي ودرس نخوانده بوده واصلاً نمي نوشته ودههااشکال به ماننداين دو!!! رابعاًپاسخ خودتان رابحمدالله خودتان داده ايدچون فرموده ايدباهمه اوصافي که پيامبردرکتب پيشين وقرآن ذکرشده بودبگونه اي که اهل کتاب او راچون فرزندانشان مي شناختندبازعده اي همان يهود ونصاري مانده وايمان نياوردند! واتفاقاًمانيزهمين مي گوئيم وبي بينيدکه براحتي خودقرآن کريم ومابه تبع قرآن مجيد،آنان رامسلمان ندانسته وبلکه کفاريهودونصاري مي خوانيم وباهم بحثي نداريم! چراکه درمقابل نص جبهه گرفتند! آياتي ديگري هم که احياناًذکرده ويامي کنيدبه همين شکل است اگرنص است پس مخالف نص کافراست واگرنص نيست چراماتفسيربه رأيِ خودمان را وِجهه نص!! به آن مي دهيم؟ باتشکرازشمادوستان گرامي. والسلام علي من اتبع الهدي. پاسخ: باسلام دوست گرامي؛ به دليل آياتي كه ذكر كرديم. خلفا با آن مخالفت كردند و حالا اهل سنت برخي چشم و گوش بسته از آنها تبعيت مي كنند و هيچ اعتراضي نمي كنند و سخن انها را همانند سخن الهي پذيرفته اند. آيات تصريح داشته و حالا هم تصريح دارد ولي برخي كه براي آنها سخت بوده سخن خليفه را رد كنند، در صدد توجيح آن بر آمده اند بطوري كه پس از سالها، امثال جنابعالي در تصريح آن شك مي كنيد تصريح را شما مي فهميد يا حضرت فاطمه سلام الله عليها كه براي ارث بر آنها استدلال مي كند؟ جالب است كسي كه خودش بدعت گذاشته قبول دارد اما شما آن را هم قبول نداريد! گويا منظور ما را از استدلال به آيات مربوط به يهود و نصاري نفهميده ايد؟! خداوند مي فرمايد: ما رسول آخر الزمان را در كتب آنها به طوري براي آنها معرفي كرديم و نام برديم كه او را از فرزندان خود بهتر مي شناختند حتي براي يافتن او به مدينه مي آيند اما وقتي او ظهور مي كند نمي پذيرند. چه تضميني است كه اگر خداوند نام وصي رسول الله صلي الله و عليه و آله را در قرآن مي آورد مسلمانا هم به آن تمكين مي كردند؟ خداوند با اين طريق مي خواست قرآن و عترت كه ثقلين هستند را از گزند غاصبين نگه دارد چون در صورتي كه همه راهها براي غصب آنها بسته مي شد سعي در قتل وصي يا تحريف قرآن مي كردند چنانكه در زمان رسول الله صلي الله عليه و آله نقشه قتل ايشان و در زمان رحلت ايشان نقشه قتل امام علي عليه السلام را كشيدند ولي بحمد الله نتوانستند و خداوند آنها را از اين حوادث حفظ كرد و قرآن را با اين ترفند از تحريف نجات داد. در مورد ارث انتقاد كرده ايد! برادر عزيز نبوت ارث بردني نيست بلكه اعطايي از طرف خداست. ثانياً مگر آدم كم است كه حضرت ذكريا اصرار داشته باشد خداوند به ايشان پسري بدهد تا نبي بعد از او باشد؟ مگر حضرت عيسي عليه السلام به دنيا نيامده بود آنهم با آنهمه معجزه؟ پس ايشان نبوت را در مورد ارث بردن لحاظ نداشته است. موفق باشيد گروه پاسخ به شبهات (1)
|
12663 | کد مطلب: 4967 - عنوان: آيا جبرئيل و ميكائيل، خادمان اميرمؤمنان عليه السلام بوده اند؟ (+ تصوير) نام و نام خانوادگی: سلام بر قاتل ... - تاریخ انتشار: ١٦:٥٤ - ٠٣ تير ١٣٩٢
****** علت اصلي گمراهي پيروان عائشة ******** حالا فهميدم!!! بنده بالاخره متوجه شدم!!! بعد از سالها تعجب و حيرت، به فضل خدا، بنده علت اصلي را يافتم!!! علت اصلي ارتکاب عمل شنيع رضاع کبير، همراهي با عائشة در جنگ جمل، دشمني با اهل بيت (عليهم السلام) و کشته شدن بيش از 20 هزار نفر: >>>>> نيامدن اسم «عائشة» در آيه «فقد صغت قلوبكما» بوده است!!! <<<<<< *********** چه کار کنند اين قوم بدعاقبت؟؟ اگر خداوند اسم «عائشة» را مستقيما در آن آيه آورده بود، آنها هرگز پيرو عائشة نميشدند!!! هرچه باشد: "مصداق بلاشبهه او که همان اسم «عائشة» است وداشتن مدرک قرآني به اسم «عائشة»، که وجودندارد" ********* چرا خداوند مستقيما اسم «عائشة» را نياورد تا اينها بدانند که نبايد از آن منحرف القلب پيروي کنند؟!!! چرا خداوند مستقيما نام «عائشة» را نياورد تا مردم با پيروي از او « 1400سال» به جان يکديگر نيافتند؟!!! «واگريک آيه! به همين مقدار!نه بيشتر!فقط يک آيه!به اسم «عائشة» نازل شده بود هيچکدام از اين رضاعهاي کبير بين مسلمين وجودنداشت»!!! کاش فقط يک آيه!! فقط يک آيه نام عائشة را کنار انحراف قلب او ذکر کرده بود، تا مسلمات ديگر به مردان سيبيلو شير ندهند!!! ************** راستي اي جماعت ابوبکريست!!! بنده يک چيز ديگر هم درباره شما کشف کردم!!! علت آنکه شما از معاويه و ابوبکر و يزيد و مامون و خلفاي عثماني و تيمور لنگ و صدام و ديکتاتورهاي سعودي و ... دوري نميکنيد اين است که در اين آيه «اجتنبوا الطاغوت» مستقيما اسم آنها نيامده است!!! اگر خداوند ميخواست شما از يزيد و ابوبکر پيروي نکنيد، قطعا اسم آنها را کنار آيه «اجتنبوا الطاغوت» ميآورد!!! ولي نياورد، تا شما هم از آنها دوري و اجتناب نکنيد!!! يا علي
|
12664 | کد مطلب: 1386 - عنوان: تهديد به نسل كشي روستاهاي شيعه نشين توسط رهبر "ارتش آزاد" نام و نام خانوادگی: سلام بر قاتل ... - تاریخ انتشار: ١٥:٤٩ - ٠٣ تير ١٣٩٢
جناب آقاي محسن مگر مدعي دروغين امامت چون جعفر کذاب، چارهاي هم به جز وحدت با امثال «عبيد الله بن يحيى بن خاقان» دارد؟!!
|
12665 | کد مطلب: 4967 - عنوان: آيا جبرئيل و ميكائيل، خادمان اميرمؤمنان عليه السلام بوده اند؟ (+ تصوير) نام و نام خانوادگی: علي - تاریخ انتشار: ١٥:٤٣ - ٠٣ تير ١٣٩٢
باسلام به دوستان محترم وعرض تشکرازمجريان سايت. اميدوارم هرچه سريع ترمقاله مفصّل تان درخصوص سوال فوق،مهيّاشده ودرمعرض ديدِکاربرانتان قرارگيردتامابامطالعه آن، به پاسخ مان برسيم. فقط باعرض معذرت اين نکته رالازم به ذکرمي دانم که: آري بسيار شده که خداوندمتعال درقرآن کريم افرادي رابه اقتضاي علوم بلاغت وفصاحت، شخص،اشخاص وياحتي اشيائي راباصفت! وصيغه غايب! وماضي وامثالهم ذکرکرده! ولي هيچکدام (درآن لحظه)درمقام معرفي انتصاب ايشان به نصب رسالت الهي چون نبوت وياامامت به معناي شيعي آن نبوده! بلکه ذکري ازسرگذشت وتاريخ شخص مذکوراست نسبت به واقعه اي! مانندداستان آسم ابن برخياوآوردن تخت ملکه سبأتوسط اوبه کمترازپلک چشم، به هم زدن! ياقصه عزيزمصروهمسرش زليخا! ويااشاره قرآن به حضرت آسيه بنت مزاحم وآن ايمان محکم اوبه خداي يکتا وفداکاريهاي اودرحق پيامبرزمانش حضرت موسي! وبازاشاره به داستان حضرت عُزير و عُزارکه برادرش عُزير ازچگونه زنده شدن مردگان سوال نمودوخداوندبايک "کن فيکون" پاسخش راداد! ومواردي ازاين دست که گرچه هيچکدام به اسم نيست وفقط باصفت است ولي ذکر حادثه اي است که برايشان اتفاق افتاده وقرارنيست مردم نيازي به ذکراسم شان داشته باشند! چراکه ذکر نام آنان، عقيده نيست! وهرگزاقوام وملل به جان هم نمي افتندودست به کشتاريکديگرنمي زنندکه فرضاً نام کسي که تخت بلقيس راآوردکه بود؟؟! ولي اينجاسخن ازدوچيزاست اول اعتقادبه اصل امامت والوالامري! ودوم که 1400سال است مردم رابه جان يکديگرانداخته وازاصل اول مهمترشده! "مصداق بلاشبهه او که همان اسم اوست وداشتن مدرک قرآني به اسم، که وجودندارد" خداونددرقرآن کريم درچندکلمه بسيارکوتاه!! نبوت حضرت رسول اکرم صلي الله عليه واله راتصريح مي کندتامخالفان اوبه اجماع مسلمانان،کافرباشندمثلاً "ومامحمدالارسول" "..يأتي من بعدي اسمه احمد" "انک لمن المرسلين" ومي دانيدازاين قبيل آيات براي اثبات انبياء سلف وحضرت رسول(ص)بسيارفراوان است واگريک آيه! به همين مقدار!نه بيشتر!فقط يک آيه!به اسم امامت نازل شده بودهيچکدام ازاين بگومگوهاي بين مسلمين وجودنداشت. والسلام علي من اتيع الهدي. پاسخ: باسلام دوست گرامي؛ هيچ معلوم نيست كه در صورت ذكر چيزي در قرآن هم اختلاف نباشد ما معتقد هستيم كه حتي اگر نام ائمه عليهم السلام هم در قرآن ميآمد، پيروان سقيفه حاضر نبودند كه بپذيرند؛ چنانچه خلفاي سه گانه در بسياري از احكام و مسائل، بر خلاف صريح قرآن عمل کردند؛ و حکم آنرا نپذيرفتند. به موارد زير دقت كنيد: الف) متعه: آيه قرآن مي گويد: «فَمَا اسْتَمْتَعْتُمْ بِهِ مِنْهُنَّ فَآَتُوهُنَّ أُجُورَهُنَّ فَرِيضَةً » (نساء/24) و زنانى را كه متعه كردهايد ، مَهرشان را به عنوان فريضه اى به آنان بدهيد. قرطبي ميگويد: «وقال الجمهور المراد نكاح المتعة الذي كان في صدر الإسلام» مراد از اين « فَمَا اسْتَمْتَعْتُمْ » نكاح متعه است كه در صدر اسلام رايج بوده. تفسير قرطبي ، ج5 ، ص120 و فتح القدير ، ج1 ، ص449 و تفسير طبري ، ج5 ، ص18 در صحيح بخاري آمده است: « نزلت آية المتعة في كتاب الله ففعلناها مع رسول الله صلى الله عليه وسلم ولم ينزل قرآن يحرمه ولم ينه عنها حتى مات قال رجل برأيه ما شاء قال محمد يقال إنه عمر» آيه متعه در زمان رسول خدا نازل شد و ما در زمان رسول خدا به آن عمل ميكرديم و آيه هم بر حرمت آن نازل نگرديد و رسول خدا هم تا دم مرگ ما را از آن منع نكرد ، مردي با رأي و ميل خودش هر چه كه دلش خواست گفت . و اين شخص عمر بن الخطاب بود. ب) ارث: خليفه اول با آوردن حديثي که تنها خود شاهد صدور آن از پيامبر اکرم صلي الله عليه و آله بود ؛ ارث بردن از پيامبران را انکار و فدک را از حضرت فاطمه سلام الله عليها پس گرفت، بر خلاف آيات شريفه: «و َوَرِثَ سُلَيْمَانُ دَاوُودَ» ( نمل/16) «فَهَبْ لِي مِن لَّدُنكَ وَلِيًّا ، يَرِثُنِي وَيَرِثُ مِنْ آلِ يَعْقُوبَ و َاجْعَلْهُ رَبِّ رَضِيًّا» (مريم/ 5 و 6) ج) حج تمتع: خليفه دوم آيه ي « فَمَن تَمَتَّعَ بِالْعُمْرَةِ إِلَى الْحَجِّ» (بقره/ 192) را منسوخ اعلام کرد و دستور داد تا بدان عمل ننمايند. دليل آن در بحث متعه گذشت. د) آيه «ماينطق عن الهوي»: قرآن کريم در باره ي پيامبرصلي الله و عليه و آله مي فرمايد : «وَمَا يَنطِقُ عَنِ الْهَوَى ، إِنْ هُوَ إِلَّا وَحْيٌ يُوحَى ،عَلَّمَهُ شَدِيدُ الْقُوَى» ( نجم/3) ولي وقتي پيامبر صلي الله و عليه و آله قلم و دوات براي نوشتن خواست تا بدان وسيله جلوي ضلالت امت را بگيرد، « هَلُمُّوا أَكْتُبْ لَكُمْ كِتَاباً لَا تَضِلُّوا بَعْدَهُ» ( قلم و دوات و كاغذى) بياوريد تا نامهاى براى شما بنويسم كه به بركت آن بعد از آن هرگز گمراه نشويد. «فَقَالَ بَعْضُهُمْ إِنَّ رَسُولَ اللَّهِ قَدْ غَلَبَهُ الْوَجَعُ وَ عِنْدَكُمُ الْقُرْآنُ حَسْبُنَا كِتابُ اللَّهِ» بعضى از حاضران گفتند:« بيمارى بر پيامبر صلى الله عليه و آله غلبه كرده( و العياذ باللَّه هذيان مىگويد) و نزد شما قرآن است و قرآن براى ما كافى است» در ميان حاضران غوغا و اختلاف افتاد؛ بعضى مى گفتند:« بياوريد تا حضرت بنويسد و هرگز گمراه نشويد!» و بعضى غير از آن را مىگفتند؛ هنگامى كه سر و صدا و غوغا و اختلاف فزونى گرفت، رسول خدا صلى الله عليه و آله( با ناراحتى شديد) فرمود:« برخيزيد و از نزد من برويد اين حديث به طرق مختلف و با تعبيرات گوناگون در همان صحيح بخارى نقل شده است. (صحيح بخارى، جلد ششم، باب مرض النّبى صلى الله عليه و آله و وفاته، صفحه 12، چاپ دارالجيل بيروت.) از توجه به اين موارد معلوم مي شود که غاصبان خلافت از هيچ تلاشي براي بازي کردن با قرآن و نابودي دين فروگذار نميکردند، علامه اميني (ره) در اين زمينه مي نويسد: « نبي مکرم اسلام صلى الله عليه و آله و سلم مطلع بود كسانى هستند كه بر علي عليه السلام رشك مي برند چنانكه در قرآن بدان اشعار شده: « أَمْ يَحْسُدُونَ النَّاسَ عَلى ما آتاهُمُ اللَّهُ مِنْ فَضْلِهِ» (النساء/ 54) ابن مغازلى در« مناقب» و ابن ابى الحديد در جلد 2 شرحش ص 236 و حضرمى شافعى در« الرشفه» ص 27 اشعار نموده اند كه: اين آيه درباره على عليه السلام و مختصات علمى او( كه مورد رشك و حسد واقع شد) نازل گرديده است. مگر اهل كتاب با آنكه در كتب آنها به نام و خصوصيات رسول خاتم صلي الله عليه و آله تصريح شده بود به ايشان ايمان اوردند؟ حضرت عيسي عليه السلام، مسيحيان را به رسول خاتم صلي الله عليه و آله بشارت داده بود: «وَ إِذْ قالَ عيسَى ابْنُ مَرْيَمَ يا بَني إِسْرائيلَ إِنِّي رَسُولُ اللَّهِ إِلَيْكُمْ مُصَدِّقاً لِما بَيْنَ يَدَيَّ مِنَ التَّوْراةِ وَ مُبَشِّراً بِرَسُولٍ يَأْتي مِنْ بَعْدِي اسْمُهُ أَحْمَد» (صف/9) و (به ياد آوريد) هنگامى را كه عيسى بن مريم گفت: «اى بنى اسرائيل! من فرستاده خدا به سوى شما هستم در حالى كه تصديقكننده كتابى كه قبل از من فرستاده شده [= تورات] مىباشم، و بشارتدهنده به رسولى كه بعد از من مىآيد و نام او احمد است!» علماء مسيح و يهود به آمدن پيامبر بشارت ميدادند و اوصاف ايشان را سينه به سينه نقل و در کتابهاشان مي نوشتند، و اوصاف ايشان آنقدر واضح بود که همانند فرزندانشان او را ميشناختند؛ الَّذينَ آتَيْناهُمُ الْكِتابَ يَعْرِفُونَهُ كَما يَعْرِفُونَ أَبْناءَهُمْ وَ إِنَّ فَريقاً مِنْهُمْ لَيَكْتُمُونَ الْحَقَّ وَ هُمْ يَعْلَمُون(بقره/146 و انعام/20) اما مي بينيم وقتي ايشان مبعوث شدند، بخاطر متاع دنيا سر به مخالفت گذاشتند. و حقيقت را کتمان کردند. إِنَّ الَّذينَ يَكْتُمُونَ ما أَنْزَلَ اللَّهُ مِنَ الْكِتابِ وَ يَشْتَرُونَ بِهِ ثَمَناً قَليلاً أُولئِكَ ما يَأْكُلُونَ في بُطُونِهِمْ إِلاَّ النَّارَ وَ لا يُكَلِّمُهُمُ اللَّهُ يَوْمَ الْقِيامَةِ وَ لا يُزَكِّيهِمْ وَ لَهُمْ عَذابٌ أَليمٌ ( بقره/ 174) موفق باشيد گروه پاسخ به شبهات (1)
|
12666 | کد مطلب: 4700 - عنوان: توهين "سني نيوز" به شيعيان اهل بيت نام و نام خانوادگی: روح الله - تاریخ انتشار: ١٥:٤٢ - ٠٣ تير ١٣٩٢
يا امام زمان .تا نيايي گره از کار بشر وا نشود . به کوري و ريشه کني وهابيت ميگوييم يا علي يا زهرا يا حسين .
|
12667 | کد مطلب: 4699 - عنوان: اهانت به حضرت علي (ع) و فاطمه زهرا(س) در نماز جمعه اهل سنت زاهدان نام و نام خانوادگی: سلام بر قاتل ... - تاریخ انتشار: ١٥:٢٠ - ٠٣ تير ١٣٩٢
جناب معين در معتبرترين کتاب اهل سنت، صحيح بخاري، آمده است که هرکس که به ابوبکر باج نداد بايد کشته شود. يا علي
|
12668 | کد مطلب: 4967 - عنوان: آيا جبرئيل و ميكائيل، خادمان اميرمؤمنان عليه السلام بوده اند؟ (+ تصوير) نام و نام خانوادگی: سلام بر قاتل ... - تاریخ انتشار: ١٥:١٩ - ٠٣ تير ١٣٩٢
******** قرآن کريم چه کند تا ابوبکريستها قانع شوند؟ ********* مظلوم قرآن کريم!! هر چه ميگويد بازهم ابوبکريستها قانع نميشوند!!! يکجا ميفرمايد: «فسبحان الله رب العرش عما يصفون » ولي بازهم ابوبکريستها ميگويند در قيامت ساق پاي خدا ديده ميشود!!! جاي ديگر ميفرمايد: «لا تدركه الابصار وهو يدرك الابصار» ولي بازهم ابوبکريستها ميگويند که خداوند در قيامت روئيت خواهد شد!!! جاي ديگر ميفرمايد: «وما ينطق عن الهوي» ولي بازهم ابوبکريستها ميگويند که حضرت محمد مصطفي (صلي الله عليه و آله) چون ديوانگان قصد خودکشي داشت!!! *********** به نظر شما قرآن کريم ديگر بايد چه بگويد تا امثال عمر بن عمر (کامنت 15) قانع شوند و از پرستش وهم ساقدار در آسمان خودداري کنند؟ مگر قرآن کريم مسلمين را امر به اطاعت از حضرت محمد مصطفي (صلي الله عليه و آله) نکرده است؟ پس چرا ابوبکريستها قانع نشدند و به جاي ايشان عائشة را منبع سنت دين خود (مثل رضاع کبير) قرار دادند؟ مگر قرآن مجيد نفرموده است «سبحانه وتعالي عما يشركون»؟ پس چرا قوم عمري همچنان ابوبکر را شريک خداوند در جعل خليفه ميدانند؟ *********** مشکل اين قوم چيست؟ نام است؟ لفظ مبارک «الله» 2816 مرتبه در قرآن کريم است!!! ولي اين قوم همچنان به جاي «الله»، وهم ساقدار را معبود خود ميدانند!!! ولي اين قوم همچنان به جاي «الله»، ابوبکر را جاعل خليفه الله ميدانند!!! ولي اين قوم همچنان به جاي «الله»، عمر را جاعل شريعت الهي ميدانند!!! ******** پس نامها و الفاظ مشکل اين قوم نيست!! همانگونه که لفظ «احمد» مشکل قوم نصاري نبود!!! همانگونه که لفظ «مسيح» مشکل قوم يهود نبود!!! هم نصاري از لفظ «احمد» باخبر بود، و هم يهود از لفظ «مسيح» باخبر بود. ولي به مجرد آنکه حضرت مسيح (عليه السلام) و حضرت نبي اکرم احمد (صلي الله عليه و آله) را ديدند، آنها را انکار کردند!! دقيقا همانگونه که ابوبکريستها، محمد مصطفي (صلي الله عليه و آله) را انکار کردند و به جاي ايشان شوراي سقيفه را قبول کردند!! همانگونه که «آل ياسين» را انکار کردند و واژه جعلي «الياسين» را وارد قرآن کردند!!! چه کنند ديگر!! ابوبکريسم است و پيروي از کعب الحبار!!!
|
12669 | کد مطلب: 6154 - عنوان: علامه حسيني قزويني امام سيزدهم شيعيان+تصوير نام و نام خانوادگی: بنيامين سلامي - تاریخ انتشار: ١٥:١٨ - ٠٣ تير ١٣٩٢
لابد قراره فردا پس فردام اعلام کنن استاد قزويني هم امام چهاردهممونه.اي خدا چه باحال ميشه بگن.اون موقست که از خنده روده بر ميشيم
|
12670 | کد مطلب: 5063 - عنوان: آيا امام زمان داراي زن و فرزند هستند ؟ نام و نام خانوادگی: نازنين - تاریخ انتشار: ١٢:٢٠ - ٠٣ تير ١٣٩٢
ميلاد امام زمان مبارک
|
12671 | کد مطلب: 4699 - عنوان: اهانت به حضرت علي (ع) و فاطمه زهرا(س) در نماز جمعه اهل سنت زاهدان نام و نام خانوادگی: م ص - تاریخ انتشار: ١١:٥٦ - ٠٣ تير ١٣٩٢
متاسفانه اگر يکم فکر کنيد و ببينيد متوجه ميشيد که حداقل يک نقطه مشترک بين ما مسلمانان اهل شيعه و اهل تسنن هست و آن قبول داشتن پيامبر بزرگ اسلام است اين تنها وجه تناسب ما مسلموناست ولي اگر از فراماسونها چيزي بدونيد ميبينيد که با اتحاد و همبستگيشون دارن به هدف شيطاني خودشون ميرسن و اگر به هرم فراماسوني ها دقت کنيد پايين هرم گوسفندهاي هميشه بدهکار هستن که انقدر درگير کاراي روز مره و اختلافاي مسخره اي مثل اختلاف شما هستند که ديگه وقتي براي فکر کردن و هم بستگي ندارن و اين باعث ميشه که اونا روز به روز بزرگ تر و بزرگتر بشن که در همه جاي زندگيمون بدون اينکه خودمون خبر داشته باشيم نقش داشته باشند
|
12672 | کد مطلب: 5009 - عنوان: آيا عمر بن الخطاب ، به حضرت زهرا سلام الله عليها جسارت كرده است ؟ نام و نام خانوادگی: مبين - تاریخ انتشار: ١١:٢١ - ٠٣ تير ١٣٩٢
باسلام .عزيزان چيزي كه شمابه حضرت عمرنسبت ميدهيدخيلي چيزهارونشون ميده كه اولاحضرت علي ع ترسوبوده ولي علي كه ماميشناسيم حيدربوده درضمن چطورچندسال بعدوفات حضرت فاطمه حضرت علي دخترشوبه حضرت عمرداده درضمن بيسوادبخون ببين پسران حضرت علي اسمشون چي بوآخه تاكي. ماتاموقعي كه باهم متحدبوديم چيزي به نام آمريكاواسرائيل نداشتيم همه آنهاگربه بودندولي الان شيرشدن چون مامشكل داريم برمطالعه كن ببين مسلمانان چچن وهندونيجريه چه بلايي به سرشون اومدبروزندان گوانتانامو رومطالعه كن تاكي مسلماني بدبخت باشيم پاسخ: باسلام موفق باشيد گروه پاسخ به شبهات (1)
|
12673 | کد مطلب: 4124 - عنوان: نفي شهادت حضرت زهرا(س) از سوي يك مدعي مرجعيت! نام و نام خانوادگی: مهدي - تاریخ انتشار: ١١:١٨ - ٠٣ تير ١٣٩٢
يکي هم که خواست حقيقت وسنت اهل بيت رابازگوکنداينگونه بااورفتارميشود.واقعا که حقيقت تلخ است.ام افتاب پشت ابرنميماند
|
12674 | کد مطلب: 5009 - عنوان: آيا عمر بن الخطاب ، به حضرت زهرا سلام الله عليها جسارت كرده است ؟ نام و نام خانوادگی: ندا آقايي - تاریخ انتشار: ١٠:٥٩ - ٠٣ تير ١٣٩٢
لطفا نظرات مخالف را نيز درج کنيد. اصل دين خدا قرآن و پيامبر هستند باقي همه جز فرعيات و وسيله هستن . مساله اي که 1400 سال قبل اتفاق افتاده دخل به هيچ گروهي نداره و بازگشت به اين گونه مسايل نه تنها باعث پيشرفت اسلام نمي شود بلکه عقب ماندگي مسلمانان را در پي دارد . لطفا کمي هم قرآن را مطالعه کنيد البته بدون تعصب و جانبداري . خداوند تمام انسانيت را هدايت عطا فرمايد
|
12675 | کد مطلب: 5958 - عنوان: علائم ظهور امام زمان(عج) نام و نام خانوادگی: melika - تاریخ انتشار: ١٠:٢٦ - ٠٣ تير ١٣٩٢
شايد اين جمعه بيايد شايد
|
12676 | کد مطلب: 6170 - عنوان: ازدواج همجنس بازان وهابي! + تصوير نام و نام خانوادگی: بوكاري - تاریخ انتشار: ٠٣:٣١ - ٠٣ تير ١٣٩٢
لطفا،منبع يا ماخذ اين خبر را به من لطف فرماييد. پاسخ: باسلام دوست گرامي؛ منبع در متن خبر بيان شده است در سايت هاي خودشان هم آمده است مي توانيد در اينترنت جستجو كنيد . موفق باشيد گروه پاسخ به شبهات (1)
|
12677 | کد مطلب: 4967 - عنوان: آيا جبرئيل و ميكائيل، خادمان اميرمؤمنان عليه السلام بوده اند؟ (+ تصوير) نام و نام خانوادگی: علي - تاریخ انتشار: ٠٣:٠١ - ٠٣ تير ١٣٩٢
سلام به دوستان گرامي سوالات جناب کامنت7(عمر)سوالات بسياري ازجوانان شيعه نيزمثل من هست ولي متاسفانه پاسخ هاي شماهيچکدام قانع کننده واطمينان بخش نبود! مثلاً اينکه چرانام حضرت علي عليه السلام درقرآن نيامده من چندين مقاله راخوانده ام ولي بازقانع نشده ام! (خلاصه مقالات اين بودکه خداوندبه چند طريق افرادرادرقرآن معرفي کرده مثل1-اسم2-عدد3-صفت.. وعلي عليه السلام باصفت معرفي شده!! ولي اين پاسخ هرگزمن رامجاب نکردچون نگاه مابه امامت آنچنان وسيع واصيل است که گويايک سوره بلندبالا باذکراسم بصورت نص مصرّح مي طلبد!) کاري داشت فقط يک آيه نازل مي شدتااينهمه غوغاوجدال خاموش شود؟ قرآن به بسياري ازنکات جزئي اشاره کرده است! مثل بازبودن دستان سگ، در آستان غاراصحاب کهف! ياجابازنمودن،براي تازه وارد،درمجلس! ياازپاره شدن پيراهن يوسف ازپشت سر! يامهيّا کرنده متکّا براي زنان مصري توسط زليخا! ياقطع نمودن وبريده شده دستان زنان مصري باچاقوي دردستانشان، هنگام ديدن يوسف! ويا..دههامواردجزي ديگرکه تماماً شفاف و واضح است! ولي نمي توانست ازيک اصول اعتقادي که به عقيده شيعه سعادت بشردر گِرو آن است بوضوح نه يک سوره وياچندآيه بلکه فقط يک آيه کوچک نازل کندتااينگونه مذاهب به جان هم نيفتند؟؟؟ ولي مااعتقادويقين محض داريم که خداونداحکم الحاکمين بوده وهرچه نازل نموده عين حق است وآنچه نازل نکرده عين حکمت. يکي ازعلماي بزرگ شيعه رامي خواندم که نوشته بود:به نص قرآن،مقام نبوت انتصابي والهي است ولي مقام امامت والو الامر،انتخابي وبرعهده مردم است. والسلام علي من اتّبع الهدي پاسخ: باسلام دوست گرامي؛ در اين مورد جوابهاي فراواني داده شده و به زودي هم مقاله مفصل و كاملي در اين مورد روي سايت قرار داده خواهد شد اما براي اينكه سوال جنابعالي را بي جواب نگذاشته باشيم مختصري براي شما توضيح مي دهيم. آنچه مهم است خود مساله امامت است و خداوند در اين مورد در قرآن به تفصيل سخن گفته است و ما در مقاله « ادله نقلى «نصب امام» توسط خداوند (امامت عامه)» به آن پرداخته ايم اما اينكه بايد نام امام هم در قرآن بيايد به هيچ وجه اصل اعتقادي نيست و يك مساله جزئي به حساب مي آيد و خداوند وظيفه ابلاغ آن را هم داده و در قرآن به آن تصريح كرده و رسول الله صلي اله عليه و آله هم به اين وظيفه عمل كرده است در اين مورد روايات متواتر وجود دارد كه در حجيت تالي تلو قرآن مي باشد و سني و شيعه حجيت آن را قبول دارند. باوجود اينكه ذكر نام امام مهم نبوده و اصلي از اصول نيست ولي با اين وجود خداوند اوصاف او را در قرآن معرفي هم كرده است. معرفي به وصف اقتضاي جامعه آن زمان بوده و به دلايل مختلف از معرفي به نام بهتر است كه در مقاله فوق الذكر بيان خواهد شد فقط به عناوين برخي از آنها اشاره مي شود: معرفي شخصيت معرفي الگوهاست. معرفي شخصيت زمينه ساز پذيرش معقول است، در حالي كه معرفي شخص در مواردي موجب دافعه ميشود. افراد زيادي نسبت به امير المومنين عليه السلام كينه داشتند و نسبت به سن ايشان هم حرف داشتند و زير بار نمي رفتند. احتمال توهينِ «نهادينه كردن خلافت در خانواده خود» به رسول الله صلي الله عليه و آله وجود داشت. جواب ديگر اينكه: قرآن در مقام معرفي افراد هميشه از ذكر نام استفاده نمي كند. بلكه گاهاً آنها را با اوصاف معرفي كرده كه از اين قسم هم نمونههاي فراوان در قرآن مي باشد مانند: «قالَ الَّذي عِنْدَهُ عِلْمٌ مِنَ الْكِتاب...» سوره نمل، آيه 40 كسى كه دانشى از كتاب (آسمانى) داشت گفت... «وَ قالَ الَّذِي اشْتَراهُ مِنْ مِصْرَ لاِمْرَأَتِهِ أَكْرِمي مَثْواهُ...» (يوسف/ 21) و آن كس كه او را از سرزمين مصر خريد [= عزيز مصر]، به همسرش گفت: «مقام وى را گرامى دار... «أَوْ كَالَّذي مَرَّ عَلى قَرْيَةٍ وَ هِيَ خاوِيَةٌ عَلى عُرُوشِها قالَ أَنَّى يُحْيي هذِهِ اللَّهُ بَعْدَ مَوْتِها» (البقرة/ 259) يا همانند كسى كه از كنار يك آبادى (ويران شده) عبور كرد... و جواب هاي ديگر ... موفق باشيد گروه پاسخ به شبهات (1)
|
12678 | کد مطلب: 6311 - عنوان: صحابه اي كه مشروعيت خلافت ابوبكر را قبول نداشتند نام و نام خانوادگی: قدرت ا.. شيرازي - تاریخ انتشار: ٠٣:٠٠ - ٠٣ تير ١٣٩٢
1-شهادت بر يگانگي خداوند ميدهم 2-شهادت بر نبوت محمد (ص) ميدهم كه محمد رسول خداوند است وقرآن توسط جبرييل برآن حضرت نازل شد وفرمان به يکتا پرستي خدا داد ودستور دادبسمت قلبه براي نماز وعبادت پروردگار قيام کنيم. 3- شهادت بر امامت علي (ع) ويازده فرزند برگزيده آن امام همام كه آخرين آنها ابوصالح المهدي (عج) است ميدهم . معتقدم پيامبر مکرم ودوازده امام همام بهمراه فاطمه زهرا دختر نبي مکرم همگي رحمت للعالمين هستند و واجب است براي قرب ونزديکي خدا به وجود مقدس چهارده معصوم متوسل شويم تا مورد عنايت باري تعالي قرار بگيريم . 4- هر انچه پيامبر فرموده واز طريق امامان معصوم با مجاهدتهاي سخت وشهادت امامان معصوم تا کنون به شيعيان رسيده وحفظ گرديده است همه وحي الهي است که توسط جبرئيل امين به نبي مکرم حضرت محمد (ص) نازل گرديده ويا کلام قدسي است . 5-افزودن ويا کسر کردن هر انچه پيامبر امر به ان کرده حرام وبدعت است وبدعت گذار گافر است . 6-انان که فرمان غدير را زير پا گذاشتند وخلافت غاصبان سقيفه را بر خلافت مولا علي (ع) برگزيدند قطعاً پشت به فرمان الهي کردند وبر خود ودين خدا ظلمي بزرگ ونابخشودني کردند . وهيچگاه از ظلمي که بر دين خدا وامت رسول اله کردند خلاصي ورهايي نخواهند يافت . 7- بواسطه اين ظلم بزرگ ونابخشودني برکات والطاف دايمي خدا را بر خلق خدا تباه کردند .و قلب ملکوتيان را غمناک وقلب شياطين را شاد وخرسند کردند . 8- ادامه نافرماني از خداوند توسط شيطان براي سجده نکردن بر انسان همان ظلم عظيم غصب خلافت خليفه و ولي خداوند در جهان آفرينش يعني مولا علي (ع) است. 9-اولين موجودي که با خليفه غاصب بيعت کرد شيطاني بيش نيست. ومورد لعنت ونفرين ابدي خداوند است. 10- وارثان غصب خلافت براي دور کردن مسلمانان از اصل وحقيقت دين اسلام دست از هيچ جنايت وننگي برنمي دارند وآخرين آن تا کنون خدمت ديگري است به شيطان رجيم که لعنت خدابراوباد وآن هم حلال کردن عمل شنيع لواط است که در آمريکا در مسجد خانه خدا عقد ونکاح حرام وننگين دو مرد هم جنس باز توسط روحاني تعليم ديده در مکتب خانه وهابيون عربستان خوانده ميشود که دل هر مسلماني بدرد مي ايد .؟؟؟!!!!
|
12679 | کد مطلب: 1360 - عنوان: ذبح كودك شيعه در روستاي نام و نام خانوادگی: عليرضا - تاریخ انتشار: ٠٢:٥٠ - ٠٣ تير ١٣٩٢
به نظر حقير مراجع زيادي دارن ساکت ميشن،همش محکوم ميکنيم که نميشه!!!!!آقاي خامنه اي ايران خيلي فدايي داره برن از شيعيان و مراقد مقدس دفاع کنن/اينجور نميشه که تاکي بايد مراقد مهدد بشن.يک سوال از شبکه ولايت:کشته شدن افغاني هاي شيعه توسط احناف هم کار وهابيت هستش؟اينا که ديگه احناف هستند.عقيده کشتن روافض در رگ و خون خيلي از عمري ها جاري شده
|
12680 | کد مطلب: 5548 - عنوان: بررسي شيوه هاي تبليغي وهابيت عليه شيعه نام و نام خانوادگی: سيد جمال كاظمي - تاریخ انتشار: ٠٢:٠٢ - ٠٣ تير ١٣٩٢
دوستان از جنگ و تعصب دست برداريد من تمام سوالات و جواب ها را ديدم حتي مدير سايت هم نميتواند جواب شما را بدهد معلوم است اين کاره نيست دوستان وبرادران چه اهل سنت چه شيعه و چه وهابيون احمق خواهش ميکنم فقط و فقط سخنراني هاي استاد دکتر علي اکبر رائفي پور را ان هم فقط به صورت تصويري نگاه کنيد از سير تا پياز را با مدرک دندان شکن و بدون سفسته جواب همه نوع مذهب را ميدهد بنده خدا ها دوستان من اينها هنوز نمي توانند درست قران را تفسير کنند چه انتظاري داريد در ضمن قراني را بخوانيد که فقط تفسير ايت الله مکارم شيرازي باشد همه فهم است و درست ترجمه شده در دکتر رائفي پور همه جواب هايتان را ميدهد فقط کافي است تايپ کنيد سخنراني هاي استاد دکتر علي اکبر رائفي پور اگر قاع نشديد مرا نفرين کنيد ولي من جواب گرفتم يا علي
|