2024 April 28 - يکشنبه 09 ارديبهشت 1403
پس از مسجد مكي اينبار جندالشيطان در مازندران خبر ساز شد!
کد مطلب: ٣٠٣٦ تاریخ انتشار: ٢٤ شهریور ١٣٨٩ تعداد بازدید: 3181
اخبار » عمومي
پس از مسجد مكي اينبار جندالشيطان در مازندران خبر ساز شد!

درحاليكه چند ماه قبل نزديكان افراطي مسجد مكي زاهدان در يكي از دانشگاه هاي مازندران خبر ساز شدند اينبار يكي از اعضاي گروهك جندالشيطان در اين استان شمالي خبر ساز شد .


به گزارش زاهدان پرس در حاليكه چندي قبل تعدادي از نزديكان به مسجد مكي زاهدان در دانشگاه غيرانتفاعي خزر محمود آباد در ايام عزاي حضرت فاطمه (س) با اقدام به نشر موهونات موجبات تحريك احساسات مذهبي شده بودند اينبار يكي از اعضاي گروهك جندالشيطان در مازندران خبر ساز شد .

بر پايه مركز اطلاع رساني پليس مازندران، رئيس پليس اطلاعات و امنيت عمومي پليس مازندران از دستگيري يكي از اعضاي گروه منتسب به جندالشيطان در مازندران خبر داد.

اسماعيل نوري اظهار داشت: در پي مراجعه شخصي مبني بر اينكه يك تبهكار با ورود غيرقانوني به منزل وي و ايجاد درگيري متواري شده است، موضوع از طريق پليس اطلاعات و امنيت عمومي مازندران پيگيري شد.

وي تصريح كرد: ماموران پليس در اقدامي غافلگيرانه متهم را شناسايي و دستگير كردند. متهم در بازجويي هاي به عمل آمده اظهار داشته است كه يك سال پيش با زني آشنا شده و وي را به طور موقت به عقد خود در آورده است.

وي يادآور شد: پس از مدت ها كه به وي مراجعه كردم متوجه شدم كه وي مجدداً ازدواج كرده است كه با ايجاد درگيري، قصد انتقام جويي از همسر سابق خود را داشته ام.

نوري گفت: متهم در ادامه تحقيقات، خود را از گروه هاي منتسب به جندالشيطان و ريگي معرفي كرد و در ادامه تحقيقات مشخص شد كه متهم با نام مستعار در چندين موسسه و مركز اقتصادي عضو شده و چندين حساب بانكي نيز براي خود افتتاح كرده است.


گفتني است چند ماه قبل خبر نامه دانشجويان گزارش داد ؛ تعدادي از نزديكان به محافل وهابي در دانشگاه غيرانتفاعي خزر محمود آباد در ايام عزاي حضرت فاطمه (س) اقدام به نشر موهونات كردند.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجويان ايران»، اين افراد در روز شهادت حضرت زهرا(س) با انتشار حدود 200 برگه كاغذ در دانشگاه سئوالاتي و موهوناتي را در ميان دانشجويان منتشر كردند.

افراد ناشر اين سوالات همگي زاهداني و از نزديكان محافل مسجد مكي هستند و در سوالات مطرح شده مسائلي از قبيل سكوت اميرالمومنين در خصوص شهادت همسر گرامي اش را منشر كردند.

در آنزمان دانشجويان اهل سنت و شيعه دانشگاه خزر نيز در اعتراض به اين اقدام علاوه بر پاسخ به اين اقدام تفرقه افكنانه از مسئولين دانشگاه خواستند تا باخاطيان برخورد سريع و عاجل داشته باشند.

قابل ذكر است "ا.ر" بارها در ايام سوگواري اهل بيت با راه انداختن گعده هاي متعدد در دانشگاه سعي در شبهه پراكني كرده بود.



Share
1 | سيستان | Iran - Tehran | ١٣:١٨ - ٢٤ شهریور ١٣٨٩ |
با سلام خدمت شما اين قسمت را متوجه نشدم وهابي سيستان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مردم سيستان جز ولايت‌مدارترين شيعيان هستند. لطفا کمي دقت کنيد.
2 | ahmad | Iran - Tehran | ١٨:٣٤ - ٢٤ شهریور ١٣٨٩ |
باز هم دروغ مي‌گويد. خيلي بيچاره هستيد که دروغ مي‌گوييد. آقاي قزويني دروغ‌گو.
3 | مجيد م علي | United Arab Emirates - Dubai | ١٩:١٥ - ٢٤ شهریور ١٣٨٩ |
با سلام جناب ahmad ! «زاهدان پرس» نه آقاي قزويني, «زاهدان پرس» نه آقاي قزويني, «زاهدان پرس» نه آقاي قزويني. خوب بخوان. إفتري علي المومن حرام. يا علي
4 | طاها | Iran - Khorramshahr | ٢١:٢١ - ٢٤ شهریور ١٣٨٩ |
جهت‌گيري سياسي هم که کم‌کمک داره اضافه مي‌شه !!!! مبارک...!
5 | momen abdullah | Malaysia - Ipoh | ٢٢:٥٧ - ٢٤ شهریور ١٣٨٩ |
جناب ahmad ! علت دفاع شما اهل سنت از يزيد بن معاويه چيست؟ يا علي
6 | WaHHabi | Iran - Tehran | ٠٨:٥٧ - ٢٥ شهریور ١٣٨٩ |
خاک بر سر دانشجويان و مازندراني‌هايي که در آن منطقه‌ي شيعه‌نشين بوده‌اند و نشستند و نگاه کردند که اين سگ‌صفتان و کفتار صفتان دست به چنين اعمالي بزنند. حقيقتا خاک بر سرتان کنند که در منطقه‌اي شيعه‌نشين هستيد و عرضه نداريد دهان اين مزدوران اسرائيلي را خرد و خاک شير کنيد. پس غيرت‌تان کجا رفته؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هيييييييييييييييي...!!!!!!!!!!!! ahmad احمق.!!!! مواظب حرف دهنت باش؛ نجس!!!! خلاصه غيرت کنيد و بند و بساط اين حراميان نجس را زود جمع کنيد و دنداني در دهان نجس‌شان را سالم نگذاريد. در مملکت ما جاي شما خارجي‌ها نيست.! شما خارجي هستيد. مهمانان ناخوانده. حرام باشه تموّلات و امکاناتي که از حکومت کريم ما دريافت مي‌کنيد و در حلقوم نجس شما ريخته مي‌شود؛ ملحدان نجس!!! تنها بايد مانند سگ با شماها رفتار کرد. وگرنه خوي گرگ صفتي‌تان نمو پيدا مي‌کند و آستر هم مي‌خواهيد. همانا حزب الله متعال پيروز است.
7 | مسلم | Iran - Sīrjān | ٢٣:٢٦ - ٢٥ شهریور ١٣٨٩ |
بسم الله الرحمن الرحيم

اگر كسي با اينها برخورد نمي كند و اينكه كوچكترين اهانتي به اينها نمي شود به خاطر برخي قليل از مراجع تقليد است كه منافع خود را در ارتباط مسالمت اميز با طالبان و القاعده مي بينند و اصلا به تبعات اين توجه ندارند

عده اي مردم وهابي پاكستان را "مومن" مي دانند(العياذبالله) و دقت نداريم كه انچه بر سر پاكستاني امده جز عذاب الله سبحانه تعالي نيست

يادمان هست كه اين نجس تر از سگها چه بر سر مسلمين شيعه اوردند و هنوز مي اورند

اما اگر كسي خود را شريك خدا بداند يعني براي خود همسان با ائمه(عليهم السلام) شان و ارزش قائل شود صدور اين كارها و بدتر از اين در اينده اصلا از او بعيد نيست اين همان اشتباه عظيمي است كه خلفا انجام دادند و به قول حضرت سلمان(رضوان الله عليه) كرديد و نكرديد و ندانستيد چه كرديد

اگر امروز دهان اينها را خرد نكنيم فردا بايد منتظر بنشينيم كه علنا به ائمه ما نعوذبالله توهين كنند و ما سكوت كنيم چون خلاف قانون است و در صورت هر كاري هيچ پشتيباني نداشته باشي و براي نشان دادن محبت و دوستي به طالبان به شيعه ولايتمدار چنگ و دندان نشان بدهند

مقايسه كنيد با برخوردي كه كفار در عربستان با مسلمين مي كنند كه حتي حق يك نماز جماعت با راحتي و اسايش ندارند

چه برسد به تحصيلات عاليه و دانشگاه من تعجب مي كنم چطور اجازه مي دهيم اينها دانشگاه بروند!

اگر من كاره اي بودم همه اهل سنت زاهدان را با توجه به اينكه امتحان خود را پس داده اند از ايران مثل يك تكه كثافت بيرون مي ريختم تا تا اخر عمرشان با محبين وهابي پاكستاني خودشان زندگي و مثل سگ همديگر را بليسند

و بعد مرزها را محكم مي بستم و اگر يك پشه وارد ايران مي شد كه خون اين سگها را همراه داشته باشد اجازه ورود بهش نمي دادم

اگر امروز بيان جنايات قاتل حضرت زهرا(س) و كوچكترين توهين به او "خلاف قانون" شد فردا اهانت به حضرت زهرا (س) نعوذبالله جزئي از قانون مي شود
كه البته من بعيد مي دانم ظهور حضرت مهدي(عج) تا انموقع طول بكشد

والسلام
8 | momen abdullah | Malaysia - Ipoh | ٠٣:٥٤ - ٢٦ شهریور ١٣٨٩ |
به نظر بنده بايد عکس‌هاي اينها را در وب سايت‌ها قرار دهيم و در مورد آنها هشدار دهيم. به اين ترتيب تمام مناطق ايران براي خيانت آنها نا امن خواهد شد ان شاء الله. يا علي
9 | ابوالفضل شهامت | Iran - Tabriz | ١٣:٣٧ - ٢٦ شهریور ١٣٨٩ |
با سلام خدمت همه عزيزان و به ويژه داغ‌داران فرقه منحرف وهابيت ما شيعيان پيرو پيامبر رحمت حضرت محمد مصطفي و ائمه معصومين صلوات الله عليهم اجمعين هستيم. ببينيم آن بزرگواران چگونه با دشمنان و معاندان خود برخورد و مناقشه داشتند و پس از آن ما نيز همانند آنان رفتار كنيم. اگر آنان نيز العياذ بالله به فحاشي طرف مقابل مي‌پرداختند ما را نسزد كه چنين نكنيم. ولي تا جائي‌كه اين بنده حقير گشتم، نه تنها موردي در اين خصوص نيافتم، بلكه از فرمايشات گهربار آن بزرگواران هم متوجه گناه فحاشي به طرف مقابل خود هرچند ضد دين و دنياي من باشد شده و داستان‌ها و روايات متعددي نيز در اين مورد مشاهده نمودم. به نظر بنده حقير منطق اهل بيت منطق استدلال است، نه توهين. اگر با ما بجنگند مي‌جنگيم، ولي باز هم توهين نمي‌كنيم. اما در مورد كمك به مردم سيل‌زده پاكستان كمك ما تنها از روي انسانيت مي‌باشد، نه كمك به هم آئين و يا كمك فقط به شيعيان. آيا امام حسين عليه السلام به لشكريان دشمن آب ننوشاند؟ آيا مولا علي عليه السلام آب بر روي دشمن بست؟ آيا امام سجاد عليه السلام تخريب كننده خانه خود را سكني نداد به طوري كه حتي مبلغي هم از اين بابت دريافت نكرد و صدها آياي ديگر. و اما بدانيد عزيزان نفوذ وهابيت در جامعه و دانشگاه‌هاي ما به دليل غفلت ما شيعيان است. چند درصد از دانشجويان ما قادر به استدلال تشيع هستند، نه بايد بگوييم چند درصد از قشر تحصيل‌كرده ما اعتقاد قلبي به تشيع دارند تا حداقل اگر نتوانند پاسخ شبهات را بدهند با اين شبهات اعتقادات خود را از دست ندهند. اگر خانواده‌هاي ما به اندازه‌اي كه نگران آينده مادي, دانشگاه, كلاس زبان, كلاس موسيقي و ... بودند نگران دين فرزندان خود بودند، حالا تشيع به اين وضعيتي كه مبتلا شده، نشده بود. اللهم عجل لوليك الفرج
10 | بنده ي عاصي | Iran - Sanandaj | ٠٨:٤٨ - ٢٧ شهریور ١٣٨٩ |
جناب آقاي WaHHabi! اين چه جور حرف زدن است؟! شيعه آقا امير المومنين (ع) و اين‌گونه بد دهني؟؟!!!!!!!!!!! به خدا که هر که (غير هم دين) شما رو ببيند، از مذهب و سلوک شما زده مي‌شود. انتظار داريد با اين رفتارتان کسي هم هدايت شود؟!!!!!!!!!!!!!!! واقعم متاسفم........... برادرانه توصيه مي‌کنم مقداري در سيره و روش زندگي اهل بيت (ع) مطالعه و تمرکز کنيد. با عرض معذرت بايد بگويم وقتي رفتار شما را با رفتار امام حسن مجتبي (ع) با مرد شامي که به نزد ايشان آمد و از هرگونه جسارت و بي‌ادبي نسبت به ايشان و پدرشان کوتاهي نکرد مقايسه مي‌کنم ...... به هيچ‌وجه هيچ عقل سليمي نمي‌تواند شما رو پيرو آن حضرت بداند! با فحاشي و غليظ سخن گفتن که حقانيت فرد به اثبات نمي‌رسد. شيعه اگر حق است، به خاطر وجود ادله‌ي قطعي عقلي و نقلي است و بس! هرچه بيشتر غليظ بگوييم، يعني يا بي‌سواديم يا دليل منطقي يا نقلي نداريم! خداوند ان شاء الله همه‌ي ما را به راه راست هدايت کند. آمين يا علي
11 | momen abdullah | Malaysia - Ipoh | ٠٩:١٣ - ٢٧ شهریور ١٣٨٩ |
جناب آقاي ابو الفضل شهامت! لطفا نام و يا تاريخ و يا مکان، فقط يک نمونه جهاد کشور خود را بر عليه وهابيت را ذکر فرماييد. حضرت امير المومنين علي ابن ابي طالب (عليه السلام) در موارد مختلفي با وهابيت، چه در صفين و چه در جمل و چه واقعه احزاب، وارد جنگ و جهاد شدند. در شرايطي که وهابيت در پاکستان و افغانستان و عراق ميليون‌ها شيعه را قتل عام مي‌کند. کشور شما چه اقدامي بر عليه آنها انجام داده است؟ اگر هيچ. پس لطفا مزاحم عزيزان نشويد. چون اينها کارد به استخوان‌شان رسيده است و از جان خود بيمناک هستند. يا علي
12 | مسلم | Iran - Sīrjān | ١٦:٣٨ - ٢٧ شهریور ١٣٨٩ |
بسم الله الرحمن الرحيم و اياه نستعين بنده عاصي! عاصي نباش، ناراحت هم نباش. اينها از تشيع به دور است. مشكل ما اين است كه ما از واجبات ديني‌مان مثل امر به معروف و نهي از منكر بازداشته شديم. رسول الله (ص) فرمود: در آخر الزمان به جز نام، چيزي از اسلام نمي‌ماند يعني همه چيزش را مي‌گيرند و مردم امر به منكر و نهي از معروف مي‌كنند و جاي منكر و معروف عوض مي‌شود». اما آيت الله العظمي بهجت (رضوان الله عليه) فرمود: «اگر كسي ارتباط روحي عميق با حضرت ولي عصر (ارواحنا فداه) داشته باشد، نگران اين چيزها نخواهد بود». يعني اين مشكلات تاثيري روي او ندارد. برخي تشبيهات که در قرآن و سيره اهل بيت پيامبر آمده است که برخي به حيوان نجسي مثل سگ تشبيه شده‌اند وَاتْلُ عَلَيهِمْ نَبَأَ الَّذِي آتَينَاهُ آياتِنَا فَانْسَلَخَ مِنْهَا فَأَتْبَعَهُ الشَّيطَانُ فَكَانَ مِنَ الْغَاوِينَ و بر آنها بخوان سرگذشت آن کس را که آيات خود را به او داديم؛ ولي (سرانجام) خود را از آن تهي ساخت و شيطان در پي او افتاد، و از گمراهان شد! وَلَوْ شِئْنَا لَرَفَعْنَاهُ بِهَا وَلَكِنَّهُ أَخْلَدَ إِلَى الْأَرْضِ وَاتَّبَعَ هَوَاهُ فَمَثَلُهُ كَمَثَلِ الْكَلْبِ إِنْ تَحْمِلْ عَلَيهِ يلْهَثْ أَوْ تَتْرُكْهُ يلْهَثْ ذَلِكَ مَثَلُ الْقَوْمِ الَّذِينَ كَذَّبُوا بِآياتِنَا فَاقْصُصِ الْقَصَصَ لَعَلَّهُمْ يتَفَكَّرُونَ و اگر مي‌خواستيم، (مقام) او را با اين آيات (و علوم و دانش‌ها) بالا مي‌برديم؛ (اما اجبار، بر خلاف سنت ماست؛ پس او را به حال خود رها کرديم) و او به پستي گراييد و از هواي نفس پيروي کرد! مثل او هم‌چون سگ (هار) است که اگر به او حمله کني، دهانش را باز و زبانش را برون مي‌آورد و اگر او را به حال خود واگذاري، باز همين کار را مي‌کند؛ (گويي چنان تشنه دنياپرستي است که هرگز سيراب نمي‌شود! (اين مثل گروهي است که آيات ما را تکذيب کردند؛ اين داستان‌ها را (براي آنها) بازگو کن، شايد بينديشند (و بيدار شوند)! «الأعراف/175 و 176» در کتاب شريف کافي امام صادق (ع) نقل شده است که دشمن ما از سگ نجس‌تر است.
13 | ابوالفضل شهامت | Iran - Tabriz | ١٨:٥٦ - ٢٧ شهریور ١٣٨٩ |
جناب momen abdullah! اگر مستحضر باشيد، امر جهاد فقط به امر خداوند تبارك و تعالي است. ما فقط مجاز به دفاع مي‌باشيم. در ضمن اگر مراجع تقليد به ما دستور دفاع بدهند، جهت دفاع از تشيع وارد عمل خواهيم شد. از طرفي ما هم اكنون محكوم به رعايت حدود و ثغور كشور مي‌باشيم. اگر جناب‌عالي تشخيص جهاد مي‌دهيد بسم الله ...
14 | مسلم | Iran - Sīrjān | ٢١:٤٠ - ٢٧ شهریور ١٣٨٩ |
بسم الله الرحمن الرحيم و اياه نستعين قطعا سخن از بزرگواري و سخاوت ائمه ما (عليهم السلام) بسيار زياد است؛ آن‌قدر زياد كه پايان ندارد و سخاوت و بزرگي اين بزرگان حد ندارد. در اين كه شكي نيست. مثلا امام علي (عليه السلام) در زماني كه خليفه بودند شخصي آمد نزد اين بزرگوار و شروع به فحاشي به حضرت كرد اطرافيان حضرت خواستند كه آن شخص را بكشند (با اين‌كه از نظر اسلام قتل او جايز شده و چنين فردي كافر و نجس به حساب مي‌آيد) امام (ع) فرمود با او كاري نداشته باشيد و او را بخشيدند. اين شخص كه از اهالي شام بود تا اين برخورد حضرت با خودش ديد بسيار خجالت كشيد و دلش مي‌خواست آب بشود برود درون زمين و بعد هم توبه كرد و از دوست‌داران حضرت شد. خب اين رفتار حضرت به ما درس‌هاي زيادي مي‌دهد اول اينكه با اين كار امام (ع) انساني را از شقاوت ابدي نجات داد دوم اين برخوردي كه امام (ع) با يك فريب‌خورده معاويه دارد، دقيقا عكس اين رفتار را با معاويه مي‌كند و در برخورد با او بسيار محكم و بدون هيچ گذشت و تعارفي مي‌ايستد چون يك فريب‌خورده جاي ترحم دارد؛ اما كانون فساد ندارد. اما سوال اساسي من اينجاست كه ائمه (عليهم السلام) با اين همه گذشت خود، آيا از حق ديگران هم راحت مي‌گذرند؟ يعني اگر اين شخص ناصبي به جاي امام (ع) به يكي از شيعيان ايشان فحاشي مي‌كرد و آن شيعه پيش امام (ع) شكايت مي‌كرد امام(ع) به راحتي از حق آن شيعه مي‌گذشت يا اين‌كه ناصبي را مجازات مي‌كرد؟ اگر امام سجاد مي‌ديد خانه يكي از شيعيانش را خراب كرده‌اند آيا كسي كه اين كار را كرده باز توسط ايشان مورد لطف و مرحمت قرار مي‌گرفت؟ فرض كنيد 100 نفر از شيعيان امام حسين (ع) مقدار زيادي پول خدمت ايشان امانت بگذارند تا امام (ع) زندگي آنها را تامين كنند اشخاصي مي‌آيند و 10 نفر از اين 100 شيعه را سر مي‌برند و به ناحق مي‌كشند يكي از اين اشخاص فرزندش بيمار مي‌شود احتياج به پول دارد خب اين بچه طفل است و گناهي هم ندارد. شما فكر مي كنيد امام (ع) از پول آن صد شيعه براي كمك به بچه اين شخص هزينه مي‌كند؟ حالا اين شخص وهابي ناصبي "مومن" باشد (معاذ الله) اشكالي ندارد هست كه هست
15 | momen abdullah | Malaysia - Ipoh | ٢١:٥٤ - ٢٧ شهریور ١٣٨٩ |
جناب آقاي ابوالفضل شهامت! خيلي ببخشيد مقاومت در برابر کشتار و نسل کشي شيعيان در عراق و افغانستان و پاکستان «دفاع» است و يا «تجاوز»؟؟؟ يعني شما مي‌فرماييد نبرد مظلومانه تشيع در اين ممالک در برابر هيولاي شرک و نفاق ابوبکريست‌ها «تجاوز» است؟؟؟ عجيب فرمايش داريد شما!!! ******** «از طرفي ما هم اكنون محكوم به رعايت حدود و ثغور كشور مي‌باشيم» اين اله کشور ديگر چه شرکي است؟ از کدام بت‌کده‌اي اين اله کذب سر در آورده است؟ ******** در مورد بنده هم: ريشه وهابيت و ابوبکريسم و پوليسم نصاري و بهايت و ... همه و همه در يک چيز است: يهود لعين و خبيث. بزرگ‌ترين و کاراترين سلاح يهود هم بانک بوده است و خواهد بود. شما حتي لحظه‌اي شک نکنيد که بنده جهاد خود بر عليه بانک و بانک‌داري را لحظه‌اي هم متوقف کنم. ************* آيا مايل هستيد يک روش کاملا ساده براي جهاد بر عليه بانک‌داري يهود را به شما آموزش دهم: چند قطعه انگشتر ارزان تهيه فرماييد. به پسر خود بفرماييد که يک مغازه شيريني فروشي داخل خانه راه بياندازد. اعضاي فاميل و مهمان‌ها را تشويق به خريد از او بکنيد. ولي به عنوان واحد پول از آن انگشترها استفاده کنيد. سپس شبيه همين عمل را جمعه‌ها در يک پارکي انجام دهيد. ************ به اين روش کاملا ساده يک گام ولو کوچک در آزادي خود از يوغ بزرگ‌ترين کلاه‌برداري يهود در طول تاريخ يعني ايجاد انحصار پولي توسط رباخانه مرکزي، برداشته‌ايد. يا علي
16 | بنده ي عاصي | Iran - Sanandaj | ١٢:٢٦ - ٢٨ شهریور ١٣٨٩ |
با عرض سلام و تشکر از جناب مسلم عزيز! توجه کنيد! خواهش مي‌کنم توجه کنيد! اگر قرار بر اين است که با يک آيه و چند حديث، تفسير به راي کنيم و عمل خود را بر اساس آن پيش ببريم، ديگر چه نيازي به مراجع تقليد و امام زمان است؟!!!!! 1-قطعا برداشت صحيح از آيات شريفه‌ي مذکور و حديثي که ذکر فرموديد اين نيست که هرگاه دشمن اهل بيت (ع) را ديديم، دهان به فحش باز کنيم!!!!! بلکه مي‌خواهد ذات حقيقي و چهره‌ي واقعي فرد را بيان کند چه اين که مي‌دانيم در قيامت افراد با چهره‌ي واقعي خويش که تجسم اعمال‌شان است ظاهر خواهند شد. 2- شاهد حرف اين بنده‌ي عاصي، يکي جريان جنگ بدر است که رسول الله(ص) مسلمانان را از ناسزاگويي به کشته‌شدگان کفار باز داشتند و دومي جريان يکي از دوستان امام صادق (ع) است که همراه ايشان بود و به غلام خود لقب زنازاده را داد و ايشان تا آخر حيات شرف خود ديگر با آن فرد هم کلام نشدند و بسياري از روايات تکان‌دهنده که فحش دادن را مايه عدم استجابت دعا مي‌داند. 3- البته پر واضح است که لعن دشمنان حقيقي اهل بيت (ع) واجب بوده و با فحش و ناسزاگويي تفاوت فراوان دارد!!!، لعن، طلب عذاب براي فرد از خداوند تبارک و تعالي است و تبري و تولي از اصول حتمي شيعه است. بنابراين انشالله که منظورتان اين نيست که نعوذبالله خداوند سبحانه تعالي به بعضي از بندگان خود فحش داده و ايضا امام صادق (ع)!!!!! نستجير بالله 4- بديهي‌تر از همه‌ي اين ها که خود به طور قطع مي‌دانيد در صدور يک حکم بايد يک فقيه با مجموع آيات شريفه و احاديث و سنت وارده نظر و فتوا به انجام يک عمل بدهد اميدوارم اين بنده‌ي عاصي از مطالب شما اشتباه برداشت کرده باشم! ياعلي!
17 | ابوالفضل شهامت | Iran - Tehran | ١٥:٤٥ - ٢٨ شهریور ١٣٨٩ |
جناب momen abdullah! با سلام و احترام ابتدا: به عرض برسانم اله اي به نام كشور وجود ندارد ولي در داخل يك كشور تا زماني‌كه موازين غير شرعي بر ما تحميل نشود مطيع قوانين آن كشور مي‌باشيم و حفاظت از متخاصم آن كشور به عهده ما مي‌باشد. دوم: اگر كشوري بر عليه يك قوم يا فرقه‌اي در كشور ديگر دست به كار نشده، تقصير ساكنان اقليتي كه دل‌شان به درد آمده چيست كه قبلا بنده را به خاطر جهاد نكردن كشور در مقابل وهابيت افغانستان و پاكستان متهم نموده‌ايد؟ البته اين را هم درنظر بگيريد كه كشور بنده بر عليه چه كسي بايد جهاد كند؟ دولت افغانستان يا پاكستان؟ مردم مظلوم آنها يا فقط يك فرقه گمراه و بي‌دين؟ اگر سومين مورد درست باشد شما عكس العمل‌ها را در نظر بگيريد ... دخالت در امور داخلي يك مملكت, جنگ مسلحانه مسلمانان با يكديگر (با تبليغات گسترده صهيونيزم جهاني), مجوز جهت حمله دست نشانده‌هاي شيطان و صهيونيزم به كشور و بسياري احتمالات ديگر سوم: بيان بنده در امر جهاد نيز همان جنگ مسلحانه بود و گرنه سال‌هاي سال است كه علماي تشيع با استدلالات منطقي و رفتار و كردار خود به جنگ با تمامي فرقه‌هاي گمراه در جهاد مي‌باشند. چهارم: در مورد قدرت پيدا نمودن صيونيزم هم بايد همگان را به اين امر آگاه كنيم. قدرت صهيونيزم نه فقط در پول كه در تبليغات گسترده هم مي‌باشد. بنده هم يك راه براي شما آموزش مي‌دهم براي اين‌كه بتوانيد خانواده خود را از زير تبليغات گسترده يهود و صهيونيزم جهاني آزاد كنيد. نفرت و انزجار جعبه مستطيلي شكل گوشه خانه‌تان را به كودكان‌تان آموزش دهيد و به خانواده‌هاي خود نيز يادآور شويد حتي ساده‌ترين برنامه كارتوني كه مشاهده مي‌كنند تحت نظارت شيطان مي‌باشد تا بتوانند ذهن‌ها را تحت كنترل خود درآورند. باور كنيد اگر بتوانيم ذهنيت‌هاي‌مان را از زير يوغ شيطان درآوريم، هيچ‌گاه تسليم آنها نخواهيم شد. و اما كليه اين بحث بين بنده و جناب‌عالي از اينجا شروع شد كه بنده به برخي از لفظ‌هاي عزيزان اعتراض نمودم و استدلال بنده هم رفتار و منش ائمه عليهم السلام بود.
18 | momen abdullah | Malaysia - Ipoh | ٠١:٥٠ - ٢٩ شهریور ١٣٨٩ |
برادر عزيز جناب آقاي ابوالفضل شهامت! سلام عليکم 1)) «به عرض برسانم اله اي به نام كشور وجود ندارد ولي در داخل يك كشور تا زماني‌كه موازين غير شرعي بر ما تحميل نشود مطيع قوانين آن كشور مي‌باشيم و حفاظت از متخاصم آن كشور به عهده ما مي‌باشد» چرا؟براي مثال چرا يک دفاع در متاخصم کشور ترکيه «به عهده» شيعيان ترکيه مي‌باشد؟ شيعه ترکيه براي چه بايد بکشد و کشته شود آنهم به خاطر اله کشور ترکيه؟؟؟ چيزي که بر عهده ما است کشتن وکشته شدن براي رضايت الله متعال است نه اله کشور!! بنده تعجب مي‌کنم شما نماز اله کشور پرستان را مگر تاکنون نديده‌ايد؟ همان نمازي که يک تکه پارچه را «مي‌افرازند» و بعد اذان شيطاني پخش مي‌کنند و در همان حال دست بر سينه آن تکه پرچه رنگارنگ را نظاره مي‌کنند!!! 2)) «مردم مظلوم آنها يا فقط يك فرقه گمراه و بي‌دين»!!!! اين مردم مظلوم پاکستان زکات خود را به چه کسي مي‌دهند؟ اين مردم مظلوم پاکستان جوانان خود را براي جنگ به چه ارتشي اجاره مي‌دهند؟ اين مردم مظلوم پاکستان حامي صد در صد کدام مکتب هستند؟ چگونه لفظ مظلوم را براي گروهي به کار مي‌بريد که رکيک‌ترين فحاشي‌ها به سنت الهي متعه مي‌کنند؟ چگونه عباد ابوبکر و عمر را مظلوم مي‌دانيد؟ اصولا ديگر چه کساني را مظلوم مي‌دانيد؟ قوم ثمود و فرعون را نيز مظلوم مي‌دانيد؟ 3)) «جنگ مسلحانه ... در جهاد مي‌باشند» جناب ابوالفضل شهامت ما هم در اين مرحله تقاضاي يک جنگ مسلحانه تمام عيار با عباد عمر را نداريم. چند تقاضاي کوچک ما از ملت شريف تشيع در ايران به اين شرح است: A)) لطفا دختران خود را به دوبي عمري نفرستيد. B)) لطفا به جاي فرستادن پسران خود جهت تحصيل در ممالک عمري خود مراکز تحصيلي به زبان انگليسي تاسيس کنيد. باور کنيد تاسيس مرکز تحصيلي خصوصي به زبان انگليسي شرک «نيست» کفر «نيست» نفاق «نيست» خيانت «نيست». C)) لطفا مستقيما به بمبي خط فيبر نوري ايجاد کنيد. احتياجي نيست که فجيره عمري را واسطه قرار دهيد!!! همچنين احتياجي نيست که کشتي هاي تجاري بعد از طي 5000 هزار کيلومتر از شانگهاي در دوبي پهلو بگيرند!!! اصولا احتياجي نيست که تجارت خود را به عمري دوبي و ترکيه و مالزي واگذار کنيد!! D)) لطفا حقايق زندگي و مکتب مذهب کعب الاحبار را سانسور نکنيد!! بسيار مايه تاسف است که جوانان شيعه چيزي از تفاوت‌هاي مذهب کعب الاحبار و مذهب حق اهل بيت (عليهم السلام) نمي‌دانند!! براي مثال چند درصد جوانان شيعه ايران مي‌دانند که اخذ اجباري ماليات از مسلمين اساس مذهب ابوبکريسم است؟ E )) لطفا مانع خروج جوانان شيعه براي تجارت و تحصيل نشويد!!! صدها ميليون جوان عمري به راحتي به هر کجاي دنيا که بخواهند سفر مي‌کنند، ولي جوان محصل شيعه عملا تا بعد از 25 سالگي قادر به خروج از ايران نيست!!! *********** آري. در شرايطي که جوانان عمري آزادانه تحصيل مي‌کنند، آزادانه مسافرت مي‌کنند، آزادانه به هر زباني بخواهند تکلم و مطالعه مي‌کنند، آزادانه تجارت مي‌کنند و ... جوانان شيعه بايد هزار و يک مانع مارکسيستي را تحمل کنند. بعد شما از «کمک» انسان دوستانه به پاکستان سخن مي‌رانيد؟؟؟!!!! آنکه در سيل غرق شده ما هستيم!! يک نفر ما را از سيل آب مارکسيسم نجات دهد!!! ********** در مورد نصايح و اندرزهاي شما در باب جهاد شنيداري و ديداري چشم. بنده خود از مروجين مکتب تحريم شنيدن سخنان کساني هستم که سخنان بنده را نمي‌شنوند!!! براستي از نشانه‌هاي حماقت است که به در آن جعبه شيطاني به کسي گوش فرا دهيم که حتي حاضر نيست 1 ثانيه به سخنان ما گوش کند!!! چه کسي حاضر است تلفن موبايل و يا ثابتي داشته باشد که فقط گوشي دارد؟؟!!! پس چرا مردم به راديو و تلويزيون گوش فرا مي‌دهند؟؟ يا علي
19 | ابوالفضل شهامت | Iran - Tabriz | ١٨:٢٠ - ٢٩ شهریور ١٣٨٩ |
جناب momen abdullah! با سلام و احترام مجدد تمامي فرمايشات جناب‌عالي متين و درست مي‌باشد. ولي بايد بدانيم تمامي جهان هم اكنون در زير سيطره شيطان مي‌باشد تا ماموريت خود را به خوبي انجام داده و ماحصل اقدامات خود را به دجال آخرالزمان تحويل دهند كه با ظواهر و قرائن موجود چندان هم دور به نظر نمي‌رسد. آيا شما فكر مي‌كنيد دولت‌هاي عمري به خودي خود اداره مي‌شوند؟ اين ممالك زير نفوذ كامل صهيونيزم جهاني مي‌باشند. همان‌گونه كه كشورهايي هم‌چون آلمان, ايتاليا, هلند و ... حتي دولت‌هاي آمريكا كه ادعاي قدرت اول جهاني دارند. آيا رئيس جمهور آمريكا واقعا با راي مردم و با اراده مردم انتخاب مي‌شود يا با نفوذ دستگاه‌هاي تبليغاتي بر افكار و انديشه‌هاي مردم؟ و يا رئيس جمهور بقيه ممالك. پس تجارت جوان ايراني چه با امارات و چه با اروپا فرقي نخواهد كرد در اصل با يك عده محدودي كه جهان را اداره مي‌كنند در حال معامله مي‌باشد. از طرفي بنده با اندك بضاعت خود و با مطالعاتي كه انجام داده‌ام اين مطلب عايدم گشته كه نمي‌توان تمامي اهل سنت را قوم عاد و ثمود ناميد بلكه مردم عادي مستضعف ناميده مي‌شوند و علماي آنها هستند كه اهل نفاق‌اند اگر چه همان افراد عادي مي‌توانستند با مطالعه به حقانيت شيعه پي ببرند و همان‌طور ديگر فرق و اديان ولي باز طبق تعريف بزرگان كه ما نيز پيرو و مطيع اين بزرگواران مي‌باشيم با آنها همانند مستضعف (در دين) برخورد مي‌كنيم. همين مساله را حتي در خصوص برخي از شيعيان نيز مي‌توان بكار برد. چرا كه فقط ميراث‌دار پدران خود مي‌باشند (همان‌گونه كه جناب‌عالي در بند D بيان نموديد). البته اين برداشت بنده بوده و هيچ‌گاه ادعاي صحيح بودن آن را ندارم. و اما در مورد سياست‌هاي يک کشور عرض کنم بنده يک عنصر بسيار کوچکي از اين جامعه مي‌باشم که سعي در يادگيري علوم دين و هم‌چنين يک رشته خاصي غير از علوم ديني مي‌باشم تا بتوانم به جوانان انتقال داده و همان دغدغه‌اي که گريبان جناب‌عالي، بنده و امثال ما را گرفته، تاحدي برطرف کنم و نمي‌توانم خط مشي يک جامعه را تبيين کنم بلکه سياست‌مداران آن کشور خود کار و برنامه‌هاي تعريفي خود را انجام مي‌دهند و نيک و بد آن را نمي‌توان به پاي تمامي مردم نوشت و کار بنده فقط مي‌تواند آگاه‌سازي باشد همان‌گونه که کار معلم تعريف و بان و توضيح دادن است و پيدا کردن مصداق کار دانشجو. اما در خصوص اعتقادات برخي از مردم ايران بايد خاطر نشان کنم که متأسفانه تنها در شناسنامه نام شيعه به خود گرفته‌اند و حتي برخي اظهار تأسف از اين مورد دارند. آن‌که دختر خود را به دبي مي‌فرستد يا به همراه زن و فرزند در سواحل آنتاليا قدم مي‌زند حياي خود را قورت داده و شرافتش را به حراج گذاشته است. برادر ديني من اگر اينها خود را شيعه بنامند خود بدين وسيله به صورت مولاي غريب‌مان حضرت صاحب الزمان روحي لتراب مقدمه فدا سيلي مي‌زنند که در اين صورت بدتر از قوم عمر مي‌باشند چرا که آنها از بدو تولد در آن محيط بوده‌اند ولي اينان در اين محيط شنيده‌اند و ديده‌اند و اگر خود را شيعه نمي‌دانند بلکه مي‌خواهند از مذهب خود به مذهب ديگري انتقال يابند چرا که (العياذ بالله) مذهب خود را بي‌اساس مي‌انگارند در اين‌صورت هيچ حرجي بر شيعيان ايران نيست هر چند در شناسنامه آنها عبارت شيعه قيد شده باشد. در هر صورت درد بسيار است و مجال اندک اللهم عجل لوليک الفرج
20 | momen abdullah | Malaysia - Ipoh | ٠١:٠١ - ٣٠ شهریور ١٣٨٩ |
آقاي ابوالفضل شهامت! قصد اطاله کلام را نداشتم. فقط مساله‌اي همين امروز پيش آمد که شايد مطرح کردن آن چشمان عده‌اي را باز کند. بعد از مدت‌ها که از يکي از بهترين رفقايم بي‌اطلاع بودم از او ايميلي به دست من رسيد. اکنون او و همسرش به کانادا رفته است و مشغول تحصيل PhD خود در آنجا شده است. اين رفيق بنده از مذهبي‌ترين اشخاصي است که بنده ديده‌ام و حتي دوره‌اي نيز در حوزه طي کرده است. نفرت و انزجار او از اله کشور ايران و ديگر ماشين‌هاي اجتماعي مارکسيستي تحميل شده به شيعيان ايران بسيار بيش از بنده است. ********* ديگر خود دانيد. برداشت بنده اين است که قشر روحانيت ايران ماشين اسلحه سازي را به بازار آزاد ترجيح داده است. منکر وجود روحانيون موحد و بازاري در ايران نيستم ولي بسياري از آنها نيز چون شما مرعوب هيولاي اسلحه‌سازي شده‌اند. ********* «پس تجارت جوان ايراني چه با امارات و چه با اروپا فرقي نخواهد كرد در اصل با يك عده محدودي كه جهان را اداره مي‌كنند در حال معامله مي‌باشد» آيا نبايد به اين سخن شما خنديد؟ مگر امارات توليد کننده کالايي است؟ اروپا و شرق دور مولد محصولاتي هستند که شيعيان ايران بايد آنها را وارد کنند!!! حيرت بنده از اين است که چرا به جاي معامله مستقيم با آنها شيعيان بايد به يک واسطه عمري در دوبي و استانبول مراجعه کنند؟ گرچه مطالعه تاريخ هنگ کنگ روشن کننده اين مساله حيرت آور است. چرا که شرکت‌هاي يهودي هنگ کنگ براي 50 سال تجارت 1 ميليارد چيني با جهان خارج را کنترل مي‌کردند. کنترلي که بدون خدمات کمونيست‌هاي ضد امپرياليسم ممکن نبود!!! ********** «نمي‌توان تمامي اهل سنت را قوم عاد و ثمود ناميد بلكه مردم عادي مستضعف ناميده مي‌شوند و علماي آنها هستند كه اهل نفاق‌اند» صد در صد!!! چرا که آنها هزار بار بدتر از قوم عاد و ثمود هستند!!! هر چه باشد مگر قوم عاد و ثمود «زکات» خود را صرف بمب گذاري انتحاري در مساجد مي‌کردند؟؟؟ *********** مطالب شما در باب خيانت بعضي از شيعه نماها به خط توحيد و اسلام را کاملا درک مي‌کنم. ولي برادر مگر ممکن است در بدن کسي عفونتي پديدار شود بدون علت داخلي؟ تمام اين زشتي‌هاي و عفونت‌هاي چرکين پديد آمده مگر غير از نتيجه مستقيم حرام خواري است؟ خط شوم حرام خواري که با مصادره زمين‌ها تحت عنوان انقلاب سفيد شاهنشاهي (در واقع انقلاب مارکسيستي کندي ملعون و کمونيست) شروع شد و امروزه تحت عنوان رباخواري اسلامي! ادامه دارد. *********** گاندي هندو روزي خود را به ساحل دريا رساند و به استخراج نمک پرداخت. با آنکه خود بت پرست بود ولي بت انحصار نمک را شکاند!! آيا مذهبيون ما قادر نيستند که اين‌همه بت‌هاي دست و پاگير برسر راه مجاهدين کسب نان حلال را خرد کنند؟؟ بنده از شما که تجربه شکستن بت تلويزيون را داريد سوال مي‌کنم: آيا شکستن بت زبان فارسي، بت تحصيل بر اساس کتب منتشره در داخل ايران، بت رجوع به قاضي حکومتي براي حل اختلافات خانوادگي، بت حساب پس انداز و ...... واقعا عمل سختي است؟؟ يا علي
21 | ابوالفضل شهامت | Iran - Tehran | ١١:٤٤ - ٣٠ شهریور ١٣٨٩ |
اللهم عجل لوليک الفرج
22 | مهرداد (مخالفين سب بخوانند) | Iran - Tehran | ٠٦:٤٤ - ٣١ شهریور ١٣٨٩ |
السلام عليكم
جناب عاصي خان! و امثال حضرتعالي!
اول بدان كه من از اين كامنتر پرستنده ي حكومت شلغم دفاع نمي كنم اما دوم تو لطفا مرجع تقليد نباش وقتي نيستي! بنشين سر جايت!
فقهاي شيعه از زمان امثال شيخ مفيدها تا به امروز جواز به سب و لعن داده اند در صورتي که مستحقش باشد.


اين هم يك روايت در مورد اكثار در سب كه مورد تاييد همه است(حتي قانون گذاران نظامتان):

مـُحـَمَّدُ بـْنُ يَحْيَى عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ الْحُسَيْنِ عَنْ أَحْمَدَ بْنِ مُحَمَّدِ بْنِ أَبِى نَصْرٍ عَنْ دَاوُدَ بْنِ سـِرْحـَانَ عـَنْ أَبِى عَبْدِ اللَّهِ ع قَالَ قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صلي الله عليه و اله:
إِذَا رَأَيْتُمْ أَهْلَ الرَّيْبِ وَ الْبِدَعِ مِنْ بـَعْدِى فَأَظْهِرُوا الْبَرَاءَةَ مِنْهُمْ وَ أَكْثِرُوا مِنْ سَبِّهِمْ وَ الْقَوْلَ فِيهِمْ وَ الْوَقِيعَةَ وَ بَاهِتُوهُمْ كـَيـْلَا يـَطـْمـَعـُوا فـِى الْفـَسـَادِ فـِى الْإِسْلَامِ وَ يَحْذَرَهُمُ النَّاسُ وَ لَا يَتَعَلَّمُوا مِنْ بِدَعِهِمْ يَكْتُبِ اللَّهُ لَكُمْ بِذَلِكَ الْحَسَنَاتِ وَ يَرْفَعْ لَكُمْ بِهِ الدَّرَجَاتِ فِى الْآخِرَةِ

اصول كافى جلد2 صفحه :375 ( کتاب الايمان و الکفر - باب مجالسه اهل المعاصي )

ترجمه :
حـضـرت صـادق عـليـه السـلام حـديث شده است كه فرمود: رسولخدا (صلي الله عليه و اله) فرموده است :
هـرگـاه پـس از مـن اهـل ريـب و بـدعـت را ديديد بيزارى خود را از آنها آشكار كنيد، و بسيار بـه آنـهـا دشـنـام دهـيـد، ودربـاره آنـها بـد گـوئيـد، و آنـهـا را بـا بـرهـان و دليـل خـفـه كـنـيـد كه(نتوانند در دل مردم القاء شبهه كنند و) نتوانند بفساد در اسلام طمع كـنـنـد، و درنـتـيـجـه مـردم از آنـهـا دورى كـنند و بدعتهاى آنها را ياد نگيرند، و خداوند دربـرابـر ايـن كـار بـراى شما حسنات بنويسد و درجات بنويسد و درجات شما را در آخرت بالا برد .


شما اگر فکر مي کني سب و لعن يك كسي كه مستحق است حرام است فتاواي تمام مراجع را بياور!- يادت باشد تمام مراجع!- آن هم بايد مطمئن باشد. و موئثق!!!

چهارتا حديث و پنج آيه قرآن مي خوانيد ديگر خدا را بنده نيستيد!!!!

والسلام.
23 | بنده عاصي ديگر | Iran - Tehran | ١٠:٠٦ - ٠٧ مهر ١٣٨٩ |
آقاي مهرداد با سلام جسارتا درخصوص اين آيه قرآن نيز توضيح دهيد. چون بنده به چند كتاب تفسير مراجعه كردم ولي باز نتوانستم تشابهي بين سب و فحش در آنها بيابم. باتوجه به آنكه جنابعالي كل آيات و روايات را خوانده و درك نموده ايد و بحول و قوه الهي عامل به آنها نيز مي باشيد لطف نموده و اين آيه را براي من بيشتر آشكار كنيد. وَ لَا تَسُبُّواْ الَّذِينَ يَدْعُونَ مِن دُونِ اللَّهِ فَيَسُبُّواْ اللَّهَ عَدْوَا بِغَيرِْ عِلْمٍ كَذَالِكَ زَيَّنَّا لِكلُ‏ِّ أُمَّةٍ عَمَلَهُمْ ثُمَّ إِلىَ‏ رَبهِِّم مَّرْجِعُهُمْ فَيُنَبِّئُهُم بِمَا كاَنُواْ يَعْمَلُون‏ چيزهايى را كه آنان به جاى اللَّه مى‏خوانند، دشنام مدهيد كه آنان نيز بى‏هيچ دانشى، از روى كينه‏توزى به اللَّه دشنام دهند. اينچنين عمل هر قومى را در چشمشان آراسته‏ايم. پس بازگشت همگان به پروردگارشان است و او همه را از كارهايى كه كرده‏اند آگاه مى‏سازد. انعام (108) اجركم عندالله
   
* نام:
* پست الکترونیکی:
* متن نظر :
  

آخرین مطالب
پربحث ترین ها
پربازدیدترین ها