2024 March 29 - جمعه 10 فروردين 1403
پاسخي بر سخنان و ادعاهاي مولوي خيرشاهي
کد مطلب: ٦٣٧٤ تاریخ انتشار: ١١ شهریور ١٣٨٧ تعداد بازدید: 66480
يادداشت » عمومي
پاسخي بر سخنان و ادعاهاي مولوي خيرشاهي







بسم الله الرحمن الرحيم

الحمد لله ربّ العالمين وصلي الله علي محمد وآله الطاهرين




چندي است فيلم كوتاهي به صورت بلوتوثِ موبايل،(1) حاوي سخنان يكي از مولوي‌هاي اهل سنت به نام خيرشاهي، دست به دست مي‌شود.

اين آقاي مولوي، به بهانه دفاع از اهل سنت و خلفايشان، در سخناني توهين‌آميز، ايرانيان را مرهون احسانات عمر مي‌داند، و از آنان مي‌خواهد پاي عمر را ببوسند، حتي پا را فراتر نهاده، مي‌گويد: «به والله قسم بايد سُم اسب حضرت عمر را ببوسند!!» و در جسارتي ديگر مي‌گويد: «هزاران امام خميني، به والله قسم شاگرد مكتب عمر و ابوبكر هم حساب نمي‌شوند.» و...

البته سخنان اين آقاي مولوي ـ كه به ضدّيت با تشيع شهره است ـ به همين فيلم خلاصه نمي‌شود و در همه سخنانش توهين و جسارت موج مي‌زند. در اين نوشته به محورهاي مطرح شده در اين سخنان مي‌پردازيم و پاسخ به ديگر سخنانش را به فرصتي ديگر موكول مي‌كنيم.





* * *




* جناب مولوي، شما در باب علم و دانش خليفه‌ي دوم جناب عمر سخن گفته‌ايد و آن را چند هزار برابر علم امام خميني(ره) دانسته‌ايد.

فرض كنيد در واقع هم همينطور باشد، ولي چگونه مي‌توانيد آن را ثابت كنيد؟

در مسند احمد بن حنبل، ج4، ص319 و در سنن ابي‌داوود، ج1، ص53 و سنن نسائي، ج1، ص60 آمده است كه: در مورد كسي كه يك ماه و دو ماه آب پيدا نمي‌كند خليفه گفت: «اما من نماز نمي‌خوانم تا آب پيدا كنم» يعني مسأله تيمم را در خاطر نداشت.

در سنن كبري، ج7، ص442 و تفسير رازي، ج7، ص484 و درّالمنثور سيوطي، ج1، ص288 و كتاب‌هاي ديگر آمده است كه: خليفه دوم تصميم گرفت زني را كه در شش ماهگي فرزندش متولد شده بود، سنگسار كند. حضرت علي(عليه‌السلام) با خواندن آيه‌ي «وَحَمْلُهُ وَفصالُه ثَلاثونَ شَهراً»2 ثابت كرد كه مدت بارداري مي‌تواند شش ماه باشد. و عمر، آن زن را آزاد كرد و گفت: «لَولا عليٌ لَهَلَكَ عُمَر؛ اگر علي نبود عمر هلاك مي‌شد.»

در تفسير ابن كثير، ج1، ص467 و درّالمنثور، ج2، ص133 و بسياري از كتاب‌هاي ديگر دانشمندان اهل سنت آمده است كه: «خليفه دوم به زياديِ مهر زن‌ها اعتراض كرد. يكي از زنان به خليفه معترض شده و آيه «وَآتَيْتُمْ إِحْدَاهُنَّ قِنطَاراً»3 را خواند و خليفه اشتباه خود را پذيرفت» يعني خليفه به آيه‌ي شريفه‌ي قرآن توجه نداشت.

در تفسير ابن‌جرير، ج30، ص38 و كشاف زمخشري، ج3، ص253 و درّالمنثور سيوطي، ج6، ص317 و بسياري ديگر از كتاب‌هاي بزرگان اهل سنت آمده است كه خليفه آيه‌ي شريفه‌ي «وَفَاكِهَةً وَأَبّاً»4 را تلاوت كرد و درباره‌ي معناي آن از ديگران! سؤال كرد و بعد گفت: «ما از به تكليف افتادن در فهم اين‌ها منع شديم!»

شما براي اينكه بدانيد نظر خود جناب عمر درباره‌ي علم و دانش خودش چيست، كافي است به جمله‌ي «كُلُّ النّاسِ أَعلَم مِن عُمَر» در تفسير قرطبي، ج14، ص227 و تفسير زمخشري، ج2، ص445 و تفسير سيوطي، ج5، ص229؛ و جمله‌ي «كُلُّ أَحَدٍ أَفقَهُ مِن عُمَر» در كتاب رياض النضرة، ج2، ص196 و كفايه كنجي، ص105، مراجعه كنيد.

خطبه‌ي خليفه را بخوانيد كه گفت: «هر كس مي‌خواهد از قرآن سؤال كند، به نزد ابي بن كعب برود و هر كس مي‌خواهد از حلال و حرام سؤال كند، سراغ معاذ بن جبل برود و هر كس مي خواهد از واجبات سؤال كند، به نزد زيد بن ثابت برود و هر كس مي‌خواهد از مال و ثروت سؤال كند، نزد من بيايد كه من خزانه‌دار مي‌باشم.» اين خطبه در سنن كبري بيهقي، ج6، ص210 و سيره‌ي عمر ابن‌جوزي، ص87 آمده است.

همچنين به كتاب صحيح بخاري (ج3، ص151) مراجعه كنيد. در آنجا آمده است: «تمتّعنا علي عهد رسول الله صلي الله عليه وسلّم ونزل القرآن قال رجل برأيه ما شاء» كه نشان مي‌دهد يا خليفه نظر رسول خدا(صلي‌الله عليه وآله) را نمي‌دانسته و يا نظر خود را بر نظر رسول خدا(ص) ترجيح داده است!.

در مورد علم و دانش خليفه مراجعه كنيد به: بيهقي در شعب‌الايمان و تفسير قرطبي، ج1 ص34 و ابن‌جوزي در سيره‌ي عمر، ص165 با سند صحيح از عبدالله بن عمر آورده كه گفت: «تَعلّم عُمَر سورة البقرة في اثنَتي عَشرة سَنة فلمّا ختمها نَحر جزوراً؛ عمر سوره‌ي بقره را در دوازده سال! ياد گرفت و چون ختمش نمود، شتري قرباني كرد.» حالا حساب كنيد اگر يادگيري سوره‌ي بقره ـ كه كمتر از دو و نيم جزء قرآن است ـ 12 سال طول بكشد، تمام قرآن چه قدر طول مي‌كشد؟!

* همچنين آقاي مولوي، به مناسبت يادي هم از خليفه‌ي اول (ابي‌بكر) كرده‌اند و درباره‌ي علم ايشان سخن گفته‌اند.

جناب ابوبكر كه بنا بر ادعاي بعضي از علماي اهل سنت، اولين! نفر و از نظر همه، جزو اولين كساني بوده است كه به رسول خدا(ص) گرويده است و حدود 20 سال در محضر شريف ايشان بوده و دو سال و اندي هم پس از ايشان بر كرسيِ خلافت نشسته و محل مراجعه‌ي همه افراد و قبائل و عشاير بوده است، تمام رواياتي كه از ايشان نقل شده، فقط 142 روايت است و «درّالمنثور» از هفده هزار حديث، كمتر از ده حديث از خليفه‌ي اول نقل شده است! تازه از اين 142 حديث، مسلم و بخاري هر دو با هم تنها بر صحّت 6 روايت آن اتفاق دارند و شخص بخاري 21 روايت و شخص مسلم تنها يك عدد از اين‌ها را صحيح مي‌داند!. حالا شما مقايسه كنيد بين روايات خليفه‌ي اول و احمد بن حنبل كه مي‌گويد هفتصدوپنجاه هزار حديث از پيامبر در اختيار داشتم و حافظ مسلم صاحب صحيح كه مي‌گويد در نزد او سيصد هزار حديث بوده است. و نيز مقايسه كنيد با ابوهريره كه تنها سه سال با پيامبر بوده است و ابن مخلّد تنها پنج‌هزاروسيصدوچند حديث از ابوهريره نقل كرده است. آن‌وقت ببينيد ادعاي جناب مولوي در مورد علم و دانش اين دو صحابه‌ي پيامبر چه قدر با آنچه علماي بزرگ اهل سنت گفته‌اند، مطابقت دارد؟

* در مسأله اهانت به خلفا و اينكه نبايد عواطف برادران اهل سنت را خدشه‌دار كرد، من هم با شما موافق هستم و همه‌ي مصلحين هم بر اين مسأله تأكيد مي‌ورزند. ولي اي كاش مسلمان‌هاي صدر اسلام نيز حساسيت شما را داشتند و از اهانت و تضعيف اصحاب پيامبر خودداري مي‌كردند. اما متأسفانه اين‌طور نشد. شما خوب مي‌دانيد اصحاب پيامبر(ص) اهانت به خليفه سوم عثمان را به كجا كشاندند. آيا اصحاب پيامبر بر عليه خليفه شورش نكردند؟ آيا حتي آب را بر روي او نبستند؟ كه به گواه تاريخ، علي(ع) برايش آب فرستاد. آيا بالآخره او را نكشتند؟ آيا محمد بن ابي‌بكر كه خال المؤمنين است، يكي از سردمداران مخالفان خليفه نبود؟ و آيا جناب ام‌المؤمنين عائشه، بارها مردم را عليه عثمان تحريك نكرده بود كه «اقتُلوا نَعثلاً فقد كَفر؛ نعثل را بكشيد كه كافر گشته است»؟5

نمي‌دانم چگونه صداقتتان را باور كنم كه در يك سخنراني هم از اهانت به خلفا و صحابه‌ي پيامبر(ص) گلايه مي‌كنيد و هم از طلحه و زبير دفاع مي‌كنيد؟! مگر همين طلحه و زبير نبودند كه مردم را بر عليه خليفه سوّم شوراندند؟ مگر همين طلحه و زبير نبودند كه همسران خود را در پرده نگه داشتند ولي در يك توهين آشكار به پيامبر اكرم(ص)، همسر او و دختر خليفه اول، عايشه را سوار بر شتر كرده و به ميدان جنگ كشاندند؟ مگر راه‌اندازي جنگ بر عليه خليفه‌ي چهارم از خلفاي راشدين، علي(ع) و كشتن چند هزار از ياران آن حضرت و به كشتن دادن چند برابر آن از مردماني كه به‌خاطر اعتقاد به عايشه ام‌المؤمنين، به ميدان جنگ با خليفه‌ي مسلمين آمدند، بزرگترين اهانت به اسلام و خليفه‌ي مسلمين و آن اهل حلّ و عقدي كه علي(ع) را انتخاب كردند، نيست؟

چگونه است طلحه و زبير آزاد هستند با بيرون آوردن همسر پيامبر از خانه به پيامبر اهانت كنند، با جنگيدن با خليفه‌ي مسلمين به او و كساني كه او را انتخاب كردند اهانت كنند، بلكه به روي آنها شمشير بكشند و آنها را بكشند؛ آن وقت ديگران حق ندارند حتي آنچه را در تاريخ به وقوع پيوسته و كارهايي را كه آنها انجام داده‌اند، در روزنامه‌اي بنويسند و يا در سريالي به تصوير بكشند؟

شما چرا به طلحه و زبير نمي‌گوييد: «اي كاش خنجر را به قلب ما فرو مي‌كرديد ولي مردم را بر عليه خليفه‌ي سوم تحريك نمي‌كرديد. اي كاش شما خنجر را به قلب ما مي‌كوبيديد ولي همسر پيامبر را از خانه بيرون نمي‌كشيديد و براي اهداف شوم سياسي خود از شهرت و محبوبيت او سوء استفاده نمي‌كرديد. اي كاش خنجر خود را در قلب من ملّا فرو مي‌برديد ولي بر عليه خليفه‌ي مسلمين، جنگ جمل را به راه نمي‌انداختيد.»

آقاي مولوي، آيا مي‌توانيد انكار كنيد كه ده‌ها سال از زمان معاويه تا زمان عمر بن عبدالعزيز، علي(ع) را در نمازهاي جمعه و منابر سبّ و لعن و اهانت مي‌كردند و اين كار توسط معاويه و به دستور او شروع شد و بقيه‌ي بني‌اميه هم اين سنّت! را ادامه دادند؟ شما چرا به معاويه و بني‌اميه اعتراض نمي‌كنيد كه: «اي كاش خنجر خود را در قلب من ملّا و مدافع صحابه فرو مي‌كرديد ولي خليفه‌ي چهارم، داماد پيامبر(ص)، شوهر حضرت زهرا(س) و پدر حسن و حسين(ع) دو سروَر جوانان اهل بهشت را سبّ و لعن نمي‌كرديد»؟

چرا از طعنه يا بدگويي بعضي از مردم نسبت به تعداد اندكي از صحابه ناراحت مي‌شويد و از آن همه توهين‌هايي كه بعد از رسول خدا(ص) به علي(ع) و پاره‌ي تن رسول خدا، فاطمه زهرا(س) و صحابه‌ي بزرگي همچون ابوذر و عمار شد، ناراحت نمي‌شويد و به مسبّبين آن اعتراض نمي‌كنيد؟

چرا به حافظ محمد ابراهيم اعتراض نمي‌كنيد كه داستان‌هاي تلخ بعد از رحلت پيامبر(ص) را ـ كه شما و همفكرانتان بر خلاف مستنداتي كه در كتب و منابع خودتان آمده اصرار داريد منكرش شويد ـ به‌صورت افتخارآميز! در قصيده‌ي خود آورده و با اين كار، آتش كينه و دشمني را بين برادران مسلمان شعله‌ور كرده است؟ آنجايي كه (در ج1 ص82 ديوانش) گفته است:

و قولةٍ لِعلي قالها عُمر ......... اكرم بسامِعها اعظم بمُلقيها

حرّقت طرك الا ابقي عليك بها ......... ان لم تبايع و بنتُ المصطفي فيها

ما كان غير أبي حفص يفوه بها ......... أمام فارس عدنان و حاميها(6)

و عجيب‌تر آنكه برخي از بزرگان مصر هم از چنين شاعري ـ با اين شعورش ـ تقدير كرده و ديوانش را مكرّر چاپ مي‌كنند!. چرا به اين شاعر و امثال آن نمي‌گوييد: «خنجر به قلب من ملاّ فرو كنيد ولي پسر عمو و داماد پيامبر و بانوي بزرگ اسلام(ع) را با شعر خود مورد اهانت قرار ندهيد و مجدداً خاطرات تلخ تاريخ را زنده نكنيد.»؟

جناب مولوي، به مردم چه بگوييم؟ صحابه‌ي پيامبر(ص) كه آن شخصيت بي‌نظير را از نزديك ديده بودند. شخصيتي كه قرآن خطاب به وي مي‌فرمايد: «إنّكَ لَعَلي خُلُق عَظيم» و از طرف ديگر به همه و بيش از همه به صحابه مي‌فرمايد: «ولكم في رسول الله اسوة حسنة». آن وقت همين صحابه به جان يكديگر مي‌افتند. برخي را مي‌كشند، همانگونه كه عثمان را كشتند. بعضي بر عليه بعضي ديگر لشكر‌كشي مي‌كنند، آنطور كه طلحه و زبير و ديگران بر عليه علي(ع) اين كار را كردند. بعضي عدّه‌اي از صحابه را تبعيد مي‌كنند، آنگونه كه عثمان، ابوذر (صحابي بزرگ پيامبر) را تبعيد كرد تا تنها و مظلومانه در ربذه جان باخت. برخي از صحابه صحابه‌ي ديگر را بر عليه ديگر اصحاب پيامبر(ص) تحريك مي‌كنند، همانطور كه طلحه و زبير و عايشه و عمروعاص نسبت به عثمان كردند. بعضي ناسزا و سبّ و لعن را نسبت به بعضي ديگر رسمي مي‌كنند، آنگونه كه معاويه نسبت به علي(ع) كرد. بعضي با بعضي قهر كرده و با خدا عهد مي‌كنند كه تا زنده‌اند با آن ديگري حرف نزند آنطور كه عبدالرحمن‌بن‌عوف نسبت به عثمان، خليفه‌ي سوم انجام داد.

با اين همه سوابقي كه برخي از صحابه دارند، انصاف دهيد آيا مردم از ما و شما قبول مي‌كنند كه باز هم همه‌ي آنان را مبرّاي از خطا و گناه دانسته و هيچ نقدي را بر آنان روا نشمريم و به مردم بگوييم شما حق نداريد به هيچ‌يك از كساني كه چند صباحي با پيامبر(ص) بودند و عنوان «صحابه» داشتند، بگوييد بالاي چشمتان ابرو؟

مگر شما ادّعا نمي‌كنيد پيامبر فرمود: «أصحابي كالنّجوم بأيّهم اقتدَيتُم اهتَدَيتُم؛ اصحاب من مانند ستارگان هستند به هر كدام اقتدا كنيد هدايت مي‌شويد.»7 اگر مردم به شما بگويند ما به آن صحابه‌اي كه به يكديگر ناسزا گفته و صحابه‌ي ديگر را سبّ مي‌كردند، مي‌خواهيم اقتدا كنيم، چه جوابي داريد به آنها بدهيد؟

از همه بالاتر مردم به ما مي‌گويند: وقتي خود پيامبر(ص) برخي از اصحابش را لعنت مي‌كند، اين نشانه‌ي اين است كه بعضيِ از اصحاب مستحق لعن بوده و لعنت كردن آنان جايز است وگرنه خود پيامبر ـ كه اسوه‌ي حسنه است ـ اين كار را نمي‌كرد.

مي‌گويند: مگر پيامبر(ص) (همان‌طور كه در تاريخ طبري ج11 ص357 آمده) روزي كه ابوسفيان را سواره ديد كه معاويه و برادرش همراهش بودند، نفرمود: «اللّهم الْعَن الْقائِد والسائِق والراكِب؛ خدايا آنكه سواره بر مركَب است و آنكه مركَب را مي‌كَشد و آنكه مركَب را به جلو مي‌راند لعنت كن»؟

بايد جواب مردم را چه داد؟ آيا بايد به دروغ به مردم گفت: اينها همه كذب است و هر چه فلان مولوي مي‌گويد راست است؟!

* قسم ياد كرده‌ايد كه هزاران امام خميني، شاگرد مكتب عمر و ابوبكر هم حساب نمي‌شوند.

هرچند اين سخن از طرف شما به‌صورت توهين‌آميز و به زعم خودتان با هدف كوچك‌شمردن امام راحل(ره) و بزرگ جلوه‌دادنِ خلفا گفته شده، ولي حقيقت هم همين است كه مكتب خلفايتان نتوانسته و توان اين را هم ندارد كه مُصلحاني همچون امام خميني(قدّس سرّه) بپروراند. اگر با ديده‌اي حقيقت‌بين به تاريخ 1400 ساله بنگريد، خواهيد ديد هر جا كسي در مقابل ظلم و جور پرچم برافراشته و با جان و مال از اسلام ناب محمدّي(ص) دفاع كرده است، پرورش‌يافته‌ي مكتب اهل‌بيت(ع) بوده است، نه مكتب خلفا.

* همچون ديگر همفكرانتان ـ مخصوصاً آنهايي كه اصولاً ما ايرانيان، اعم از شيعه و سني را مجوس مي‌نامند ـ فتوحات صدر اسلام (مخصوصاً فتح ايران) را پتكي ساخته‌ايد كه به‌خاطر آن بايد پاي عمر و سم اسبش را هم ببوسيم!.

عجب از شما و همفكرانتان كه بوسيدن كعبه و ضريح پيامبر(ص) را شرك مي‌دانيد، آنگاه ما را صراحتاً و آشكارا دعوت به چنين شركي مي‌كنيد؟

اگر اندك مطالعه‌ي تاريخي ـ حداقل در كتب معتبر خودتان ـ مي‌داشتيد و اوضاع اجتماعي، سياسي و فرهنگي ايرانيان را مي‌دانستيد و از چگونگي قبول اسلام از طرف ايرانيان اطلاع كسب مي كرديد، اينگونه توهين‌آميز سخن نمي‌رانديد و سُم اسب جناب عمر را به رخ ما نمي‌كشيديد و آن را جايگزين نور تابنده‌ي اسلام ـ كه قلب هر انسان ستم ديده را تسخير مي‌كرد ـ نمي‌كرديد!

سخن از فتوحاتي كه به اسم اسلام انجام شد و انحرافاتي كه توسط برخي عوامل آن پديد آمد و ظلمها وجناياتي كه بر بي‌گناهان و اسيران روا داشته شد، بسيار است كه قتل‌عام مردم تسليم شده و امان داده شده‌ي شهر طميسه در جنگ گرگان توسط سعيدبن‌عاص،(8) كوركردن چشم هزار تن از ساكنان شهر انبار در جنگ ذات‌العيون توسط خالدبن‌وليد9 و گردن‌زدن اسيران در صف 22 كيلومتري در جنگ طالقان10 تنها گوشه‌اي از آن است.

جهت اطلاع بيشتر مي‌توانيد به فصلنامه‌ي تاريخ در آيينه پژوهش (وابسته به مؤسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره)) و نيز مقالات موجود در سايت مؤسسه حضرت ولي عصر(عج) به نشاني
www.valiasr-aj.com مراجعه كنيد.

* از نماز جمعه‌ها و رسانه‌ها و صدا و سيما و سريال‌ها ـ با الفاظي توهين‌آميز ـ گلايه كرده‌ايد كه چرا گاهي حقيقتي از تاريخ را بيان مي‌كنند كه در آن عملكرد برخي از اصحاب مورد نقد قرار مي‌گيرد؟

جناب مولوي، چاره كار اينها نيست. چاره اين كار كتب حديث و تاريخ و فقه و رجال اهل سنت است. براي از بين‌بردن نقاط ضعف برخي از صحابه، بايد دعا كرد خداوند ريشه تمام اين كتاب‌ها را از ميان بر كند! زيرا پيروان مكتب اهل بيت(عليهم‌السلام) اكثر نقاط ضعف صحابه را از ميان همين كتاب‌ها در طول تاريخ پيدا كرده‌ا‌ند. البته اين دعا هم قابل استجابت نيست، زيرا خداوند اراده كرده است كه فضائل اهل بيت و نقاط ضعف كساني كه در مقابل اهل بيت(ع) بوده‌اند، در همين كتاب‌هاي اهل سنت ـ با آن همه جرح وقدح وجعل احاديثي كه توسط بني‌اميه و ديگران روا شد ـ باشد و در همه دنيا پراكنده شود تا حجت بالغه‌ي الهي بر كساني كه طالب حق و حقيقت‌اند، تمام باشد.

* اما اظهار نظر شما راجع به جمعيت 20 ميليوني!!! اهل سنت در ايران

براي اينكه براي جسارتهاي متعدّدتان ـ كه بخش كوچكي از آن در اين قطعه فيلم بود ـ توجيهي دست‌وپا كنيد، مي‌گوييد 20 ميليون اهل سنت در ايران وجود دارد! ان‌شاءالله كه بقيه اطلاعات شما مانند اين آمار غلط نباشد، كه متأسفانه چون همه‌جا عينك تعصّبِ افراطي بر چشم نهاده‌ايد، اشتباهاتتان خيلي فراتر از اين‌هاست.

اولاً: در فرهنگ قرآني، آنچه مطلوب و داراي ارزش است، كيفيّت است، نه كمّيت. اگر نظري بر قرآن كريم بياندازيد خواهيد ديد خداوند متعال بارها و بارها جمعيت كم ـ داراي كيفيّت ـ را تحسين فرموده است: «كَمْ مِنْ فِئَةٍ قَليلَةٍ غَلَبَتْ فِئَةً كَثيرَةً بِإِذْنِ اللّهِ»11 و «وَ قَليلٌ مِنْ عِبادِي الشّكُورُ»12 اما از آن طرف اكثريتِ بي‌محتوا، همواره مورد مذمّت خداوند در قرآن كريم است:

«وَما أَكْثَرُ النّاسِ وَلَوْ حَرَصْتَ بِمُؤْمِنينَ وَلَكِنّ أَكْثَرَهُمْ لايَشْكُرُونَ»13 و «وَلَقَدْ ذَرَأْنا لِجَهَنّمَ كَثيراً مِنَ الْجِنّ‏ِ وَاْلإِنْسِ»14

شيطان گفت «وَلا تَجِدُ أَكْثَرَهُمْ شاكِرينَ»15 و خداوند هم سخن او را ردّ نكرد، بلكه فرمود: «لأَمْلأنَّ جَهَنَّمَ مِنكُمْ أَجْمَعِينَ»(16)

برويد در قرآن شمارش كنيد ببيند چه‌قدر درباره‌ي اكثريت فرموده است: يَجْهَلوُن، فاسِقُون، لايَشكُرُون، لايُؤمِنُون، لايَسْمَعُون، لايَعْقِلُون؟

پس صِرف جمعيت فراوان از يك قوم و فرقه و مذهب، در منظر قرآن هيچ فضيلت و منقبتي به حساب نمي‌آيد، همانگونه كه صِرف صحابي بودن يا هم عصر بودن با پيامبر(ص)، به خودي خود مقام و شأنيتي براي افراد ايجاد نمي‌كند و آنچه اصل است ـ و شامل صحابه هم مي‌شود ـ تقواست، «إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِندَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ»17

الآن جمعيت مسيحيان دنيا بيشتر از همه اديان است ولي آيا اكثريت بودن آنها دليل بر حقانيتشان است؟ الآن اكثريت جميعت مسلمين، فرقه‌هاي مختلف برادران اهل سنت هستند. آيا اين دليلِ صحّت همه‌ي اعتقادات آنها مي‌شود؟

پس اگر 99% مردم ايران هم از اهل سنت باشند، شايد بتوان با قدرت حكومت كرد ولي با حكومت و قدرت نمي‌توان به خداوند گفت: بايد در روز قيامت آنچه را كه عدّه‌اي از صحابه مي‌پسنديدند و بعد از رحلت پيامبر(ص) آن را با زور و قدرت بر جاي آنچه پيامبر فرموده بود، نشاندند بايد بپذيري! بدون ترديد حرف آخر را خداي متعال مي‌زند، نه اقليت، نه اكثريت، نه مردم، نه مولوي‌ها، نه صحابه و نه هيچ كس ديگر.

ثانياً: با كدام مستند، ادعاي جمعيت بيست ميليوني داريد؟ و طبق چه آمار علمي هر سال چند ميليون! به جمعيت‌تان مي‌افزاييد؟ اصولاً كل جمعيت استان‌هايي كه عزيزان اهل سنت در برخي شهرهاي آن اكثريت‌اند، چه‌قدر است كه سهم شما بيست ميليون شود؟ به سايت‌هاي حاميان خارجي‌تان ـ همچون سايت قرضاوي ـ سري بزنيد و ببينيد با همه‌ي بزرگ‌نمايي كه دوست دارند در حقّتان انجام دهند، نتوانسته‌اند جمعيتتان را از ده درصد بالاتر ببرند.

با اين ادّعاهاي بي‌اساس و غير علمي و غير منطقي چه چيز را مي‌خواهيد ثابت كنيد؟ مگر همين شماها كه تا دو سه سال قبل ادعاي جمعيت دويست هزار! نفره در تهران را داشتيد، الآن مدّعي نيستيد شهر تهران يك ميليون!! سني دارد؟ اگر ديگران اطلاعي نداشته باشند، مردم تهران خبر دارند كه فقط چند هزار نفر سنّي در شهر تهران و حاشيه‌ي آن وجود دارد و اكثرشان هم كارگران مهاجر افغان هستند.

بنابراين بيهوده زحمت نكشيد و جمعيت چهار پنج ميليوني برادران اهل سنت را با تبليغات و مظلوم‌نمايي، بيست ميليون! جلوه ندهيد. به دوستان مولوي‌تان در سيستان‌وبلوچستان هم بفرماييد: عبارت «ما اهل سنت يك‌سوم! جمعيت كشور را تشكيل مي‌دهيم» را از بخش عربيِ سايت رسمي‌شان حذف كنند تا موجب خدشه‌دار شدن آبروي خودشان و اثبات عدم صداقت‌شان نشود.

به‌جاي اينگونه سخنان كذب و مغالطه‌آميز كه نتيجه‌اي جز تحريك قومي و مذهبي و ايجاد فتنه و اختلاف (كه هدف اصلي دشمنان قسم‌خورده‌ي اسلام و مسلمين است) ندارد، بگذاريد مردم شريف اهل سنت (هر جمعيتي كه دارند) با آرامش به زندگي‌شان بپردازند، همانگونه كه هميشه همراه نظام و انقلاب بوده و حقوق شهروندي‌شان هم مانند شيعيان و پيروان ساير فرق و اديان محفوظ بوده و هست.

والسلام علي من اتّبع الهدي

حوزه علميه قم

نوري

________________

1. در ابتدا حتماً عدّه‌اي اين كار را به قصد ترويج اعتقاداتشان و يا ضدّيت با نظام اسلامي نشر داده‌اند، اما مطمئناً اكثر افراد آن را نه به عنوان سخني علمي، بكه به عنوان طنز ردّ و بدل مي‌كنند و تعدادي هم با تعجب آن را به ديگران نشان مي‌دهند كه چگونه در نظام اسلامي، كساني به اين راحتي به همه چيز جسارت مي‌كنند!.

2. سوره‌ي احقاف، آيه‌ي 15: و دوران حمل و از شير بازگرفتنش سي‌ماه است.

3. آيه‌ي 20 سوره نساء. وَإِنْ أَرَدتُّمُ اسْتِبْدَالَ زَوْجٍ مَّكَانَ زَوْجٍ وَآتَيْتُمْ إِحْدَاهُنَّ قِنطَارًا فَلاَ تَأْخُذُواْ مِنْهُ شَيْئًا أَتَأْخُذُونَهُ بُهْتَاناً وَإِثْماً مُّبِيناً؛ و اگر تصميم گرفتيد كه همسر ديگري به جاي همسر خود انتخاب كنيد، و مال فراواني [به عنوان مهر] به او پرداخته‏ايد، چيزي از آن را پس نگيريد! آيا براي بازپس گرفتن مهر آنان‏، به تهمت و گناه آشكار متوسل مي‏شويد؟!

4. سوره عبس، آيه‌ي 30، يعني «و ميوه و چراگاه».

5. الإمامة والسياسة ابن قتيبه، ج1، ص71 و تاريخ طبري، ج3، ص477 و النهاية ابن‌اثير، ج5، ص79 و...

6. يعني: گفتاري از عمر به علي است كه شنونده‌اش را اكرام كن و گوينده‌اش را بزرگ بشمار (كه گفت): اگر بيعت نكني خانه‏ات را آتش مي‌زنم و چيزي در آن برايت باقي نمي‌گذرام با اينكه دختر پيغمبر در آن خانه است! غير از عمر كسي نمي‌توانست به يكه‌سوار قبيله عدنان و حامي دختر پيامبر (يعني علي) چنين سخني بگويد!.

7. فيض القدير، ج1 ص209 و مشكاة المصابيح، ج3 ص1696

8. الكامل ابن اثير، ج3، ص110

9. البداية ‌و النهاية ابن كثير، ج6، ص386

10. الكامل ابن اثير، ج4، ص545

11. سوره‌ي بقره، آيه‌ي 249: چه بسيار گروه‏هاي كوچكي كه به فرمان خدا، بر گروه‏هاي عظيمي پيروز شدند.

12. سوره‌ي سبأ، آيه‌ي 13: عده كمي از بندگان من شكرگزارند.

13. سوره‌ي يوسف، آيه‌ي 103: بيشتر مردم‏، هر چند اصرار داشته باشي‏، ايمان نمي‏آورند.

14. سوره‌ي اعراف، آيه‌ي 179: به يقين‏، گروه بسياري از جن و انس را براي دوزخ آفريديم.

15. سوره‌ي اعراف، آيه‌ي 17: و بيشتر آنها را شكرگزار نخواهي يافت.

16. همان، آيه‌ي 18: جهنم را از شما همگي پر مي‏كنم.

17. سوره‌ي حجرات، آيه‌ي 13: همانا گرامي‏ترين شما نزد خداوند باتقواترين شماست‏.


Share
121 | momen abdullah | Malaysia - Kuala Lumpur | ١٢:٠٠ - ٠٤ بهمن ١٣٨٨ |
جناب سيوان جواب فحاشي‌هايت با خداي قادر و متعال. و اما در مورد ادعاي عشق و اردات به وجود مبارک محمد مصطفي (صلي الله عليه و آله): در اين صفحه گوشه هايي از ارادت شما نقل شده است: http://www.valiasr-aj.com/fa/page.php?bank=salam&id=3 http://www.valiasr-aj.com/fa/page.php?bank=salam&id=118 http://www.valiasr-aj.com/fa/page.php?bank=sokhan&id=164 ******* با عرض معذرت به پيشگاه صاحب سادات ************** «قال اتى النبي صلى الله عليه وسلم سباطة قوم فبال قائما ثم دعا بماء فجئته بماء فتوضأ پيغمبر آمد كنار مزبله و ايستاده ادرار كرد و بعد آب خواست و وضو گرفت» ******** «پيامبر (صلى الله عليه و سلم) به مسجد مي‌آيد و مشغول نماز خواندن مي‌شود و در وسط نماز، متوجه مي‌شود غسل جنابتش را فراموش كرده است و نماز را قطع مي‌كند و از مردم عذرخواهي مي‌كند و مي‌رود غسل مي‌كند و در حالي‌كه از سر و صورتش آب مي‌ريخت، برمي‌گردد و نماز را ادامه مي‌داد» ******** «پيامبر (صلى الله عليه و سلم) چندين مرتبه تصميم به خودكشي كردن مي‌گيرد و بالاي كوه مي‌رود تا خود را به پائين كوه پرت كند. جبرئيل مي‌آيد و مي‌گويد: اين كار را نكن، درست نيست. پيامبر (صلى الله عليه و سلم) هم قبول مي‌كند» ******** «از أنس بن مالك آورده‌اند: پيامبر (صلى الله عليه و سلم) در يك شب، با 11 نفر از زنانش همبستر شده است.» ******* خدا شهداي مومن جنبش صفويه را قرين رحمتش کند که سرزمين پاک ايران را از چنين افکار بيمارگونه‌اي شستند. مگرنه اکنون ما هم چون شما سوره عبس را به رسول اکرم(صلي الله عليه و آله) نسبت مي‌داديم. از شمايي که به وجود نوراني خلق عظيم (صلي الله عليه و آله) چنين جسارتها و هتاکي‌هايي مي‌کنيد غير از همين فحاشي ها انتظار نمي‌رود. عليا ولي الله عليا حجة الله عليا وصي رسول الله
122 | سيوان | Iran - Bushehr | ١٢:٠٠ - ٠٤ بهمن ١٣٨٨ |
برو گم شو موئمن مردک ???? زاده ???? زاد تو به من ميگي مردک ???? 45 روزه من عاشق محمد(ص) هستم کثافت شما نا اهلين
123 | سيوان | Iran - Bushehr | ١٢:٠٠ - ٠٤ بهمن ١٣٨٨ |
و اينو بگم كه جمعيت اهل سنت ايران بيشتر از بيست ميليون هست سرتاسر نوارهاي مرزي ايران مثل اينكه اهل تسنن هستند بجوز داخليها اينم جرم بزرگ شاه خائن صفويان
124 | سعد الله | Iran - Tehran | ١٢:٠٠ - ٠٥ بهمن ١٣٨٨ |
بسم الله الضار............... بسم الله المانع.............. يا الله. الهي....اي خدا..... اي خالق جهان و جهانيان.! اي رب العالمين.......... 100000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 با شكر. 100000000000000000000000000000000000000000000000 بار الحمد للله........... اي الله تو را شكر كه مرا شيعه و محب آل الله آفريدي. اگر 100000000000000000000000000000000 سال به عبادت تو و در مقام شكر گذاري تو باشم. به عزت و جلالت قسم كه هيچ كاري نكرده ام. همين كه مرا شيعه خلق كردي. در صلب حلال. و در رحم حلال گذاردي ممنونتم الله جان.!!!!!!!!!!!!!!!!!!! همين كه مرا محب مولانا امير المومنين . فرزندان رسول الله آفريدي شكر..... يا ائمه ي معصومين..... اي كساني كه جان و مال و همه ي هستي شيعيان فداي خاك بايتان باد...... تا دنيا دنياست از شما ميخوانم. تا روز مرگم. عاشقتان ميمانم. با دوستانتان دوستيم و با دشمنانتان دشمنيم . هر كه كه باشند دشمنيم و بغضشان را در دل داريم و از ابراز اين بغض ذره اي تزس و واهمه نداريم. ما با شما از مرگ ترسي نداريم. ما با داشتن حب شما در دل از هيچ بني بشري ترس نداريم. ما از شما و در مكتب شما ياد گرفته ايم كه فقط از (( الله )) بترسيم..... و براي او عمل كنيم. و به خاطر رضاي او با كسي دوست شويم. و به خاطر رضاي الله بغض دشمنانتان را در دل داشته باشيم. يا صبور و يا رشيد.
125 | مجيد م علي | United Arab Emirates - Dubai | ١٢:٠٠ - ٠٥ بهمن ١٣٨٨ |
با سلام جناب مالك اشتر اينجوري حساب كرده كه شده 20 مليون امريكا گفته 5 مليون + عربستان گفنه 5 مليون + اسرائيل گفته 5 مليون + لندن ( انگليس) گفته 5 مليون = 20 مليون . تازه از اين 5 مليون شايد 0.005 % بمثل اين خليفه كار ( شاهكار ) ادب وهابيت تابع اون شاخ شيطان نجد و مبلغ حقير و فحاششون عبدالشيطان ملحد زاده لندني باشتد . شما فحاشي اين چيز رو به حساب قاطبه اهل سنت نگذاريد . اينها ادبشون از اون ملعون خال ملعونين ياد گرفته اند . حداقل اگر افكارشون مزين به اسم نبي مكرم ميبود ميتوانستيم انرا در جملاتشون ميديديم . يا علي
126 | مالك اشتر | Iran - Tehran | ١٢:٠٠ - ٠٥ بهمن ١٣٨٨ |
بسم الله الوهاب. سيوان( عمر داماد علي. اكبري. بهنام و ... ) مثل لينكه شما خوابي يا خودتو به خواب زدي.؟! اهل بدعت ايران جمعيتشون 5 مليون هم نميرسه. چه برسه به 20 مليون....؟!!!!!! ميشه بگي منبع آمارت از كجاست؟ عربستان نزولي..؟ آمريكا.... تلاويو...لندن....؟؟؟؟؟ احتمال قريب به يقين يا از تلاويو يا از لندن.... جمع كن بند و بساطتو كذاب ملحد... اين همه آزادي...اين همه راحتي.....همين كه الان انقدر بلبل زباني ميكني شاهد حرف هاي منه... وگرنه بايد مثل طالبان كه با شيعيان بي دفاع برخورد ميكنه با شماها برخورد كرد.... اما فرق مذهب حق شيعه با بد مذهبان و مشركان و اهل بدعتان مثل شما در همينه.... يا ودود...
127 | momen abdullah | Malaysia - Kuala Lumpur | ١٢:٠٠ - ١٣ بهمن ١٣٨٨ |
ميلاد
بازهم ديشب خواب عمر را ديدي؟
تو خواب عمر بهت چي گفت؟
بهت گفت بيايي تو سايت شيعه فحاشي کني؟
ديگه بهت چي گفت؟
گفت که عقلت را تعطيل کني؟
آخر چرا؟ مگر اين عقل کجاش بده؟
ببين عقل نباشه چه حرفهاي متناقضي مي‌زني:
«اگه مولوي هاي ما صحابه ... را زير سوال ميبرند » در تناقض است با «يعني خدا از ذات صحابه آگاهي نداشت »
راستي معني تناقض را مي‌داني؟ يا فقط بلدي فحش بدي؟

عليا ولي الله
128 | ميلاد | Iran - Tehran | ١٢:٠٠ - ١٣ بهمن ١٣٨٨ |
بريد گم شيد اگه مولوي هاي ما صحابه يا امام ها ويا خميني آتش پرست را زير سوال ميبرند شما الله را زير سوال ميبريد يعني خدا از ذات صحابه آگاهي نداشت و مزده بهشت و نمره 20كه به صحابه را داد الكي است عمر علي دشمني نداشتند از اولش مشكل فقط از شما سگ شيعه هابود باعث و باني تمام خونريزي هاي تاريخ و شما نبوديد سر فرزند علي را شما شيعه هاي دروغ گو بالاي دار برديد حيف لعنت كه نثارتان شود اگر عمر نبود شما الان همان آتش پرست هاي ؟؟؟؟ بوديد قعر جهنم نثارتان باشد
129 | momen abdullah | Malaysia - Kuala Lumpur | ١٢:٠٠ - ١٤ بهمن ١٣٨٨ |
برادر و سرور عزيز جناب عبد الغفار
خيلي ببخشيد برادر. خيلي معذرت مي‌خواهم. مثل اينکه خبر نداريد که نه تنها عمر بلکه حجاج ابن يوسف براي اين جماعت حکم قهرمان را دارد!!!
مثل اينکه شما به يک اسرائيلي طعن بزنيد که چرا آريل شاروني حاکم آنها بوده است.
خوشش هم مي‌آيد.
ما هر چه بيشتر به اينها بگوييم عمري و حجاج ابن يوسفي اينها بيشتر لذت هم مي‌برند!!
باور نمي‌کنيد؟ اينجا را نگاهي بياندازيد:
ar.wikipedia.org/wiki/عبد الملك بن مروان
«عبد الملك بن مروان بن الحكم خامس الخلفاء الأمويين وكان من أعظم خلفاء بني أمية لقب بـ أب الملوك ، كان واسع العلم متعبدا ناسكا شجاعآ قويآ، توسعت الدولة الأموية في عهد وازدهرت وكانت دمشق عاصمة الدولة منارة للعلم واعظم مدن العالم الإسلامي»

«بعث عبد الملك بن مروان بالحجاج بن يوسف الثقفي لكي يبسط نفوذ الأمويين على كامل الأراضي الإسلامية.»
«ولى عبد الملك الحجاج على العراق لكثرة فتنها والخوارج»

«عمل الخليفة عبد الملك بن مروان في فترة خلافته على ارساء آسس الدولة الإسلامية وحماية الدولة ونشر الإسلام في بلاد بعيدة حيث تم فتح بلاد المغرب في خلافته وكرم العلماء والمفكرين واجتذبهم إلى دمشق منارة العلم وانشأ دور العلم في عاصمة الدولة وفي المدن الإسلامية وتمت في عصرة الكثير من الانجازات التي مازالت حتى اليوم»
***************
http://www.islamweb.net/newlibrary/showalam.php?id=460
« ذكرته لغزارة علمه»
« وقيل : إن أبا هريرة نظر إلى عبد الملك وهو غلام فقال : هذا يملك العرب»
« قال ابن عمر : إن لمروان ابنا فقيها فسلوه»
***************
آري. از نظر اين جماعت محب عمر عبدالملک بن مروان شخصيتي شجاع و عالم و متعبد و زاهد و شجاع و قوي بود که دمشق را پايتخت علم و تمدن اسلامي کرد!!!!!!!!
به عقيد دوستداران عمر عبدالملک حجاج را ولايت داد چون در عراق فتنه و خوارج زياد شده بودند!!!!

اين است دين عمر. اين است مشي عمر. اين است راه عمر.

برادر. فقط يک سئوالي از خدمت شما:
برادر ما داريم کابوس مي‌بينيم؟ راستي راستي روي زمين کساني هستند که از عمر و يا عبدالملک بن مروان تعريف حمايت مي‌کنند؟ واقعا از مردمان کره زمين کساني هستند که عمر و يا عبدالملک برايشان اسوه و اسطوره و قهرمان است؟
خدا وکيلي اينجا کجا است؟ جهنم است؟

عليا ولي الله
عليا حجة الله
عليا وصي رسول الله
130 | عبد الغفار | Iran - Tehran | ١٢:٠٠ - ١٤ بهمن ١٣٨٨ |
بسم الله الضار............... بسم الله المانع.............. ببين جناب ميلاد( عبد المالك عمري و بن باز). مثل اينكه جناب عالي نسبت به ديگر برادران وهابيت بدتر در صلب باباي خبيثت و يا بد تر در رحم مادر خبيثه ات بوده اي. ما شيعيان الله را زير سوال برديم يا شما كفار وهابي كه براي خدا دست و با و بدن و جسم قائليد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آيت الله خميني (معاذ الله) آتش برست بود يا عمر و ابوبكر و عثمان شما كه بت برست بودند؟ يا بن لادن شما كه يهودي برسته؟ اي چشمانتان كور بشه كه نميتونين نور خميني را ببينيند. ما باعث و باني خون ريزي هاي تاريخ بوديم يا اون حرامزاده هاي شما مثل يزيد و حجاج ابن يوسف و بني عباس و محمود غزنوي و تيموريان و ......(لعنت الله عليهم اجمعين)...؟ ما باعث و باني خون ريزي هاي تاريخ بوديم يا طالبان شما و القاعده و ريگي شما و يا اون بن باز و آل شيخ ها كه هر روز حكم كشتن هزاران موحد رو ميدن و برادران شما اجابت ميكنند؟ خوبه حالا ايرانيا همشون به دين آسماني زرتشت بودند و نه مثل خلفاي شما بت برست..... الي لعنت الله. علي القوم الفاسقين و الكاذبين.
131 | حقيقت جو | Japan - Chiyoda | ١٢:٠٠ - ١٥ بهمن ١٣٨٨ |
سلام عليکم

سني ها بهتر است لجبازي و تعصب کورکورانه را کنار بگذارند و حساب صحابه ي خود را از اهل بيت ع خلفاي واقعي خداوند روي زمين بودند، جدا سازند و آن بزرگواران پاک را با خلفائي مانند ابوبکر و عمر و عثمان مقايسه نکنند زيرا اينکار کمترين ضربه اي که به آنان ميزند اين است که صاحبان تعقل آنان را ديوانه خواهند دانست.
و ما را با ديوانگان کاري نيست
آنانکه ميخواهند با ديوانگان وحدت و برادري ايجاد کنند مواظب باشند
ديوانه چو ديوانه ببيند خوشش آيد
اگر قرار بود شيعه با سني وحدت داشته باشد امير مومنان حضرت علي ع با خلفا بيعت ميکرد.
تکليف ما را حضرت علي بن ابيطالب ع روشن کرده اند
خدانگهدار
132 | وحيد خان | Iran - Tehran | ١٢:٠٠ - ١٦ بهمن ١٣٨٨ |
سلام بر همه خوبان و هنر مندان!
من ميخام يه توجيه از نوع سني و عمري !مثل توجيهاتي که در عدم تحريف صحيح بخاري در سايت شده را در رابطه با آتش زدن در خانه وحي بکنم !
در بالا يه محب عمر کلي تقلا کرده آدرس داده که بريد مناقب عمر رو تو فلان سايته بخونيد!حالا من مي گم چرا بري سايت ؟بيا من آدرس نمايشگاه مناقب عمر رو بهت بدم ! اين بنده خدا خانه وحي يا همون نمايشگاه مناقب عمر ! به اين خوش آدرسي رو ول کرده رفته اينور و اونور و اين سايت و اون سايت دنبال مناقب عمر مي گرده !بابا بيا نمايشگاه رو ببين سايتو ول کن !
مخصوصا که خود امير المفسدين عمر هم چون مي دونسته امثال اين قوم حق جوي! ياجوج و ماجوج بعدها به دنبال تبليغ منافب امام روز حشر شان در قيامت خواهند بود ! کار تبليغ في سبيل مناقب خود و ورود بازديد کنندگان به نمايشگاه شخصي مناقبش ! رو آسون کرده و در خانه وحي الهي رو به آتش کشيده!تا بازديد کننده ها راحت وارد نمايشگاه بشن و حتي زحمت باز کردن يک در رو براي ديدن اين همه مناقب! که شامل آه و ناله پاره تن رسول خدا و پهلوي شکستش و دستان بسته و دل شکسته حيدر و چشمان مبهوت و گريان ريحانه هاي رسول خدا و .......است را نکشند!!!
پس در نتيجه ما قوم حق جوي !ياجوج و ماجوج و محبين عمر اعلام مي کنيم که نه تنها بخاري تحريف نشده بلکه در خانه وحي هم فقط به خاطر خدمت به خلق و استحکام دين رسول خدا!!! و در نتايج عدالت بي حد و کمال انسانيت و احترام ويژه !!!عمر وکلا همه ما عمريها به اهل بيت نبوت ! و فقط به همين نيت خير ! بوده که به آتش کشيده شده. پس لطفا ديگه شما رافضي هاي بي دين و عمر نشناس! و دروغگو نياييد بگيد چرا در خانه وحي را آتش زدند !و نگيد چرا اسم عمر رو از بخاري حذف کردند! که به کله عمر همش دروغه! يا اگر هم راست باشه توش مصالح دنيايي ما عمريها ! و آخرتيه شما رافضي هاي عمر نشناسه! حالا اگر مي تونيد ! بازم بياييد دروغ بگيد نمک نشناسها و بيدينهاي رافضي!

133 | حقيقت جو | Japan - Chiyoda | ١٢:٠٠ - ١٧ بهمن ١٣٨٨ |
سلام عليکم

احسنت بر برداران عزيز
جناب مومن عبدالله ، سعيد حسيني ، و مالک اشتر و ديگر شيعيان موحد و بزرگوار
خداوند شما و گروه محترم پاسخ به شيهات را حفظ نمايد.

خدانگهدار
134 | سيد حسين | Iran - Tabriz | ١٢:٠٠ - ٠١ اسفند ١٣٨٨ |
با سلام

سيوان خان ما كه بخيل نيستيم . شما حب مادرت عايشه و خلفاي غاصب (ابوبكر و عمر و عثمان )را در دل داشته باشيد ما هم حب مادر و سرورمان سيده النسا العالمين ام ابيها حضرت فاطمه زهرا سلام الله عليها . انشا الله شما با همان مادرو خلفايتان و ما هم با اهل بيت محشور شويم .

والسلام .
135 | مجيد م علي | United Arab Emirates - Dubai | ١٢:٠٠ - ١٦ فروردين ١٣٨٩ |
با سلام
جناب معين سر به سر اين بيشعورها نگذار . اينها نوادگان حرامزاده اون يزيد ابن ملعون ابن بن ملعون ال شجره الملعون هستند كه هنوز بمثل گرگهاي هرزه زوزه ميكشند .
يك نگاه به اخبار روز بكنيد متوجه خواهيد شد كه اين جماعت كثيف و هرزه خادم شيطان بزرگ گوي جنايت را از صهيونيستها هم قاپيده اند و در همان لباس منافقين كه از پدر حرامزاده شان اون يزيد ابن ملعون ابن ابن ملعون ال شجره الملعون هستند . هر روز جنايت ميكنند و احمقانه شيعيان علي ( ع ) متهم به كارهاي نكرده ميكنند .
لعن خدا و رسولش بر تمامي اين فاسقين جنايتكار امين رب العالمين .

يا علي
136 | معين | Iran - Tehran | ١٢:٠٠ - ١٦ فروردين ١٣٨٩ |
جناب اقاي ميلاد اولا حرف دهنتو بفهم بعد بگو امام خميني(مدظله العالي)آتش پرست بوده
137 | گروه نم | Iran - Kerman | ١٢:٠٠ - ٢٢ فروردين ١٣٨٩ |
با سلام اولا از پاسخ علمي و مستند شما به اين مولوب منحرف و بي شعور تشکر مي کنيم بنده(م-ز)مدير گروه نم در وبلاگ ترنم آزادي در کلاس تاريخ صدر اسلام به علت بيان مسئله اي تاريخي در مورد حمله وحشيانه عمر به ايران و ويراني ها و تجاوزات اين موجود خشن در کلاس مطالبي گفتم که تهديد به چاقو خوردن و کتک کاري شدم از شما خواهشمندم با دلايل مستند نحوه حمله وحشيانه عمر به الخطاب را به ايران شرح دهيد تا چهارشنبه فرصت دارم البته قبلا مطالعاتي داشتم اما متاسفانه فراموش کردم و من الله التوفيق tarannomeazadi.blogfa.com

پاسخ:

با سلام

دوست گرامي

در آدرس ذيل ، برخي از خشونت‌هاي خلفا در هنگام حمله به ايران مطرح شده است :

http://www.valiasr-aj.com/fa/page.php?bank=maghalat&id=122

موفق باشيد

گروه پاسخ به شبهات

138 | momen abdullah | Malaysia - Cyberjaya | ١٢:٠٠ - ٠٥ ارديبهشت ١٣٨٩ |
حناب فرقي نمي‌کنه
اگر فرقي نمي‌کنه پس چرا متاسفي؟ راستي مي‌داني اولين بدعت گذار کاخ سازي با پول بيت المال در ميان مسلمين چه کسي بود؟؟ عثمان.
يا علي
139 | فرقي نمي كنه | Iran - Urmia | ١٢:٠٠ - ٠٥ ارديبهشت ١٣٨٩ |
متاسفم براي همتون
140 | كميل | Iran - Tabriz | ١٢:٠٠ - ٠٦ ارديبهشت ١٣٨٩ |
عبدالحميد حالت خوب نيست؟
141 | عبدالحميد | Iran - Tehran | ١٢:٠٠ - ٠٦ ارديبهشت ١٣٨٩ |
درمحضر انسانهاي منحرفي چون شما حرف زدن اشتباه است ما اهل سنت در تمام نقاط کشور تا اخرين نفس همواره پشتيبان مولانا هستيم شما هم اگر اداعايي داريد بياييد به بحث روبرو چرا جلسه دادگاه مولانا را از شبکه هاي تلوزيونيتون پخش نميکنيد چرا مي ترسيد اگه شما اداعاي حقانيت داريد چرا مثل ترسوها علماي اهل سنت را شهيد مي کنيد وجرات بحث نداريد

پاسخ:

!!!

142 | طاهر قريشي افغانستان فراه | Bahrain - Al Jasrah | ٢٤:٢٥ - ٠٤ خرداد ١٣٨٩ |
حشر محبان علي با علي ، حشر محبان هردو با هردو سلام به ارامي و به وضاحت برايم جواب ارائيه كنيد لطفا -- يك دو چيز را ميپرسم به والله قسم قصد ندارم (شخصيت حضرت علي را زير سوال ببرم بلكي ميخواهم بدانم ) فقط همين تعصب كه امكان نداره نداشته باشيد و نداشته باشيم . فقط احتياط كنيد خيلي نشه ديگر اينكه آدرس دهي سرم نمي شه . لطفا همين جا خود را تكليف دهيد. ------------------ در زمان شهادت حضرت عثمان رض حضرت علي كرم الله وجهه كجا بود؟؟ چرا از خليفه سوم اسلام دفاع نكرد ؟ راه داد مردم او را شهيد كند . آيا اين كار را براي اين كرد كه كرسي خلافت برايش برسد ؟؟!! و يا اينكه حضرت علي نتوانسته بود از ابوبكر و عمر انتقام بگيرند و به حضرت عثمان كه ديد مردم با او مخالف است از راه نتقام جويي هيچ نگفت!!! تنها فرزندا خود را مامور پاسباني دروازه كرد؟ ----------------- گفته بوديد در دوران خلافت اموي چنين و چنان ميشد . اگر امروز چنان ميشد كه در دوران خلافت اموي ميشد در برابرش قيام ميكردم و از اسم خليفه چهارم اسلام دفاع ميكردم . مثل اينكه تا اكنون برضد ان حرف هاي زشت كه به حضرت علي گفته ميشد. ميگوييم ( حضرت علي كرم الله وجهه ) ما هميشه ميخواهم توهين كردن ها از بين برود. آن وقت از اسم حضرت علي دفاع كرم و امروز در برابر اموي هاي معاصر از اسم حضرت عمر رض و حضرت عثمان و حضرت ابوبكر رض دفاع مي كنيم . --------------------- در يك جايي گفته بوديد هر كس بايد نقد شود . نمي دانم چرا فرق نقد و توهين را تا هنوز نمي دانيد ؟ باورم نميشه با آن علميتي كه خداوند برايت داده است چرا اين طور فكر كردي ؟ از ما اگر چين اشتباهي سر بزند اشكال نخواهد داشت چون هنوز شاگرد هستيم . به نظر ما هيچ كس بالاتر از نقد نيست هر چند شخصيت مطرحي باشد چون نقد شخصيت نمي شناسد . اما شما داريد توهين مي كنيد نا سزا ميگوئيد لعنت مي فرستيد . آيا اين نقد است ؟؟؟؟؟!!! واقعاَ اگر اين نقد باشد خيلي عجيب نقد مي كنيد . -------------------- يك جايي گفته بوديد خود رسول الله ص بعضي از اصحاب را مورد لعن قرارداده است . و مستند نگفته بوديد؟ آيا ميتوانيد بگوييد كدام صحابي را لعنت كرده و به كدام الفاظ ؟ --------------------- در پاسخ به نظر شماره 35 گفته بوديد ما هر گز به ام المومنين اهانت نخواهيم كرد!!!! اگر تصميم آينده شما باشد كه خيلي خيلي قابل تقدير است . و اگر اينكه از توهين هاي گذشته خود ميخواستيد با اين كلمات رهايي يابيد كه عجيب است. آيا هيچ گاه به چرنديات آقاي ؟؟؟؟ گوش فرا داده ايد ؟ توهين كردن ديگر فايده اي ندارد جز اينكه فرزندانتان را بياموزيد چطور خود تان را توهين كند . كه اين كمال بي ادبي است . ---------------- يكي از دوست داران تان در همي صفحه چيزي نوشته بود به اين شكل ( آيا اين عائشه ي ...... شده ام المومنين است؟ ) اين به چه معني ميتوانيد برايم تصريح كنديد لطفاَ . --------------------------------------- اين جواب آخر را جدي ميخواهم آيا آقاي ؟؟؟كه فكر ميكنم در كاشان زندگي مي كند از نظر اهل تشييع شخصيتش سخنانش نظرياتش تائيد است؟

پاسخ:

با سلام
دوست گرامي
1- خلافت ، آنهم خلافتي كه بعد از سه خليفه قبل باشد ، براي اميرمومنان به اندازه عطسه بزي ارزش ندارد ! اما چرا از او دفاع نكردند ! چون «ان الله لا يغير ما بقوم حتى يغيروا ما بانفسهم» حضرت بارها با او سخن گفتند و راه چاره را به او نشان دادند ! اما او در پاسخ ، تنها بي‌ادبي مي‌كرد !و آنچه حضرت فرمودند را به كار نگرفت ! البته در آن ماجرا هركس از خليفه دفاع مي‌كرد ، كشته مي‌شد ! به همين سبب ، حتى بسياري از كساني كه در خانه او بودند از او طرفداري نكردند ! آيا معقول است كه اميرمومنان از او طرفداري كنند ؟!
2- مقصود از خلافت اموي ، همان خلافت عثمان و معاويه و... است ، و شروع مشكلات خلفاي اموي از خود عثمان بود ! يعني گمان نكنيد كه عثمان از آنچه در مورد بني اميه گفته شده است، مبرا است ! تا بخواهيد از او دفاع كنيد !
همچنين به آدرس ذيل مراجعه كنيد و كمي در مورد توهين و لعن در بين صحابه مطالعه نماييد :
http://www.valiasr-aj.com/lib/layn/layn4.htm#_Toc24413 7861
3- پاسخ اشكال سوم شما ، در همان مقاله مربوط به لعن داده شده است ! البته تعجب است كه شما نقد را قبول داريد ، اما نتيجه نقد را نمي‌پذيريد ! انگار كه اين نقد ، تنها براي پر كردن كتاب‌ها بوده است ! وقتي خلفا و گروهي از صحابه نقد شدند ، و حقيقت در مورد آنها مشخص شد ، بايد به نتيجه نقد احترام گذاشت و ديگر اعتقاد به مشروعيت آنها نداشته باشيد !
4- به آدرس ذيل مراجعه كنيد و پاسخ خود را در مورد لعن ، در لسان رسول خدا (ص) بگيريد :
http://www.valiasr-aj.com/lib/layn/layn3.htm#_Toc244137773
5- مقصود از ما ، يعني كساني كه به عنوان پاسخگو در موسسه ، مشغول هستند ! ما مسئول كارهاي ديگران نيستيم !
6- توضيح اين نظر ، با مراجعه به آدرس هاي فوق ، مشخص خواهد شد ! (صحابه‌اي كه عائشه را لعن كرده ويا به او دشنام داده‌اند !
7- تنها سخنان مراجع عظام تقليد ، براي شيعه ، ارزشمند است ، و هر كسي نظر شخصي داشته باشد ، بايد براي آن دليل اقامه كند !
موفق باشيد
گروه پاسخ به شبهات

143 | خدا | Iran - Urmia | ١٧:٠٧ - ٠٦ تير ١٣٨٩ |
اي بندگان ناسپاس من! من مي توانستم بعدازمرگ پيامبرتان دنيا وسرنوشت شمارادرمسيري قراردهم که بدورازدرگيري هاي شيعه وسني ويهودي ومسيحي وغيره باشد. يعني من نمي توانستم .اين امتحاني است براي شما متعصبان. اين من هستم که مي گويم چه کسي گناه کار است وچه کسي بي گناه.چرادرکارپروردگارتان دخالت مي کنيدوچرا به کسانيکه پيامبرتان شما رابه دستور من برادر خوانده توهين مي کنيد. هرکسي مسئول کارخودش است من ارزش هر کدام از انسان ها را بهترازشمامي دانم اين من هستم که مي گويم عيسي باتقواتربوديامحمد علي باتقواتربوديا عمر خميني باتقواتربود ياخيرشاهي.
ديني که من فرستادم فقط اسلام بود چراتکه تکش کرديد شيعه وسني و...همه ناقص هستندچراچشم بصيرتتان رابسته ايدچرانمي فهميد که باوصل شدن اين تکه ها ست که اسلام زنده مي شود چراحرف هاي چندنفرمتعصب ازهرمذهب وقومي قلب هايتان راپراز کينه ونفرت وتعصب نسبت به برادرتان مي کند مگرحرف هاي آنه ازحرف هاي من درقرآن مهمتراست،يااينکه اصلا شماقرآن نمي خوانيد ويا مي خوانيد ولي درک نمي کنيد.آيا ازخود پرسيده ايد که چرا به خاطراين مسائل به جان هم افتادهايد.به خاطر من!يا اثبات حرف خودتان ،يا علي وعمرومحمدوخميني و... کداميک مهمتراست؟بس است ديگر چرابه خاطر نعمت هايي که دادم مراشکرنمي کنيداين است شکرگذاري شما! فرشته ام ابليس را باآن همه عبادت به خاطر يک نافرماني ازخودراندم مطمئن باشيد ازيک ذره ازخطاهاي شما وهيچ انساني ازابتداي خلقت تاانتهاي آن نمي گذرم. (انشالله مطلب راگرفته باشيد-قصدفقط راهنمايي به عنوان برادرکوچکتربود)نعوذبالله
144 | momen abdullah | Malaysia - Ipoh | ١٥:٠٦ - ٠٧ تير ١٣٨٩ |
جناب خداي عمري!!!! اول برو ياد بگير که ابليس رجيم فرشته نبود و از جنيان بود، بعد ادعاي خدايي کن. يا علي
145 | هدايت كننده شما ياوهگويان عزيز | Iran - Mashhad | ٢١:٢٠ - ١٠ تير ١٣٨٩ |
بنده از خداي تعالي مي خواهم شما را هدايت فرمايد از اينکه بيهوده سخن مي گوييد .من در اين مورد که جناب مولوي فرموده اند به عقيده کسي توهين نشود کاملآ موافقم و از شما برادران مي خواهم قبل از اينکه مرگ سراغ شما با اين افکار نا روا بيايد سيري به تاريخ گذشته کنيد و مي بينيد که عمر وقتي مي گويد من نمي دانم نشانه تواضع اوست .
146 | momen abdullah | Malaysia - Kuala Lumpur | ١٥:٠٢ - ١١ تير ١٣٨٩ |
جناب 145
پس اعتراف عمر به ناداني تواضع بوده است؟ پس به نظر شما او دانا بوده است؟
ممکن است 20 صفحه مطلب از او براي ما نشان دهيد؟
ممکن است يک شاگرد اين عالم داناي خود را به ما معرفي کنيد؟

يا علي
147 | خالد | Iran - Tehran | ٢٤:٤٠ - ١٢ مرداد ١٣٨٩ |
با سلام بنده اين سوال را از همه بينندگان ودست اندركاران اين سايت دارم چطور علي راضي شد دخترش را خواهر امام حسن وامام حسين ودخت فاطمه زهرا’ را براي چنين آدم به قول شما جاهلي بدهد ؟

پاسخ:

با سلام

دوست گرامي

پاسخ اين سوال شما در آدرس ذيل داده شده است :

http://valiasr-aj.com/fa/page.php?bank=maghalat&id=83

موفق باشيد

گروه پاسخ به شبهات

148 | ابراهيم | Iran - Tehran | ٢١:١٩ - ٢٦ مرداد ١٣٨٩ |
چرا يک طرفه به قاضي مي رويد
اگه راست ميگيد مولوي خير شاهي را ازاد کنيد تا بهتون پاسخ بده
دهن مردم بستيد و داريد در مورد مردم قظاوت ميکنيد
واقعا جاي خجالته
149 | نظري | Iran - Tehran | ٠٩:٢١ - ٢٧ مرداد ١٣٨٩ |
اين مولوي فرزند اباجهل ! دفعه قبل که بيرون بود اينطور عربده جاهليت سرداد و از روي تعصب و جهل و حماقت به خودش و مملکتش و اصل علم و حقيقت توهين کرد و اين جوابي بر اراجيف و گزافه گوييهاي اين فرزند اباجهل و ديگر اباجهليان است .
تا بار ديگر کي بيايد و دوباره عرعر کند و عربده جاهليت سر دهد و باعث هدر رفتن وقت مومنين و مومنات و حجيم شدن آتش جايگاه جهنميش شود .
150 | سعيد حسيني(شاه اسماعيل صفوي) | Japan - Chiyoda | ١١:٣٣ - ٢٧ مرداد ١٣٨٩ |
جناب گمراه ياوه گوي 145 عمر که به اعتراف شما از روي تواضع مي گويد من نميدانم چطور شد که در امر خلافت تواضع را کنار گذاشت و به خيانت و جنايت و دروغ و آدمکشي روي آورد؟؟؟؟!!!!! آيا توهين عمر به رسول خدا ص و تهمت هزيان و ديوانگي به پيامبر خداص و بلافاصله توهين به همسران رسول خدا ص از نشانه هاي تواضع آن ملعون است ؟؟ يا اينکه بر عکس گستاخي و در نهايت کفر او را به نمايش ميگذارد؟؟؟!!!! آتش زدن خانه علي ع از نشانه هاي تواضع اين حيوان وحشي است! ضرب و شتم او به حضرت فاطمه س دخت بزرگوار پيامبر خدا ص از نشانه هاي اين حيوان وحشي است! آتش زدن احاديث پيامبر ص از نشانه هاي تواضع اين جرسومه فساد و خيانت و بدعت است! هزاران سئوال بي جواب ديگر . . . برويد خجالت بکشيد و آنقدر ياوه نگوئيد و قبل از مردن توبه کنيد در مورد خرشاهي هم بايد بگويم که ايشان سواد کافي حتي براي حرف زدن هم ندارد اگر سواد داشت تا بحال اينهمه گند نميزد!!!! راستي يادت باشد که هنگام خواب نام خرشاهي را بروي سينه ات بنويسي که عمر برد تو وارد نشود يا علي
151 | مجيد م علي | United Arab Emirates - Dubai | ١٣:٢٠ - ٢٧ مرداد ١٣٨٩ |
با سلام
جناب ابراهيم فعلاً كه دست مباركتون از ايشان كوتاهه , لطف كن يكي ديگه معرفي كن , مگر نعوذ بالله عالم ديگري نداريد .
اما چون ايشان خيلي به هزرط عمر علاقه دارند يك حديث از او روايت ميكنم كه ان شاءالله باعث خجالت افرادي بشود كه ايشان را نمي شناسد .

غضب او از شنيدن كلمه: «اللّه أعلم»
====================

«قال عمر يوما لاصحاب النبى صلى‏الله‏عليه‏و‏سلم : فيم ترون هذه الآية نزلت: «أَيَوَدُّ أَحَدُكُمْ أَنْ تَكُونَ لَهُ جَنَّةٌ، قالوا: اللّه أعلم. فغضب عمر. فقال: قولوا: نعلم أو لا نعلم...»
عمر روزى به اصحاب گفت: به نظر شما آيه: «آيا يكى از شما دوست دارد كه براى او باغى باشد» (چكيده بقيه آيه چنين است: و در آن از انواع ميوه‏ها وجود داشته و سپس آتش بگيرد؟) درباره چه مطلبى نازل شده است؟ اصحاب گفتند: خدا بهتر مى‏داند. عمر در غضب شد و گفت: بگوئيد: مى‏دانيم يا نمى‏دانيم... .

صحيح بخارى، ج 6 ص 39، تفسير سوره بقرة، آيه مذكور در حديث، آيه 266 مى‏باشد.
--------------------------------------------------------------------------------

يا علي

152 | ابراهيم | Iran - Tehran | ١٦:٢٧ - ٢٨ مرداد ١٣٨٩ |
جناب momen abdullah گفته شما در مورد معاويه حرفهايي بي دليل و سند است واگر هم به گفته شما اين چنين باشد که نيست مسولت اين کارها به عهده اهل سنت نيست اما اينو بايد بدانيد که خداوند در قرآن گفته که صحابه مورد رضايت خداون قرار گرفته اند شايد منکر اين هستيد
جناب نظري اگه يکم به جاي تهمت زدن اطلاعات عموميتون را زياد ميکرديد اينگونه تهمت نميزديد مولوي هر چه باشد از توي بوزينه بهتر است
و اما آقاي سعيد حسيني(شاه اسماعيل صفوي) که خر اسماعيل شدي اگه کمي تاريخ را مطالعه کني اينهمه از اصل نسبت نمي گفتي و به اين شاه ملعون افتخار نميکردي
در مورد حرف اول شما هر چه گشتم چيزي نيافتم اگه کتاب تاريخ جديدي پيدا شده اسمشو بگي ممنون ميشم
اما گفته بودي عمر به پيامبر توهين کرده اگه در مورد نقل روايات امانت را رعايت ميکردي اين چنين گستاخانه سخن نمي گفتي اين را بايد دانست که کلمه ديوانه در هيچ کتابي نيامده نميدونم از کجا نقل کرديد اما در مورد اين روايت بايد تحقيق کرد چنانچه در اين روايت آمده که پيامبر در خواست قلم و کاغذ کرد که صراحتا با نص صريح قرآن در تناقض است که خداون فرمود که پيامبر شخصي بي سواد است نميدونم شايد قرآن را مطالعه نکردي
اما گفته بودي که عمر خانه فاطمه را آتش زد و اونو مورد ضر و شتم قرار داد اين بايد بهتون بگم که چرا ادامه روايت را نقل نکرديد و يا شايد اصلا چنين روايتي نديديد و فقط از روي منبر چنين چيزي را شنيديد اين بايد بگم که در اين روايت کذب امده که علي و حسن و حسين در خانه نشسته اند و عمر جلو چشمهاي انها چنين کاري انجام داده که يکم دور از واقعيت اين بزرگواران است واگر حرف شما در باشد که 100% دروغ است علي لياقت امامت و رهبري را ندارد چون اولين شرط براي رهبري حفاظت و حمايت از خانه وخانواده خود است و شايد به گفته شما علي براي مصلحت دين در خانه نشست تا عمر دختر پيامبر را شهيد کنه از کجا معلوم که علي براي نجات جان خود چنين کاري نکرد
اگه ميخواي به کذب بودن اين روايت پي ببري تقويم سال 1370 به پايين که الحمدالله در اينترنت زياد پيدا ميشه رو يه نگاهي بندازي ممنون ميشم که در آن وفات فاطمه زهرا نوشته شده
اما اينو گفتد که مولوي خير شاهي ادم بي سوادي هست اين کمال بي عقلي شما را نشان مي دهد که سواد را نشانه عقل ميدانيد چنانچه بزرگ مرد تاريخ بي سواد بوده ان شا الله که هدايت شوي
اما مجيد م علي رسيديم به مساله اصلي که چرا عالم ديگر نميکنيد
اينو بايد از مقامات حکومت پرسيد که چرا دفاع از مذهب را يک قانون شکني ميدانند و براي اين قانون شکني مجازات مرگ زندان تبعيد را انتخاب کرده اند اگر درتاريخ وني و نگين اهل سنت را نگاه کنيد که چرا بزگ مردان اهل سنت شهيد ميشوند اگه واقعا دنبال حقيقتي تاريخ اهل سنت را در سالهاي 1370 تا 1375 را مطالعه کن و اين نکته که من متحيرم که چرا سايت هاي اهل سنت يکي يکي فيلتر ميشوند اگه ميخاي حقيقت را بداني به اين سوال بدون تعصب پاسخ بده
و من الله توفيق


153 | momen abdullah | Malaysia - Ipoh | ٢١:٠١ - ٢٨ مرداد ١٣٨٩ |
جناب ابراهيم عاشق معاويه و پسر سگبازش يعني شما مي‌فرماييد معبود و مسجود شما، معاويه را مورد رضايت قرار داده است؟؟ راستي؟؟ عجب معبودي داريد شما!!!!! بي‌دليل نيست که شما را مشرک عمري مي‌نامند!!!! ***** http://www.al-eman.com/hadeeth/viewchp.asp?BID=1&CID=137#s16‏.‏ "6793 - .... فجاء رسول الله صلى الله عليه وسلم فتواريت خلف باب - قال - فجاء فحطأني حطأة وقال ‏"‏ اذهب وادع لي معاوية ‏"‏ ‏.‏ قال فجئت فقلت هو يأكل - قال - ثم قال لي ‏"‏ اذهب وادع لي معاوية ‏"‏ ‏.‏ قال فجئت فقلت هو يأكل فقال ‏"‏ لا أشبع الله بطنه ‏"‏ ‏... " >>>> معبود اهل عمر از معاويه لعين به لسان حضرت محمد مصطفي (صلي الله عليه و آله) «راضي» است!! >>>> معبود اهل عمر از معاويه که به نفرين حضرت محمد مصطفي (صلي الله عليه و آله) همچون گاو مي‌خورد و دفع مي‌کرد، «راضي» است!!! >>>> معبود اهل عمر از معاويه که انسانيتش را از دست داده بود و فقط فکر خوردن و دفع آن بود «راضي» است!!! *********** http://www.al-eman.com/hadeeth/viewchp.asp?BID=1&CID=74#s16 "‏4145 -.... عبادة بن الصامت فقام فقال إني سمعت رسول الله صلى الله عليه وسلم ينهى عن بيع الذهب بالذهب والفضة بالفضة والبر بالبر والشعير بالشعير والتمر بالتمر والملح بالملح إلا سواء بسواء عينا بعين فمن زاد أو ازداد فقد أربى ‏.‏ فرد الناس ما أخذوا فبلغ ذلك معاوية فقام خطيبا فقال ألا ما بال رجال يتحدثون عن رسول الله صلى الله عليه وسلم أحاديث قد كنا نشهده ونصحبه فلم نسمعها منه ‏.‏ فقام عبادة بن الصامت فأعاد القصة ثم قال لنحدثن بما سمعنا من رسول الله صلى الله عليه وسلم وإن كره معاوية - أو قال وإن رغم - ما أبالي أن لا أصحبه في جنده ليلة سوداء ‏.‏ قال حماد هذا أو نحوه" >>>> معبود اهل عمر از يک رباخوار «راضي» است!!! >>>> معبود اهل عمر از يک فاسق که آتش در شکمش مي‌کند «راضي» است!!! >>>> معبود اهل عمر از کسي که به جنگ خدا و پيامبر او (صلي الله عليه و آله) مي‌رود، «راضي» است!!! *********** http://www.al-eman.com/hadeeth/viewchp.asp?BID=7&CID=70#s43 "‏4133 - ... فقال له رجل أتراها مصيبة قال له ولم لا أراها مصيبة وقد وضعه رسول الله صلى الله عليه وسلم في حجره فقال ‏"‏ هذا مني وحسين من علي ‏"‏ ‏.‏ فقال الأسدي جمرة أطفأها الله عز وجل ‏.‏ قال فقال المقدام أما أنا فلا أبرح اليوم حتى أغيظك وأسمعك ما تكره ‏.‏ ثم قال يا معاوية إن أنا صدقت فصدقني وإن أنا كذبت فكذبني قال أفعل ‏.‏ قال فأنشدك بالله هل تعلم أن رسول الله صلى الله عليه وسلم نهى عن لبس الذهب قال نعم ‏.‏ قال فأنشدك بالله هل سمعت رسول الله صلى الله عليه وسلم ينهى عن لبس الحرير قال نعم ‏.‏ قال فأنشدك بالله هل تعلم أن رسول الله صلى الله عليه وسلم نهى عن لبس جلود السباع والركوب عليها قال نعم ‏.‏ قال فوالله لقد رأيت هذا كله في بيتك يا معاوية... "* >>>> معبود اهل عمر از يک بدعت گذار در دين «راضي» است!!! >>>> معبود اهل عمر از يک مخالف و معاند با دستورات پيامبر اکرم(صلي الله عليه و آله) «راضي» است!!! >>>> معبود اهل عمر با حلال کننده حرام خداوند «راضي» است!!! ************* http://www.al-eman.com/hadeeth/viewchp.asp?BID=1&CID=100#s11 "4882 ....‏.‏ فقلت له هذا ابن عمك معاوية يأمرنا أن نأكل أموالنا بيننا بالباطل ونقتل أنفسنا والله يقول ‏{‏ يا أيها الذين آمنوا لا تأكلوا أموالكم بينكم بالباطل إلا أن تكون تجارة عن تراض منكم ولا تقتلوا أنفسكم إن الله كان بكم رحيما‏}‏ قال فسكت ساعة ثم قال أطعه في طاعة الله واعصه في معصية الله» >>>> معبود اهل عمر از يک حرام خوار «راضي» است!!! >>>> معبود اهل عمر از يک دزد اموال مردم «راضي» است!!! >>>> معبود اهل عمر از يک قاتل مومنين «راضي» است!!! >>>> معبود اهل عمر از يک معصيت کار حرفه‌آي «راضي» است!!! >>>> معبود اهل عمر از يک حاکم «ظالم» و سفاک «راضي» است!!! ************ عجب معبود و مسجودي داريد شما مشرکان عمري!!! تمام صفات «شيطان رچيم‌» را دارا است!!! چرا که معبود و مسجود اهل عمر خود شيطان رجيم است!!! آري. بت اهل عمر، صنم اهل عمر، مسجود و معبود اهل عمر، شيطان رجيم و لعين و ملعون از معاويه هند مادر «راضي» است. چرا که آن درنده محبوس کننده و قاتل: محمّد بن ابى حذيفه (رحمة الله عليه) حجر بن عدي و پسر او (رحمة الله عليهما) محمد ابن ابوبکر (رحمة الله عليه) آمنه بنت شريد (رحمة الله عليها) و هزاران مومن و مومنه ديگر بوده است!!! اين است شرک عمري :پرستش معبودي که از يک رباخوار، فاسق، فاجر، قاتل مومنين، سفاک، شکنجه گر، نجاست خوار، نجاست پوش، درنده، معاند و منافقي به نام معاويه هندمادر «راضي» است!!! ******* جناب ابراهيم محب معاويه و پسر زناکارش معبود شما ديگر از چه کسي «رضايت» دارد؟؟ از خالد زاني و عمر ؟؟؟ و يزيد فاسق هم راضي است؟؟ عليا ولي الله عليا حجة الله عليا وصي رسول الله
154 | مجيد م علي | United Arab Emirates - Dubai | ٢٣:٤٦ - ٢٨ مرداد ١٣٨٩ |
با سلام جناب ابراهيم براي معاويه هم سند ميخواهي اخه چرا ؟؟؟؟ مگر غير از اينه كه او مرتد شد ؟؟؟ ها ن , چي ؟ كي گفته بيا خوب بخوان . 1 ) عبد الله بن عمر نقل مي‌كند: نزد رسول الله (صلي الله عليه و و اله و سلم) بوديم و حضرت فرمود: الآن فردي از اين كوچه مي‌آيد كه, بر غير دين من از دنيا خواهد رفت و ديدم كه معاويه از آن كوچه بيرون آمد و حضرت فرمود: اين همان شخص است كه گفتم. أنساب الأشراف لبلاذري، ج5، ص134، چاپ دار الفكر بيروت ـ تاريخ الطبري، ج8، ص186 ـ وقعة صفين لإبن مزاحم المنقري، تحقيق و شرح عبد السلام محمد هارون، ص220 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 2 ) اين هم دوتا حديث زاپاس ( احتياطي ) كه اگر اولي را قبول نكردي اين را قبول كني . أقبل أبو سفيان و معه معاوية، فقال رسول الله صلى الله عليه و سلم: أللهم العن التابع و المتبوع! أللهم عليك بالأقيعس! فقال إبن البراء لأبيه: من الأقيعس؟ قال: معاوية. وقعة صفين لإبن مزاحم المنقري، تحقيق و شرح عبد السلام محمد هارون، ص217 ------------------------------------------------------------------------------------------- قول الرسول عليه السلام و قد رآه مقبلا على حمار و معاوية يقود به و يزيد إبنه يسوق به لعن الله القائد و الراكب و السائق. رسول الله (صلى الله عليه و سلم) ديد كه أبو سفيان سوار بر ألاغ شده و معاويه جلوي او و يزيد بن أبو سفيان هم پشت سر او راه مي‌روند و حضرت فرمود: خداوند لعنت كند بر سواره و كسي كه جلوتر أفسار به دست است و كسي كه پشت سر او حركت مي‌كند. تاريخ الطبري، ج8، ص185 ـ شرح نهج البلاغه لإبن أبي الحديد، ج15، ص175 ------------------------------------------------------------------------------------------------- در مورد اين معاويه بقول معروف اش انقدر شور شده بود كه اشپز هم صدايش در امده بود . بخاري در همه‌جا آورده است فضائل علي عليه السلام و عمر و عمار و غيره، ولي وقتي به معاويه مي‌رسد، به جاي فضائل، مي‌گويد ذكر معاويه. فأشار بهذا إلى ما إختلقوه لمعاوية من الفضائل مما لا أصل له و قد ورد في فضائل معاوية أحاديث كثيرة لكن ليس فيها ما يصح من طريق الإسناد. و با اين‌كار اشاره دارد كه نسبت به معاويه، فضائلي را جعل كرده و ساخته‌اند كه هيچ اصل و ريشه‌اي ندارد و احاديث زيادي كه در فضائل او آمده، اسنادشان صحيح نيست. فتح الباري شرح صحيح البخاري لإبن حجر العسقلاني، ج7، ص81 البته چونكه شاگرد مولوي خير شاهي هستي اينها را قبول نميكني . =============================================================== در مورد شاه اسماعيل صفوي , اون كتابهائي كه ميخواني يا مال ماركسيتهاست , يا بحساب تاريخ دانهايي كه كشته مرده حكومت ( خلافت ) فاسق و فاجر عثمانيان است و با اون تو دهني هائي كه از اين شخصيت شجاع شيعه خورده بودند بنا به تحريف حقايق را گذاردند . البته برادرم جناب سعيد حسيني(شاه اسماعيل صفوي) جواب خوبي بشما خواهند داد . منطز جواب ايشان باشيد . =============================================================================== اما در مورد عمر : 1 ) ايمان و ادب ايشان ك أبى وائل مى‌گويد: در صفين بوديم كه سهل بن حنيف برخواست و گفت: اى مردم! مواظب خودتان باشيد، ما در حديبيه با رسول خدا (صلى الله عليه وآله) بوديم، اگر جنگى پيش مى‌آمد،‌ مى‌جنگيديم،‌‌ عمر بن خطاب نزد پيامبر آمد و گفت: اى رسول خدا! مگر نه اين است كه ما بر حقيم و آنان بر باطل؟ فرمود: آري، چنين است. گفت: مگر نه اين است كه كشته‌هاى ما بهشتى هستند و كشته‌هاى آنان جهنمى؟ فرمود: آرى چنين است،‌ گفت: پس چرا بايد با ذلّت بازگرديم، و نبايد خدا بين ما و آنان حكم نمايد؟ رسول خدا (صلى الله عليه وآله) فرمود: اى پسر خطاب! من فرستاده خدا هستم‌، پس خداوند هرگز مرا خوار و كوچك نمى‌كند. البخاري الجعفي، محمد بن إسماعيل أبو عبدالله (متوفاي256هـ)، صحيح البخاري، ج 3، ص 1162، ح 3011، كِتَاب الْجِهَادِ وَالسِّيَرِ، بَاب إِثْمِ من عَاهَدَ ثُمَّ غَدَرَ، تحقيق د. مصطفى ديب البغا، ناشر: دار ابن كثير، اليمامة - بيروت، الطبعة: الثالثة، 1407 - 1987 . 2 ) :از كلمات عمر در توهين به ساحت مقدس حضرت رسول صلي الله عليه و اله و سلم : زمانى كه رسول خدا از دنيا رفت، پيش از رحلت‌، فرمود: كاغذ و دواتى براى من بياوريد تا مشكل شما را در امر خلافت پس از خودم حل و كسى را كه مستحق آن است، براى شما ذكر نمايم. عمر گفت: به سخنان اين مرد توجه نكنيد، او هذيان مى‌گويد. الغزالي، أبو حامد محمد بن محمد، سر العالمين وكشف ما في الدارين، ج 1، ص 18، باب في ترتيب الخلافة والمملكة، تحقيق: محمد حسن محمد حسن إسماعيل وأحمد فريد المزيدي، ناشر: دار الكتب العلمية - بيروت / لبنان، الطبعة: الأولى، 1424هـ 2003م. اين حرفها تقريباً بهمين صورت در كتابهاي معتبر اهل سنت امده . (إن الرجل ليهجر) أو :(إن النبي غلبه الوجع) , : صحيح البخاري 1/32 كتاب العلم / باب كتابة العلم و 4 / 7 كتاب المرضى / باب قول المريض قوموا عني و 4/271 كتاب الاعتصام بالكتاب والسنة / باب كراهية الخلاف و 2/178 كتاب الجهاد والسير / باب هل يستشفع إلى أهل الذمة و 4/62 باب الجزية والموادعة مع أهل الذمة والحرب , صحيح مسلم 3/1259 كتاب الوصية / باب ترك الوصية و 3/1257 كتاب الوصية / باب ترك الوصية , مسند أحمد 1/24 و 222 و 3/346 ================================================================================= اما در مورد امامت حضرت علي عليه السلام . مثل اينكه اين شما هستيد كه بايد شرايط امامت را تعين كنيد؟؟ اما ما فكر ميكنيم كه شرايط امامت را الله سبحات تعالي تعيين ميكند و انهم بعد از امتحانات سخت , مثلاً 124000 انبياء امدند از ميان انها تعداد معدوي به اين مقام رسيدند . 1 ) حضرت ابراهيم عليه السلام زن و بچه خودش را ميبره ميگذاره توي يك صحرا بي اب علف . ايا نعوذ بالله ايشان بي غيرت بودند . 2 ) انهم بعد از چند سال حضرت ابراهيم عليه السلام برميگردد به همين صحرا تا اين تك پسر نازنينشو ذبح كنه .ايا نعوذ بالله ايشان بي غيرت بودند . تازه اين بعد از اين همه از خود گذشتگي و انهم مجاهدتها ايشان به امامت ميرسند . ===۩۩===========۩۩===== بسم الله الرحمن الرحيم ======۩۩===========۩۩=== =۩۩====۩۩= وَإِذِ ابْتَلَى إِبْرَاهِيمَ رَبُّهُ بِكَلِمَاتٍ فَأَتَمَّهُنَّ قَالَ إِنِّي جَاعِلُكَ لِلنَّاسِ إِمَامًا قَالَ وَمِنْ ذُرِّيَّتِي قَالَ لَا يَنَالُ عَهْدِي الظَّالِمِينَ =۩۩====۩۩= =۩۩====۩۩= البقره / 124 .=۩۩====۩۩= و چون ابراهيم را پروردگارش با كلماتى بيازمود ، و وى آن همه را به انجام رسانيد ، [ خدا به او ] فرمود : «من تو را پيشواى مردم قرار دادم . » [ ابراهيم ] پرسيد : « از دودمانم [ چطور ] ؟» فرمود : «پيمان من به بيدادگران نمى رسد » يك سوال كوچك از شما : شما از فرزندان حضرت ابراهيم كه پدر انبياء هستند چند امام ميتوانيد نام ببريد ؟؟ البته غير از حضرت محمد صلي الله عليه و اله و سلم و علي ابن ابي طالب و يازده فرزندان بزگوارشان تازه اگر اعتقاد داشته باشي . اما چرا حضرت علي عليه السلام توي دهان اون كساني كه بخانه اش هجوم اوردند نزد . يا اصلاً چرا بعدش بقول خودت به انها مشاورت داد . جواب كوتاه اما مفيد : براي اسلام محمدي و ايشان براي حفظ اسلام محمدي و البته نه اين اسلامي كه خيلي ها فكر ميكنند بر ان هستند , بلكه اسلام ناب محمديست . اما اون كساني كه تو و اين مولوي خير شاهي طبلشون را ميزني شامل اين ايه ميشوند . خداوند در قرآن مي فرمايد : ===۩۩===========۩۩===== بسم الله الرحمن الرحيم ======۩۩===========۩۩=== =۩۩========۩۩=====وَمَنْ يَتَعَدَّ حُدُودَ اللَّهِ فَقَدْ ظَلَمَ نَفْسَهُ . الطلاق / 1 ===۩۩========۩۩= =۩۩=====۩۩=== هر كس حدود خدا را تجاوز كند‌ ، به نفسش ظلم كرده است .===۩۩=====۩۩=== ======================================================================== اما بازهم تكرار ميكنم : جناب ابراهيم فعلاً كه دست مباركتون از ايشان كوتاهه , لطف كن يكي ديگه معرفي كن , مگر نعوذ بالله عالم ديگري نداريد. عزيز دل برادر ما شاء الله مجاهدت و شجاعت علم و حلم كه نشانه بارز مولوي ميبايد باشد خوب يكي بيايند در همين ولايت تيوي اعلام بكنند كه حاضر به مناظره هستند و البته موافقت مدارس علميه و علماي طراز اول اهل سنت شرط اصلي ان ميباشد . تقيه كه پيش شما بايد بدعت باشه ؟؟؟ چرا با اين همه مجاهد مولوي يكي شون نمي ايد خودش را علنا فداي عمرش بكنه . يا علي
155 | مجيد م علي | United Arab Emirates - Dubai | ١٣:٤٨ - ٢٩ مرداد ١٣٨٩ |
با سلام
جناب ابراهيم در ضمن ميخواستم بدانم مگر اين اقاي عمر با گريه كردن مخالفت نمي كرد ؟؟
البته براي دوستان كه ميخواهند گريه م خير شاهي را ببيند به اين كليب مراجعه كنند.
http://video.aol.ca/video-detail/-/110968247
البته زياد نخنديد كه كراهت دارد .
يك سوال هم از دوستان اين مولوي دارم .
ايا ماري كه رو به قبله بشكل عمر مرده را نبايد اول غسل داد بعد انرا دفن كنند .
جواب نديد كه اين مار زور زده و خودش به شكل عمر در اورده و بعد مرده پس شهيده و شهيد را هم كه غسل نمي دهد .
اما علم جناب عمر در خواب دوست اين اقاي خير شاهي , كنار شير اب زمزم . اين اقا را علي الظاهر مي شناسه ولي براي تاكيد كلمه سر را مي پرسه " هفت دفعه بحج مشرف شده اي .
========================
يا علي
156 | هدي | Iran - Tehran | ٢٣:٤٧ - ٢٩ مرداد ١٣٨٩ |
خطاب به ابراهيم به قول شما خدا در قران فرموده صحابه مورد رضايت خداون قرار گرفته اند شايد منکر اين هستيد.از کجا معلوم عمر و معاويه و دار ودسته از صحابه پيامبر بودند .؟وتا آخرين لحظه ياور پيامبر بودند؟وبا رحلت ايشان شاد نشدند؟ در مورد اين که گفتيد خداون فرمود که پيامبر شخصي بي سواد است .مگر اين آيه ازقران را نخواندي که خدا به پيامبر مي گويد :اقراء (بخوان) در مورد دفاع حضرت اميرالمومنين علي عليه السلام از حضرت فاطمه س.حالا بدون توجه به نوشته هاي تاريخي از نظر عقل اگر حضرت علي عليه السلام با عمر و دارو دستش درگير ميشد .از انجا که حضرت علي تنهانگاهبان فرموده هاي پيامبر ودين حقيقي اسلام بودند و حسن وحسين نيز کودکي بيش نبودن . حق که همان حضرت علي وکلام او است براي هميشه از بين ميرفت. حضرت زهرا س خود را سپر حضرت علي که همان حقيقت امامت است قرار دادند براي رضاي خدا.وحضرت علي همان کسي که درب خيبر را از جا کند بخاطر خدا وسفارش پيامبر صبر نمودندوگرنه مطمئنا کسي که درب خيبر را از جا کند از پس عمر بر ميامد.و از او واهمه اي نداشت.مطمئنا عمر همان بزدلي كه تمام كينه اي كه از پيامبر داشت بر پهلوي يه زن آن هم دختر پيامبر خالي كرد ارزش سخن ندارد
157 | سعيد حسيني(شاه اسماعيل صفوي) | Japan - Chiyoda | ١٦:٤٨ - ٣٠ مرداد ١٣٨٩ |
جناب مجيد م علي برادر بزرگوار کاش فقط گريه بود اينان حتي بخاطر عمر خدا را هم کنار ميگذارند در واقع خداي اهل بدعت بتي است با نام عمر بن صهاک که از خصوصيالت وي ???? بوده است!
158 | مجيد م علي | United Arab Emirates - Dubai | ١٢:٠٥ - ٠١ شهریور ١٣٨٩ |
با سلام برادر عزيز جناب سعيد حسيني(شاه اسماعيل صفوي) متوجه نشدم , کنار ميگذارند يا كنار گذاشته اند .ميگي نه خوب بخوان عباد بن عبد الله گويد : علي عليه السلام فرمود : من بنده خدا ، برادر رسول خدا و صديق اكبر هستم ، پس از من جز دروغگو كسي ديگر خود را «صديق» نخواهد خواند ، من هفت سال قبل از ديگران نماز مي‌خواندم . سنن ابن ماجة ، ج1 ، ص 44 ، و البداية والنهاية ، ج3 ، ص 26 و المستدرك ، حاكم نيشابوري ، ج3 ، ص 112 وتلخيص آن ، تأليف ذهبي در حاشيه همان صفحه ، و تاريخ طبري ، ج2 ، ص 56 ، والكامل ، ابن الاثير ، ج2 ، ص 57 و فرائد السمطين ، حمويني ، ج 1 ص 248 و الخصائص ، نسائي ، ص 46 با سندي كه تمام روات آن ثقه هستند ، و تذكرة الخواص ، ابن جوزي ، ص 108 و ده‌ها سند ديگر . اين حرف حضرت علي عليه السلام همان حرف حضرت محمد صلي الله عليه و اله و سلم است . خوب مگر نه اينه كه خداوند در قران كريم فرمود : ===۩۩======۩۩=== بسم الله الرحمن الرحيم ===۩۩======۩۩=== ===۩۩===« و ما ينطق عن الهوي/ إن هو إلا وحي يوحي »===۩۩=== النجم / 3و4 ================================================================================ و اين حديث از امام جعفر صادق عليه السلام كه گفتند " «حديثي حديث أبي ، وحديث أبي حديث جدّي ، وحديث جدّي حديث عليّ بن أبي طالب أميرالمؤمنين ، وحديث أمير المؤمنين حديث رسول الله صلّى الله عليه وآله وسلّم ، وحديث رسول الله صلى الله عليه وآله وسلّم حديث الله عزّ وجلّ =============================================================================== پس خيلي وقت كه خدا را كنار گذاشته اند و خودشان بجاي خداوند و رسولش به هركه دوست دارندالقاب ميدهند . --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- يا علي
159 | سرباز اسلام | Iran - Tehran | ٠٦:٣٨ - ٠٣ شهریور ١٣٨٩ |
خداوندا دوشمنان اسلام و خلفاي راشدين را هدايت فرما و اگر هدايت شدني نيستن کسي که به چهار خليفه اسلام توهين کند خداوندا بترين عذابت را بر سر انها نازل فرما که توهين به اصحاب رسوالله به خدا قسم گناهي نابخشيدني است.پس خواهش مي کنم برادران توهين نکنيد
160 | سرباز اسلام | Iran - Tehran | ٠٦:٤٠ - ٠٣ شهریور ١٣٨٩ |
خداوندا دوشمنان اسلام و خلفاي راشدين را هدايت فرما و اگر هدايت شدني نيستن کسي که به چهار خليفه اسلام توهين کند خداوندا بترين عذابت را بر سر انها نازل فرما که توهين به اصحاب رسوالله به خدا قسم گناهي نابخشيدني است.پس خواهش مي کنم برادران توهين نکنيد
  بعدی [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7]   قبلی
* نام:
* پست الکترونیکی:
* متن نظر :
  

آخرین مطالب
پربحث ترین ها
پربازدیدترین ها