2024 March 29 - جمعه 10 فروردين 1403
دريافت پول مقابل تن فروشي «زنا» به شمار نمي رود!
کد مطلب: ٦١٣٣ تاریخ انتشار: ٢٩ آبان ١٣٩٣ تعداد بازدید: 9009
فتنه وهابیت » شناخت وهابیت
دريافت پول مقابل تن فروشي «زنا» به شمار نمي رود!

اين استاد دانشگاه الأزهر مصر همچنين با زير سؤال بردن "سنگسار" گفت: در دين اسلام چيزي به نام "سنگسار" وجود نداشته است. "سنگسار" رفتاري جاهلانه است!
«محمد عبدالله نصر» كه در رسانه هاي مصر او را با نام "شيخ ميزو" مي شناسند، يكي از جنجالي ترين شيوخ الأزهر مصر به شمار مي رود.
وي در جديد ترين اظهارات جنجال آميز خود كه در شبكه "النهار" پخش مي شد، در ادامه گفت: دريافت پول مقابل تن فروشي "زنا" به شمار نمي رود بلكه بايد آن را "روسپي گري" ناميد كه يك شغل به حساب مي آيد!
اين استاد دانشگاه الأزهر مصر همچنين با زير سؤال بردن "سنگسار" گفت: در دين اسلام چيزي به نام "سنگسار" وجود نداشته است. "سنگسار" رفتاري جاهلانه است!
علاقمندان براي ديدن اظهارات «محمد عبدالله نصر» مي توانند به آدرس اينترنتي ذيل مراجعه كنند:
www.youtube.com/watch?v=gLsbA1OBRrQ&noredirect=1
Get the Flash Player to see this player.


Share
1 | دلسوخته | Iran - Khorramshahr | ٢٢:٤٦ - ٢٩ آبان ١٣٩٣ |
با سلام
وقتي دارند اين ها را مي گويند مقدمه براي يک توطئه است.......مقدمه چيني مي کنند تا به هدف اصلي برسند...کم کم زنا و ازدواج محارم و غيره هم باب مي شه.......مي گي نه از وهابيت هر چه بگوييد بر مي ايد....
2 | محبوب | Finland - Helsinki | ٠٩:٠٥ - ٠٢ آذر ١٣٩٣ |
سلام
اين بي پدر ومادر ها دنبال رو اهداف پليد صهيونيسم هستند زنا رو داره يک شغل معرفي ميکنه تا کم کم اونوجا بندازه
بعدشم اروم اروم ميرن سراغ هم جنس بازي و.....يعني دقيقا همون چيزي که صهيونيسم دنبالشه !!!!!
3 | متين | Iran - Tehran | ٠٩:٢٠ - ١٠ بهمن ١٣٩٣ |
آيا همين آغا که چنين فتوايي راجع به زنا داده اند حاضرند همسر ، مادر، دختر و خواهر خود را به اين شغل ترغيب کند؟
4 | يك شيعه محقق | Iran - Shiraz | ٠١:٤١ - ١٨ بهمن ١٣٩٣ |
سلام،لطفا حديث يا آيه اي ا ز قرآن بياوريد از سنگسار2-مگر در متعه همين کار را نمي کنند و پول نميدن در مدت معلوم؟

پاسخ:
با سلام
دوست گرامي
درباره سنگسار ( در صورت اثبات زنای محصن و محصنه) روايات فراواني نقل شده است
عنه عن ابن محبوب عن أبي أيوب عن العلاء عن محمد بن مسلم عن أبي جعفر ع‏ في المحصن و المحصنة جلد مائة ثم الرجم
مرد و زن همسردار (که مرتکب زنا شده باشند)، نخست صد تازیانه مى‏خورند سپس سنگسار مى‏شوند
.طوسى، تهذيب الأحكام (تحقيق خرسان) ؛ ج‏10 ؛ ص4
علامه مجلسي درباره سند روايت گويد:
صحيح.
مجلسى، محمد باقر بن محمد تقى، ملاذ الأخيار في فهم تهذيب الأخبار، ج‏16 ؛ ص13
اما درباره متعه بايد بگوييم
دليل ما بر ازدواج موقت، آيه قران است : فَمَا اسْتَمْتَعْتُمْ بِهِ مِنْهُنَّ فَآتُوهُنَّ أجُورَهُنَّ فَرِيضَةً
نساء ، 24
تشبيه زنا به متعه، نشان از بي دقتي است آيا متعه اي که قرآن آن را حلال کرده و فرموده: آيا خدا در قرآن امر به زنا که کار حرامي مي باشد، کرده است؟! آيا خدا اين را نفهميد که بين زنا و متعه فرق وجود دارد؟! آيا اين تهمت به قرآن نيست که بگويي بين آن دو فرقي نيست؟! پس طبق فرمايش شما متعه کار حرامي بوده است که نعوذ بالله قرآن آن را تاييد کرده است؟!
ازدواج موقت مانند ازدواج دائم، پيوندي است که قرآن و روايات به آن اشاره کرده است اما زنا رابطه اي است غير قانوني و خلاف شرع که قرآن و روايات نهي کرده است
ازدواج موقت مانند ازدواج دائم نيازمند اجراي صيغه است که احکام خاص خود را دارد. بر خلاف زنا که در آن، هيچ يک از اين احکام وجود ندارد نه صيغه اي (تا چه رسد به قصد انشاء) نه ايجابي و نه قبولي. از آنجا که برخي اين عقد را که در زمان کوتاه و آسان اجرا مي شود، به آن اهميت ندانده و آن را ناچيز مي شمارند ما از شما مي پزسيم آيا واقعا فرقي بين رعايت يک قانون و رعايت نکردن آن نيست؟ براي مثال، شما رئيس بانک هستيد. کسي به شما مراجعه کرده و تقاضاي چند ميليون وام مي کند. شما هم با تقاضاي او موافقت مي کنيد به شرط آنکه وي شرايط و تعهداتي را که بانک از او مي خواهد در عرض چند دقيقه امضاء کرده و بپذيرد؛ اما او از شما مي‌خواهد تا بدون گذراندن مراحل قانوني، خواسته او را اجابت کرده و پول را به او تحويل دهيد. او اين جمله را به شما مي گويد:«چه فرقي مي کند من اين چهار تا برگه را امضاء کنم يا نه؟ اصل آن نقل و انتقال پول است.»شما چه جوابي به او مي دهيد؟ حق را به او مي دهيد و فورا پول را در اختيارش مي گذاريد؟ يا به او مي گوييد درست است که چند دقيقه بيشتر طول نمي کشد؛ اما کار بايد طبق قانون باشد؛ اگر قانون اجرا نشد اين نقل و انتقال ديگر نامش پرداخت وام نيست؛ اختلاس است. با همين چند دقيقه، کار به آن خوبي، به کاري به اين بدي تبديل مي شود بي آنکه تغييري در ظاهر آن پديد آمده باشد.گذشته از اين که در اين مثال، قانون، قانون اعتباري انساني است؛ ولي اجراي عقد براي ازدواج، قانون واقعي الهي است.
آيا شما بين عقد موقت با زنا فرق نمي گذاريد؟ اگر فرق نمي گذاريد در عقد دائم که با چند لفظ اجرا مي شود نيز بايد فرق نگذاريد؟
همچنين تمام احکام محرم و نامحرم که در ازدواج دائم وجود دارد در ازدواج موقت نيز لحاظ مي شود. براي مثال مرد به محض اينکه زني را صيغه کرد ديگر حق ازدواج با مادر او را نخواهد داشت؛ آن زن هم ديگر حق ازدواج با پدر اين مرد را ندارد و بسياري از احکام ديگر. اما در زنا که سراسر بي بند و باري و عدم رعايت قوانين شرع است؛ اين احکام از اساس معنا ندارد.
در ازدواج موقت پس از آنکه دو طرف از هم جدا شدند زن بايد «عده» نگه دارد. و تا پايان مدت عده، حق ازدواج و ارتباط زناشويي با مرد ديگري را ندارد اما در زنا اين طور نيست
بنابرين فرق اساسي بين عقد موقت و زنا وجود دارد و هرگز نبايد رابطه نامشروعي که مورد نفرت خداوند متعال است را به بهانه شباهت در مورد يا مواردي، همانند ازدواجي دانست که مورد عنايت خداست
موفق باشيد
گروه پاسخ به شبهات

5 | برادر | Iran - Tehran | ٢٣:٤٢ - ٣٠ بهمن ١٣٩٣ |
چه حرفی میزنی متین جون! اینا که عقل درست درمونی ندارن توی تقسیم عقل بهشون کم رسیده خواهر مادر نمیشناسن. از خداشونه
6 | مجید | Iran - Tehran | ٢١:٥١ - ٠٧ اسفند ١٣٩٣ |
فکر کنم اگر بپرسید پول پرداخت بکند چی ..
خواهد گفت حلال اندر حلاله ...
بالاخره هند ام معاویه هم پول میگرفت هم پول میداد.
7 | علی | Iran - Tehran | ٠٤:٤٦ - ١٣ شهریور ١٣٩٥ |
سلام خیلی درست و عالی جواب دادن وقتی کسی شرایط ازدواج دایم رو نداره میره ازدواح موقت میکنه لازم نیست که هر کاری میکنیم دیگران هم بدونن
   
* نام:
* پست الکترونیکی:
* متن نظر :
  

آخرین مطالب
پربحث ترین ها
پربازدیدترین ها